Oh super! Dat beloofd veel goeds haha ik heb ook niet geschuurd maar ben wel bezig met grondverf dus dan moet het zeker wel lukken
Verf van Annie Sloan, ligt wel aan het effect dat je wilt hebben (dit is een krijt effect). Daarna waxen! Oh en in laagjes werken
Twee keer!
Ja!
Ik wil ontzettend graag een afspraak inplanning maar elke keer als ik kijk dan is er gewoon niks beschikbaar in de twee winkels in de buurt. En dan heb ik alles aangevinkt. Zit er een patroon in wanneer er nieuwe opties komen? Word er echt moedeloos van.
Ze roepen het om en je hebt een keykoard met de tijd waarop je binnenkomt.
Je moet aan het begin je naam doorgeven en wordt aangevinkt op een lijst. Na 45 minuten moet je naar de kassa (op 30 minuten roepen ze tijd ook om) en na de kassa wordt je naam weer van de lijst gehaald. In Utrecht kon je ook niet stiekem iemand meenemen - je werd gewoon weggestuurd als je met zijn 2-en kwam. Of je moest opsplitsen en maar 1 iemand naar binnen.
en @Loveisafourletterword Ik ben 2 weken geleden geweest en had geen keycord met aankomsttijd. Bij mij checkten ze je naam/afspraak bij de ingang en dan kreeg je een rood bandje (bijna festival vibes lol). En bij de uitgang werd je naam nog eens gecheckt en werd het bandje afgeknipt. Ik was zelf na 45 minuten bij de kassa (moest wel echt door lopen en niet te veel nadenken/twijfelen) dus heb geen idee in hoeverre ze mensen naar de uitgang hebben gepusht. Ze riepen inderdaad wel om dat 30 minuten voorbij waren. Het zal wel weer per filiaal verschillen.
Ja, en samen was waar ik was ook geen probleem aan de deur (als je wel allebei een boeking had).
Ja hoor. Wij zijn ook samen gegaan. Ook samen in de rij gestaan. Bijna iedereen doet het.
Zou je ook 2 boekingen achtereen kunnen boeken? Dan kun je veel lekkerder slenteren. Of is dat juist níet de bedoeling haha
Nou ik probeer ook nog een tijdslot te bemachtigen wat mij niet lukt omdat het vol zit. Lijkt me dus niet geheel de bedoeling.
Oh sorry dacht hierboven te zien in de screenshots dat er nog veel plekjes waren. Als t zo vechten is om een plekje dan is dat niet zo vriendelijk, nee
Kan ook niet denk ik, ik kreeg een blauwe keycord om, de groep voor ons (die naar buiten kwam) had gele keycords om, ik vermoed dat ze de ene groep actief de winkel uitjagen voor ze de nieuwe groep binnenlaten. Dan zou je eerst met de gele groep de bovenverdieping moeten doen en daarna weer via buiten met de blauwe groep de benedenverdieping, of zoiets, maar heel praktisch lijkt het me niet.
Hmm Dan zou ik eerder met een tijdslot er tussen doen. Kan je je ene tijdslot-spullen afrekenen en in dr auto leggen en dan in de rij voor volgende slot haha
Heeft iemand hier ervaring met een Songesand bed van IKEA? Ik had eerst deze in gedachten, met aan beide kanten lades:
Die kost dus €290. Maar ik zie nu dat je ook het bedframe zonder lades kunt kopen voor €140:
En dat je daar eventueel de lades los bij kunt kopen:
Dan zou ik €100 betalen voor lades aan beide kanten, plus het frame voor €140, dus €240 in totaal. Dat is dus minder dan de €290 die ze vragen voor het ‘complete’ bed met lades aan beide kanten (de eerste link die ik postte). Is dat niet raar? Zie ik iets over het hoofd? Of zouden die lades misschien beter geïntegreerd zijn bij die 1e?
Ja! De eerste, dus het complete bed. Komt met een andere lattenbodem. Namelijk de LÖNSET, en het andere bed komt met LURÖY lattenbodem. Zit wat verschil qua stevigheid in.
Oohh thanks, dat had ik niet door!
oh dat is wel goed om te weten thanks!
Oh ik heb deze (lattenbodem, ander bed) en hier helemaal geen last van!