IKEA topic

Oh ja dit komt omdat hij nu op ophaal staat. Bezorgen was 49 euro aan service kosten

Ah vandaar! Ja de logica ontgaat mij ook regelmatig! Je zou één voor één een product kunnen verwijderen om uit te zoeken of maar 1 de boosdoener is.

Komt waarschijnlijk omdat PostNL op dit moment volgeboekt is, dan blijft alleen de optie voor vrachtwagenlevering over.

1 like

Oké.
Dan kijk ik nog wel een keer weer :rofl:

Ik heb dus laatst een bestelling (met dat kleed en dat is volgens mij het grootste wat jij hebt) bij mijn zusje laten bezorgen. Die woont vlakbij Ikea en toen kwam een medewerker het afgeven voor 2,99 :slight_smile: op mijn postcode kon ik ook alleen de dure 49 euro optie toen. Dus wellicht is dat nog het proberen waard als je iemand kent die vlakbij woont.

1 like

Bij mij was laatst het probleem dat ik een knuffelhaai had toegevoegd. Ik steeds iets in en uit mijn mandje, bleek het de haai.

10 likes

Ik had een elektrisch bureau besteld en helemaal geen bevestiging dat hij vandaag zou komen, ook geen ‘uw bestelling wordt voorbereid’ oid. Stonden ze ineens vandaag om tien over elf zonder waarschuwing voor de deur? Haha was echt blij dat ik thuis was. Kan dus wel snel, ook al hoor je niks meer. Maar ze zijn idd heel druk nu dat click & collect weer kan, ze zijn niet te bereiken joh.

Echt hilarisch dat zo’n knuffel het probleem veroorzaakt. :upside_down_face: Love mijn haai trouwens haha.

1 like

En als je ze te pakken krijgt, hangen ze gewoon op midden in het gesprek

Ja zoiets moet ook echt met een vrachtwagen worden gebracht :rofl:

1 like

Zou opeens een haai van €70 euro worden, dan. Dan maar even geen knuffel.

1 like

Dit is echt een mini probleem, maar ik ben al maaanden aan het kijken of een tafelpoot op voorraad komt, maar het mag maar niet baten.
En dan staat er bij mijn filiaal ‘nog enkele op voorraad’ verkoop ze aan mij dan!!!
Alles wat ik verder nodig heb is er gewoon, maar die tafelpoot is een van de belangrijkere dingen dus wil niet bestellen zonder ugh

@MevrWillem Ja ik vind die haai ook top! Slaapt ook heel fijn. Mijn katten vinden hem maar niets trouwens :joy:

1 like

Daarvoor wilde ik hem ook. Had goede verhalen erover gelezen en ik heb een verkeerde slaaphouding. Maar het kan allemaal wel even wachten!

1 like

Ineens stond utrecht ertussen en toen checkte ik toch nog even mn mandje en nu is utrecht weer niet beschikbaar. Zat nog geen minuut tussen :angry:

Ik heb uitzicht op het filiaal in k.eiland dus wil me wel beschikbaar stellen voor bij mij postnl pakketjes laten bezorgen en dan bij mij ophalen voor mensen die echt omhoog zitten.

5 likes

Ah dat is lief!

Ik heb na 2763x proberen net een tijdslot gekregen dus dat scheelt! Het helpt om op random momenten te kijken dus

1 like

Al maanden aan het wachten dat een kast op voorraad is, is het er eindelijk, bezorgen ze ineens niet meer op mijn postcode (buurman heeft onlangs wel bestelling thuisbezorgd gekregen) en afhalen kan niet bij de 2 Ikea’s in mijn buurt (Amsterdam of Haarlem)…

Voor de ervaren Click & Collecters, ik sta op het punt om een bestelling te plaatsen alleen het is donderdag qua werk net wel/net niet dat ik het tijdvak haal. Hoe werkt dit precies? Moet je op de minuut er zijn etc.?

Wow dit is raar :sweat_smile: Icognito venster googlen naar forum feminarum. Dit is vast iemands kast… :grimacing:

3 likes