Ik zie dit mbt retourneren:
Woon je in NL? Want anders zou het per land misschien kunnen verschillen?
Ik zie dit mbt retourneren:
Ik heb gemerkt dat t s ochtends rond 9 u goed te doen is een afspraak te plannen.
Ik ga vanmiddag naar de Ikea, echt een uitje
Nog een ongevraagde (verlate) tip. Toen ik klein(er) woonde met weinig opbergplek had ik ook een bedlade en die gebruikte ik als soort van ‘vliering’ haha. Dus ik stopte er geen beddengoed in wat ik vaak nodig had, maar juist die gourmetset die je 1x per jaar pakt en de kerstspullen. Vond het prima werken. Zeker met iets als de ladeinzet die @Insouciance noemt.
Ja ik denk dat ik dat doe ja, spullen die je niet vaak nodig hebt, liefst in dozen zodat het stof gewoon op de doos ligt.
Lief, thanks! Ik kan alleen op vrijdagen. Ik keek net nog even (met alle dagen en tijden aangevinkt) en gewoon geen enkele optie…
Ik wil met zo’n online planner een VIMLE bank samenstellen, maar ik kan alleen zwart leer kiezen en als je losse onderdelen wil kopen blijkt de helft uitverkocht.
Weet iemand of deze bank uit het assortiment gaat?
Ik was afgelopen vrijdag bij Ikea om de Vimle te bekijken en bij alle Vimle banken en onderdelen hingen kaartjes ‘momenteel niet leverbaar’
Stom
Weet iemand of je deurknoppen van zara home kan bevestigen in een bergsbo deur (pax) ? Of nog andere tips voor deurknoppen?
Ali expres.
Even mijn intènse vreugde dat ik nu volgende week eindelijk kan retouren waarschijnlijk
Ik krijg mijn Tradfri bewegingsensor niet aangesloten in mijn systeem. Zo raar.
Haha, same here! Eindelijk opruimen
Jaaa en weer opnieuw uitgeven hahaha. We hebben voor honderden euro’s in de garage staan al sinds december
Ik ben benieuwd hoe druk het gaat worden bij de Ikea, helemaal omdat mensen inderdaad al maanden thuis met spullen zitten die ze terug willen brengen. Ben wel blij dat je nu weer zonder afspraak kan komen. We moeten nog steeds een aantal dingen voor het huis hebben en het is wel fijn dat je nu langer dan 45 minuten kan kijken.
En hoe hun voorraad dr straks bij staat :’)… als iedereen van alles terug komt brengen, loopt dat toch helemaal in de soep
@Fishing pfff, inderdaad. Gelukkig hebben ze een aantal maanden gehad om deze logistieke hel voor te bereiden haha.
@Ohappyday nee, ik ben twee keer geweest en heb toen de bovenverdieping overgeslagen. Twee verdiepingen in 45 minuten zou me niet lukken, tenzij je heel gericht al weet wat je wil. Bepaalde dingen kon ik helaas ook niet vinden, maar had geen tijd meer om te vragen… Hopelijk snel doordeweeks een keer terug om de laatste dingen bij elkaar te rapen.
ik ben blij dat ik weer gewoon naar de IKEA kan! Ik ga zelf pas na 25 mei, omdat de mat die ik wil dan hopelijk weer op voorraad is (althans, dat geeft IKEA aan) en dan heb ik vakantiegeld gehad.
We zijn aan het kijken naar een nieuwe bank. Heeft iemand ervaring met deze vd ikea? FRIHETEN 3-zitsslaapbank, Skiftebo donkergrijs - IKEA
Als in, zit ie een beetje fatsoenlijk? (vooral haha)
Ja, ik heb de variant met de chaise longue. Zit beter dan verwacht en slaapt zelfs prima. Heb nog geen klachten gehad van vrienden dat 'ie niet lekker ligt of slaapt en ik zit er zelf ook priem de hele dag op.