IKEA topic

Was je toevallig in x? Ben een beetje zenuwachtig voor ons bezoek haha

Nee Duiven!
Overigens bizar hoeveel medewerkers daar spullen aan het verzamelen waren voor click&collect, er waren nu 2 kassa’s open, voor de overige 30 kassa’s was een gebied afgezet met een hele parkeerplaats van karretjes vol spullen die opgehaald moesten worden, en elke minuut kwam er weer een medewerker uit de winkel lopen met zo’n kar vol spullen. Ik denk dat er wel 150 karretjes klaarstonden, ik vind het ineens niet zo gek meer dat het niet allemaal perfect loopt daar :stuck_out_tongue:

7 likes

Kon je een afspraak plannen in Duiven?! Wat een geluk zeg! Wij zijn al 2 dagen met 3 man op de meest rare tijdstippen bezig om een tijdslot te krijgen maar ik krijg alleen mogelijkheden in Zwolle te zien en begon al te denken dat de link naar duiven het niet deed ofzo :joy:

Als ik nu kijk zijn er voor vandaag tm volgende week woensdag in Duiven nog zowat alle tijden beschikbaar.

Dan snap ik er niks van, of ik doe iets verkeerd of alles zit meteen vol. Als ik de winkel selecteer dan krijg ik dit:

Samenvatting

En als ik op postcode zoek (dit is de pc van ikea duiven, niet die van mij) dan krijg ik alleen Zwolle te zien, met daarbij 0 km

Samenvatting

Raaaaar! Meer mensen die dit hebben?

Misschien een andere postcode proberen? De postcode van Ikea Duiven zelf? Misschien werkt dat!

Yep, heb ik geprobeerd. Zowel mijn eigen als die van Ikea Duiven. Ik ga gewoon op gekke tijdstippen kijken, misschien dat ik er dan doorheen kom.

Zaterdag kan alles als ik nu kijk!

1 like

Yesss thanks!! Ik keek een uurtje geleden en toen zag ik niks en nu na jouw bericht keek ik weer en lukte het wel :tada:

1 like

Oh joh ik ben zo dom, ik zat bij Intratuin te kijken hahahahahahahahahha. Bij Duiven denk ik direct aan de Intratuin. Heel dom.

Maar fijn dat 't inmiddels gelukt is!

6 likes

Ahhh herkenbaar! Ik heb uit blinde paniek ook maar wat dingen in mijn wagentje gegooid. Je krijgt zo veel stress dat je geen tijd meer hebt om nog terug te gaan dat je alles maar meteen meeneemt.

Bij mij was praktisch iedereen samen ja. Ik twijfel nu of wij het niet ook een keer gaan doen. Het is toch wel fijn als je samen kan kijken bij dingen die erg bepalend zijn voor je interieur.

1 like

Heeft iemand toevallig ervaring met de Landskrona bank van de Ikea?
Ik vind hem fantastisch, maar ik zie enorm uiteenlopende reviews op de site.

En @papierhier: loopt er een medewerker met je mee?

1 like

Nee! Binnen mag je doen wat je wil. Er is geen vaste route, je mag gewoon teruglopen, etc.

1 like

Oke chill want anders wil ik niet haha, wil gewoon rustig dingen kunnen bekijken :joy:

Ja dat kan gewoon. Loopt wel veel personeel rond omdat ze aan het order picken zijn, maar je wordt niet aangesproken.

2 likes

Heel fijn! Top dank je

Ik ga een verlanglijstje maken

2 likes

Huh ik krijg met bestellen bij IKEA ineens dat ze niet bezorgen op mijn adres. Doen ze dit niet meer vanuit hun warehouse en bezorging met Postnl, of is het een bug?

Hier ook terwijl ik tijdens m’n verhuizing de halve winkel heb laten bezorgen. Misschien is het te druk oid? Erg irritant wel.

Als het niet al te groot is wil ik het wel voor je meenemen en langsbrengen hoor, ik heb straks om 11 uur een afspraak en heb -naast mijn eigen lijst- ook al dingen van familie en collega’s doorgekregen :joy:

2 likes