Hahaha wat gek
Jaaa kwam ik laatst ook tegen! Maar “vroeger” werd EGF soms op marktplaats toegevoegd zodat het eerder gevonden werd. Toen stuurde ik nog de verkoper de veenmol vraag maar die persoon herkende het niet. Dus wellicht ook random iemand die dit toevoegt om gevonden te worden?
Geen idee… Er zijn meerdere sites die foto’s van FF overgenomen hebben, ook random memes. Het lijken een soort spam webshops. Ik zou zelfs denken aan darkweb dingen
Hmm de webshop waar een meme met titel van FF kan ik nu niet meer vinden… Maar dat was ook een rare site waar je het kon afrekenen. Wat het ook moest zijn. Ik moest meteen denken aan dat hele child trafficking verhaal, waar men op gare websites zogenaamde artikelen kan kopen voor rare prijzen maar in werkelijkheid waren het ontvoerde kinderen.
Ik heb gisteren eindelijk mijn ikea bestelling van begin januari ontvangen.
Ze hebben er perongeluk of expres een smartlamp van € 25,- bij gedaan die ik helemaal niet had besteld.
Dus ik dacht hee handig maar ik heb geen afstandsbediening.
Nou dat gaat hem nu ook niet worden om te bestellen…
Dan heb je een verbindingshub nodig helaas…
Kleine kans maar zit hier ook iemand die bij Ikea werkt en kan inzien wanneer een product weer geleverd kan worden? Ik word nl helemaal gek van het 1000x checken of bezorgen weer een optie is, en nou dat eindelijk weer regelmatig het geval is is steeds hetzelfde product niet op voorraad, en wil die er wel graag bij hebben zitten.
Ik zit in zo een ikea facebook groep en volgens mij heb ik daar onlangs gelezen dat deze reeks eruit gaat en vervangen wordt door een andere. Ik vind het bericht niet direct terug maar dacht toch dat het over deze reeks ging…
@puntjes ik wilde een Linnmonbureau bestellen met dit ladeblok en toen zei Ikea dat het Alex ladeblok vernieuwd werd en het ergens in februari hopelijk weer beschikbaar zou zijn
Dit was wel in december maar volgens mij gaat die hele reeks dus niet helemaal eruit, maar wordt wel aangepast!
Ik!
Maar kan niet zien hoe de voorraad is in het centrale distributiecentrum. Alleen vanuit vestigingen in je buurt (vanuit daar word ook geleverd). Maar wil best ff voor je kijken?
Ah jammer! Bij het product staat wel dat het bij de dichtstbijzijnde Ikea (ruim) op voorraad is, maar blijkbaar zou mijn bestelling dan via het centrale distributiecentrum gaan dan? Daar heb je zelf verder geen invloed op toch?
Nee, maar het systeem is wel vrij “slim” over het algemeen. Dus hij zou dan, als er genoeg voorraad is en als er vanuit de vestiging capaciteit is om te leveren. Wel moeten aangeven dat het kan.
Maar het is echt super druk met bestellingen, dus kan goed zijn dat de vestiging geen capaciteit heeft om te leveren. Of dat er toch net niet genoeg voorraad is.
Wat is het artikelnummer? Kan wel even kijken of er voorraadproblemen zitten op dit artikel als je wil?
Oh dankjewel! Dat is fijn nieuws want het inderdaad een perfecte combinatie met dat bureaublad…
Wilde al een afspraak plannen maar door drukte lukt het niet
Nee mij ook niet, ik ben al een uur aan het refreshen.
Ook wel balen dat je maar met 1 persoon mag komen. Juist bij Ikea koop je echt iets groots voor in huis waar beide personen het willen zien van tevoren. En ik kan van die grote pakketten niet dragen alleen.
& @DC2
Jullie toevallig tegengekomen of je ook kan retouren dan weer? Heb nog voor zo’n 300-400€ aan spul staan wat retour moet …
Ik zit ook te refreshen, ik hoop dat het lukt om dan maar 2 afspraken tegelijk te maken, wij hebben een nieuwe matras nodig, daar willen we toch wel even allebei op liggen
Iemand al gelukt om een afspraak te maken? Kwam er net even doorheen maar kon niet meer op bevestigen drukken. Alle tijden leken iig nog vrij te zijn.
Baal ook dat je niet samen mag. We moeten gordijnen hebben en het is toch wel fijn als je een beetje kan overleggen. Weet ook niet zeker of ik de aankoop in mijn eentje wil doen zonder dat mijn vriend gezien heeft wat ze hebben…
Het is ons gelukt om 2x op hetzelfde tijdstip te reserveren!
Hoe dan! Ik krijg alleen maar te zien dat ze nu even nu even niks kunnen plannen, verschijnt daar dan af en toe een link?