Als die wel door het plan systeem heen zijn gekomen
Neee, wat rot dit! Ik wil graag samen met mān vriend meubels kijken want we gaan samenwonen, maar voel me dan echt opgelaten als er iemand mee loopt? Dan kan je minder fijn overleggen etc.
Vind het ook echt stom dat je niet met zān 2en naar de IKEA mag. Ik ga toch niet in mān eentje meubels (kast etc) uitzoeken
Ja snap ik helemaal! Ik woon in BelgiĆ« dus de winkels zijn hier open maar bij Ikea zijn ze echt heel streng. Je komt toe met de auto en je krijgt 1 polsbandje per auto. Enkel wie een bandje heeft mag naar binnen. Dus zijn er die met 2 autoās komen enzo maar wij zijn ook net gaan samenwonen en zijn dus de laatste weken wel een aantal keer bij Ikea geweest en er was zelfs 1 keer politieā¦
Ik woon op de grens met Nederland dus die andere meubelwinkel was wel in Nederland en je kon gewoon binnengaan en je aanmelden! En daar kon je wel met 2 binnen. maar bij Ikea zijn ze wel vrij streng, althans in Belgiƫ toch
Vind dit ook echt stom ja, maar ik snap de Ikea ook weer wel. Zij hebben natuurlijk liever 2 betalende klanten dan een stelletje, helemaal nu er maar zo weinig mensen de winkel in mogen.
Ja, het is echt een beetje dubbel. Ik werk zelf ook bij een interieurzaak en wij hebben wel afspraken met max 2 personen. Hierdoor hebben we inderdaad minder betalende klanten per uur, maar we vinden het ook belangrijk om de service te bieden dat je een interieuraankoop vaak niet in je eentje beslist. Maar wij zijn lang zo groot niet als ikea, haha, dus we zitten wat anders in de wedstrijd
Ik kan me wel ook voorstellen dat 1 stelletje misschien meer uitgeeft dan 2 losse klanten, omdat je kleinere aankopen nog wel alleen ādurftā te doen, maar grotere aankopen liever samen bekijkt en beslist. Maar ja, daar zal ikea vast een slimme berekening en voorspelling op losgelaten hebben
En als je stelletjes toelaat, dan wordt het aantal winkel-slots natuurlijk ook gehalveerd, dat is misschien ook niet wat je wilt. Poeh, ben blij dat ik die beslissing niet hoef te maken!
Nou we zijn geweest! We waren bij de ingang wat uit elkaar gaan lopen voor het geval ze moeilijk zouden doen, maar ze zeiden eigenlijk niks, vanaf de roltrap hebben we gewoon samen gelopen. De verkoopster bij de matrassen zei dat ze het superlogisch vond en dat ze het zelf ook een rare regel vond.
45 minuten is toch nog best een uitdaging als je op verschillende afdelingen moet zijn, je kan niet even lekker struinen, het is best doorlopen.
Was je toevallig in x? Ben een beetje zenuwachtig voor ons bezoek haha
Nee Duiven!
Overigens bizar hoeveel medewerkers daar spullen aan het verzamelen waren voor click&collect, er waren nu 2 kassaās open, voor de overige 30 kassaās was een gebied afgezet met een hele parkeerplaats van karretjes vol spullen die opgehaald moesten worden, en elke minuut kwam er weer een medewerker uit de winkel lopen met zoān kar vol spullen. Ik denk dat er wel 150 karretjes klaarstonden, ik vind het ineens niet zo gek meer dat het niet allemaal perfect loopt daar
Kon je een afspraak plannen in Duiven?! Wat een geluk zeg! Wij zijn al 2 dagen met 3 man op de meest rare tijdstippen bezig om een tijdslot te krijgen maar ik krijg alleen mogelijkheden in Zwolle te zien en begon al te denken dat de link naar duiven het niet deed ofzo
Als ik nu kijk zijn er voor vandaag tm volgende week woensdag in Duiven nog zowat alle tijden beschikbaar.
Dan snap ik er niks van, of ik doe iets verkeerd of alles zit meteen vol. Als ik de winkel selecteer dan krijg ik dit:
En als ik op postcode zoek (dit is de pc van ikea duiven, niet die van mij) dan krijg ik alleen Zwolle te zien, met daarbij 0 km
Raaaaar! Meer mensen die dit hebben?
Misschien een andere postcode proberen? De postcode van Ikea Duiven zelf? Misschien werkt dat!
Yep, heb ik geprobeerd. Zowel mijn eigen als die van Ikea Duiven. Ik ga gewoon op gekke tijdstippen kijken, misschien dat ik er dan doorheen kom.
Yesss thanks!! Ik keek een uurtje geleden en toen zag ik niks en nu na jouw bericht keek ik weer en lukte het wel
Oh joh ik ben zo dom, ik zat bij Intratuin te kijken hahahahahahahahahha. Bij Duiven denk ik direct aan de Intratuin. Heel dom.
Maar fijn dat 't inmiddels gelukt is!
Ahhh herkenbaar! Ik heb uit blinde paniek ook maar wat dingen in mijn wagentje gegooid. Je krijgt zo veel stress dat je geen tijd meer hebt om nog terug te gaan dat je alles maar meteen meeneemt.
Bij mij was praktisch iedereen samen ja. Ik twijfel nu of wij het niet ook een keer gaan doen. Het is toch wel fijn als je samen kan kijken bij dingen die erg bepalend zijn voor je interieur.
Heeft iemand toevallig ervaring met de Landskrona bank van de Ikea?
Ik vind hem fantastisch, maar ik zie enorm uiteenlopende reviews op de site.
Nee! Binnen mag je doen wat je wil. Er is geen vaste route, je mag gewoon teruglopen, etc.