cadeaupapier is m’n obsessie, het paste nét
Mijn cadeaupapier zit gewoon in de Variera ophanger (alleen ze blijven hier nooit hangen).
Het blijft een uitdaging op een afspraak te maken in de ikea bij mij in de buurt. Ik zie al 3 dagen geen beschikbare tijden.
Had ik eindelijk een afspraak, moet er een zoom afspraak gemaakt worden 🥲
Foto
Heeft een van jullie hier een PLATSA kast twee keer gebouwd? Bij een verhuizing zeg maar?
Wij proberen een huis te kopen maar ik word echt gek van de kledingkast situatie in ons huidige huis. Lees online dat dit ervoor gemaakt is meerdere keren in en uit elkaar gehaald te worden maar weet niet of dat echt zo is
Ik heb twee witte Billy’s groen geverfd! Ik heb het redelijk amateuristisch gedaan: gewoon twee lagen lak direct op de Billy. Moet zeggen dat het er (na ruim een jaar) nog steeds goed uit ziet. Al wordt het wel aangeraden om eerst te schuren, ontvetten, grondverf, etc. Heb ik niet gedaan dus (lui).
Oh super! Dat beloofd veel goeds haha ik heb ook niet geschuurd maar ben wel bezig met grondverf dus dan moet het zeker wel lukken
Verf van Annie Sloan, ligt wel aan het effect dat je wilt hebben (dit is een krijt effect). Daarna waxen! Oh en in laagjes werken
Twee keer!
Ja!
Ik wil ontzettend graag een afspraak inplanning maar elke keer als ik kijk dan is er gewoon niks beschikbaar in de twee winkels in de buurt. En dan heb ik alles aangevinkt. Zit er een patroon in wanneer er nieuwe opties komen? Word er echt moedeloos van.
Ze roepen het om en je hebt een keykoard met de tijd waarop je binnenkomt.
Je moet aan het begin je naam doorgeven en wordt aangevinkt op een lijst. Na 45 minuten moet je naar de kassa (op 30 minuten roepen ze tijd ook om) en na de kassa wordt je naam weer van de lijst gehaald. In Utrecht kon je ook niet stiekem iemand meenemen - je werd gewoon weggestuurd als je met zijn 2-en kwam. Of je moest opsplitsen en maar 1 iemand naar binnen.
en @Loveisafourletterword Ik ben 2 weken geleden geweest en had geen keycord met aankomsttijd. Bij mij checkten ze je naam/afspraak bij de ingang en dan kreeg je een rood bandje (bijna festival vibes lol). En bij de uitgang werd je naam nog eens gecheckt en werd het bandje afgeknipt. Ik was zelf na 45 minuten bij de kassa (moest wel echt door lopen en niet te veel nadenken/twijfelen) dus heb geen idee in hoeverre ze mensen naar de uitgang hebben gepusht. Ze riepen inderdaad wel om dat 30 minuten voorbij waren. Het zal wel weer per filiaal verschillen.
Ja, en samen was waar ik was ook geen probleem aan de deur (als je wel allebei een boeking had).
Ja hoor. Wij zijn ook samen gegaan. Ook samen in de rij gestaan. Bijna iedereen doet het.
Zou je ook 2 boekingen achtereen kunnen boeken? Dan kun je veel lekkerder slenteren. Of is dat juist níet de bedoeling haha
Nou ik probeer ook nog een tijdslot te bemachtigen wat mij niet lukt omdat het vol zit. Lijkt me dus niet geheel de bedoeling.
Oh sorry dacht hierboven te zien in de screenshots dat er nog veel plekjes waren. Als t zo vechten is om een plekje dan is dat niet zo vriendelijk, nee