IKEA topic

Nee mij ook niet, ik ben al een uur aan het refreshen.

Ook wel balen dat je maar met 1 persoon mag komen. Juist bij Ikea koop je echt iets groots voor in huis waar beide personen het willen zien van tevoren. En ik kan van die grote pakketten niet dragen alleen.

2 likes

& @DC2

Jullie toevallig tegengekomen of je ook kan retouren dan weer? Heb nog voor zo’n 300-400€ aan spul staan wat retour moet …

Ik zit ook te refreshen, ik hoop dat het lukt om dan maar 2 afspraken tegelijk te maken, wij hebben een nieuwe matras nodig, daar willen we toch wel even allebei op liggen :stuck_out_tongue:

1 like

Iemand al gelukt om een afspraak te maken? Kwam er net even doorheen maar kon niet meer op bevestigen drukken. Alle tijden leken iig nog vrij te zijn.

Baal ook dat je niet samen mag. We moeten gordijnen hebben en het is toch wel fijn als je een beetje kan overleggen. Weet ook niet zeker of ik de aankoop in mijn eentje wil doen zonder dat mijn vriend gezien heeft wat ze hebben…

Het is ons gelukt om 2x op hetzelfde tijdstip te reserveren! :smiley:

Hoe dan! Ik krijg alleen maar te zien dat ze nu even nu even niks kunnen plannen, verschijnt daar dan af en toe een link?

1 like

Huh? Bij mij staat nog steeds dat het nu niet mogelijk is…

Edit: Vraag me trouwens wel af of je echt met 2 man door de winkel mag lopen, er loopt namelijk iemand van het personeel met je mee. Weet niet of het de bedoeling is dat je dan allebei hetzelfde gaat bekijken?

Het is me gelukt! Via de link uit de mail.

Misschien werkt dit voor jullie ook!

1 like

Dat zie ik alleen staan bij het stukje over ‘planafspraken’ en dat is volgens mij voor PAX-planners en keuken-planners en dat soort dingen, ik denk dat je dan met een medewerker naar de keukenafdeling gaat.

Thanks voor de link, mij is het nu ook gelukt!

Yes, gelukkig!

Ik wil een plank hebben die 10 euro kost maar verzenden gaat 29 euro kosten. Why :neutral_face: Is gewoon 3x de prijs van het product koekoek.

Voor 2,99 kun je het ophalen in een vestiging als het goed is.

Plank is blijkbaar zwaar.

Ja is niet te doen voor mij want het is een uur rijden voor mij (en een uur terug) en ik heb geen eens een auto.

Ja, echt belachelijk. Laatst wilde ik een wasrekje, waren de verzendkosten 49 euro. Zal wel omdat het groot is, maar doe normaal.

Vind 2,99 om het af te halen ook stom eigenlijk. Afhalen zou gratis moeten zijn…

Bij Ikea snap ik dat wel, normaal heeft een Ikea ook een soort van click en collect service. Dus dat een medewerker de bestelling bij elkaar zoekt. Dat is normaal duurder dan 2,99. Dus nu heb je dezelfde service maar dan goedkoper.

2 likes

Ik moet onder andere een plint hebben van 2.50 euro en verzending daarvan is ook 49 euro. :joy: ik haal hem zelf dan wel. Voor 49 euro kan ik heel vaak heen en weer met de bus.

Mijn plastic kinder servies is blijkbaar zo zwaar dat ze daar ook 50 euro voor moeten rekenen :sweat_smile:

2 likes

Uh loopt iemand met je mee? Dat lijkt me echt awkward haha

Ja ik was gisteren in een meubelwinkel (niet Ikea) en er liep constant iemand mee :sweat_smile: hij verontschuldigde zich ook echt en zei ‘Ja sorry we zouden het zelf ook liever anders zien maar we moeten meelopen want je moet in 1 richting lopen, niet teruggaan, 1,5 meter afstand houden,…’. De boetes zijn blijkbaar streng en er is incognito inspectie die rondgaat in winkels om te kijken of ze zich aan de regels houden

2 likes

@papierhier @Memoria

Ze hebben deze regel toegevoegd aan de website :sweat:
Wij hebben morgen een afspraak, ben benieuwd of ze echt moeilijk gaan doen.

1 like