IKEA topic

Ik probeer al een week wat te bestellen, maar krijg elke keer de melding ‘door extreme drukte kunnen we geen bestellingen aannemen, probeer het later nog eens’. Mannnnn

Dit had ik dus ook steeds. Ik kon uiteindelijk wel bestellen als ik 49 euro aan verzendkosten betaalde, dus maar meteen groot spul mee besteld. Heb nog wel wat kleinere dingen nodig, maar die grote bestelling laat ik maar staan.

Dit had ik ook. Probeer al sinds 10 januari iets te bestellen, lukte niet want of geen plek of achterlijk hoge verzendkosten. Gister kon het wel ineens met 3 euro verzendkosten ipv 30 of 50. Aanhouder wint, blijven volhouden @Velours

1 like

Mijn bureaustoel is inmiddels echt aan vervanging toe, krijg er lichamelijke klachten van dus eigenlijk is wachten tot de winkels snel weer open gaan niet echt een optie.

Voorwaarde moet zijn dat het met het oog op volledig thuiswerken gewoon een goed zittende stoel moet zijn.

Heb mijn oog laten vallen op de JÄRVFJÄLLET. Stiekem ook een beetje door de looks.

Hebben jullie tips of aanraders mbt Ikea bureaustoelen?

Ik heb hem aan de deur en hangt hier al maanden goed

1 like

Neem niet de ljangfjall oid als je echt hele dagen achter je bureau moet zitten. Wel oke voor slechts een paar uurtjes per dag

1 like

Ik heb die stoel en ben fan, goede keuze dus :blush:

1 like

Mijn vriend en ik hebben beiden zo’n stoel en we hebben nergens last van na een hele dag thuiswerken. Terwijl ik van mijn vorige stoel na 5 minuten al last van mijn rug kreeg.

Ik heb voor mijn huidige stoel de MARKUS gehad. Na een jaar is je zitvlak shit en heb je pijn aan je reet.

1 like

Heeft iemand ervaring met de slimme lampen van Ikea?

Oh schilt blijkbaar van persoon tot persoon dan, des te beter voor jullie :smiley: kan er misschien ook aan liggen dat ik rugklachten heb en daarom sneller last heb

Yes! Ik vind ze fijn. Wil je iets specifieks weten?

Ik heb ze ook al een paar jaar. Heel mooi warm licht en vooral de stapsgewijze dimmer vind ik fijn

Ik heb alleen spots, maar die zijn significant minder mooi dan die van Hue, prima als ze in een lamp verborgen zitten, maar als je ze recht in het zicht in het plafond ofzo monteert zou ik Hue kiezen. Ik had er eerder als eens een plaatje van gepost:

Ik heb geen ervaring met IKEA bureaustoelen, maar met hun huidige levertijd en dat je aangeeft niet te kunnen wachten tot de winkels weer open gaan, denk ik zelf dat je beter bij bol ofzo kan kijken voor een bureaustoel. Want bij de IKEA duurt het alsnog 4 tot 5 weken voor je stoel geleverd zal worden.

1 like

Gisteren wilde ik een bestelling plaatsen maar die zou pas eind februari geleverd worden, dat duurde mij te lang. Vandaag weer gekeken en nu komt het aanstaande donderdag al? Nog eerder dan een bestelling die ik 3 weken terug had geplaatst, die komt pas de week daarna haha

Dit is enorm afhankelijk van waar je woont. De IKEA hier levert kleine artikelen binnen een bepaalde straal zelf. Dan heb je het gewoon binnen een paar dagen in huis.

2 likes

Echt? Ik wilde gisteren een bestelling plaatsen en dat kon gewoon niet :’)
Mijn bestelling van december wordt (als het goed is?) volgende week geleverd, al zou het eigenlijk half jan komen?

1 like

Ik wilde gister iets bestellen maar ze nemen mijn bestelling niet aan door ‘extreme drukte’. Meh.

Dat had ik ook, en met een paar x per dag blijven proberen heb ik uiteindelijk wel kunnen bestellen!

1 like