Hier ook terwijl ik tijdens m’n verhuizing de halve winkel heb laten bezorgen. Misschien is het te druk oid? Erg irritant wel.
Als het niet al te groot is wil ik het wel voor je meenemen en langsbrengen hoor, ik heb straks om 11 uur een afspraak en heb -naast mijn eigen lijst- ook al dingen van familie en collega’s doorgekregen
Een vriendin van mij werkt bij Ikea en gaf aan dat ze die regel van alleen winkelen toch niet kunnen handhaven. Dus het ‘mag’ gewoon, ze proberen het alleen te ontmoedigen. Controleren doen ze niet.
Nawhhh dat is echt heel lief maar het klinkt alsof je al een hele lijst af moet werken! Ik probeer het later gewoon nog eens. Heb in ieder geval 1 ding al vervangen middels AliExpress. Duurt waarschijnlijk net zo lang als de ikea levering (burnnnn)
Zojuist bericht gekregen dat mijn ikea spullen zijn verzonden. Was van de week uiteindelijk als nog gelukt. Klopt het dat ze op het moment vanuit de winkel nog steeds bezorgen? Ik krijg namelijk geen PostNL T&T bijv.
Geen antwoord op je vraag, maar wanneer heb jij je bestelling geplaats? Mijn bestelling zou vandaag bezorgd worden en ik heb zaterdag een smsje gekregen dat mijn bestelling werd verzameld, maar sindsdien niets meer gehoord.
21 maart. Vriendni van mij heeft 9 maart besteld en zou vandaag geleverd wroden en al helemaal niks gehoord.
Zoals verwacht is het gisteren niet gekomen. Maar even afwachten denk ik. Als ik morgen nog niks heb gehoord dan ga ik wel even bellen
Hier bezorgt ikea ineens niet meer. En de mat die ik wil kost 49 euro aan verzendkosten.
Hier precies hetzelfde! Ik heb vanochtend een traceeercode ontvangen en het is verstuurd vanuit het filiaal in Dordrecht. Is het gisteren bij haar wel geleverd uiteindelijk?
Nee bij haar is het eergisteren ook niet geleverd, heeft vandaag T&T ook ontvangen.
Dus ik wacht maar even. Vind het vooral irritant dat je niks hoort, een automatisch bericht op zetten is niet zo moeilijk.
Pfff ik word ook moe van Ikea. Bestelling zou op 23 maart geleverd worden, ik hoor maar niets. Vanochtend dan toch een track&trace, wordt het morgen bezorgd, precies op het moment dat ik een kappersafspraak heb. Ik wil m’n kappersafspraak liever niet verzetten (kan volgens mij ook niet meer) maar dat pakket ook niet missen! De vorige keer heb ik de halve stad moeten doorsjouwen met een balkontafel omdat het Ikea-pakket op een pick-up point was bezorgd.
Hier stond opeens “red je pakketje” voor de deur. Dat is schijnbaar een bezorgservice. Geen t&t gehad. Gelukkig was ik thuis
Huh wat gek! Gelukkig heb je je pakketje ook echt kunnen redden haha. En inderdaad heel vervelend dat ze niets laten weten. Mijn pakket wordt morgen bezorgd met PostNL geeft de traceercode nu aan.
Kan je eerder dan je tijdvak al komen ophalen? Of zijn ze daar heel streng in. Ik heb tussen vijf en zes uur. Is het dan heel erg om er vier uur/half vijf te zijn of kan dat nog door de beugel? Of niet zeuren en gewoon er vanaf vijf zijn.
Ja dat is zeker waar. Dan wordt het niks inderdaad.
Je krijgt de mail om in te checken in de parking ongeveer een uur van te voren. Ik zou denken dat je er dan al heen kunt gaan en er niet veel aan de hand is en je gewoon je bestelling meekrijgt.
Ik heb gezien hoe ze de bestellingen klaar hebben staan in de winkel en die staan echt per uur op volgorde klaar. Weet niet zeker of ze daarom je bestelling alvast kunnen pakken, het staat echt in een treintje klaar.
Thanks voor de antwoorden! Ik was er tien minuten te vroeg en had om 1 over 5 de spullen. De app deed het niet, we moesten het oldschool met een ingevuld briefje doen.
Iemand ervaring met de vlonders van de Ikea? Ik heb nu mijn oog op deze (nee niet de mooiste, maar geen geld)