Niet elke dag. Vrijdag en weekend niet. Donderdag weet ik niet zeker. Andere dagen wel open. Of is t weer veranderd?
Groningen was gewoon op een zaterdag open!
Ik wil heel graag het SNIGLAR ledikantje maar die is nergens beschikbaar
Marktplaats heb je zeker al geraadpleegd.
Ja! Ik heb nu een bod gedaan op eentje redelijk in de buurt. Maar er is helaas niet onwijs veel te krijgen. Maaf ja, desnoods rij ik er iets verder voor. Ik wil gewoon dat precieze bedje
Logisch. Je wilt toch het beste voor je kindje.
Jij snapt me!
En marketplace op Facebook? Daar staan er wel een aantal op.
Wat balen zeg. Als je het eenmaal in je hoofd hebtâŠ
Misschien is deze iets? Lijkt er zo te zien wel wat op!
Ah kijk, ik heb geen Facebook. Maar goeie, want mijn zusje volgens mij wel. Ga die even lastigvallen. Dankjewel!
Ooooo wow, super! Dankjewel. Als marktplaats niets wordt, ga ik deze kopen. Lijkt precies!
Bij mijn ouders ligt vatnestrom op het logeerbed, ik heb zelf hovag. Vatnestrom is echt heel lekker stevig, ik zou het liefst op een houten plank slapen dus dat matras is top. Maar heel eerlijk merk ik zelf gewoon weinig verschil met onze Hovag, die veel goedkoper is. Wij zijn allebei geen hele kritische of moeilijke slapers dus dat scheelt ook. Beide matrassen zijn er korter dan een jaar dus durf nog niet echt iets te zeggen over de lange termijn kwaliteit.
Ik heb bij iemand op een heeerlijke ikea topper geslapen en ben zo benieuwd welke dat was⊠hij was best dik en stevig, echt super fijn. Wil iemand misschien meedenken of ervaringen delen?
Aah ik wil al superlang de Mjolvik boxspring maar had er een meerjarenplan van gemaakt en was van plan om hem ergens volgend jaar te kopen als ik meer dingen in mijn huis aanpak. Zie ik vandaag dat hij uit het assortiment is Hopelijk komen er nieuwe voor in de plaats want de andere boxsprings vind ik niet mooi qua model of kleur.
Echt mijn grootste Ikea-ergenis is dat ze de leukste producten en productielijnen stopzetten.
Iemand recent bij Ikea geweest? Zijn al onderweg en lees net op internet dat je daar nog een mondkapjes op moet ?
Is dat echt zođ, ik dacht dat dat nergens meer was in NL
In Barendrecht niet in elk geval! Kan het me ook niet voorstellen dat dat ergens anders nog wel is.
Ja dat dacht ik ook.
Maar ik wilde opzoeken of ze nog maximale bezoekers enzo hanteren en kwam op deze pagina haha:
Bij Zwolle niet, ben er afgelopen week 2x geweest!