IKEA topic

Nou, ik vind verder alle vis zo ongeveer lekker dus dit leek me niet zo’n vreemde gok maar helaas :joy:

Ik vind dat wel lekker :flushed: lekker dik op een knäckebröd

2 likes

Weet iemand toevallig wanneer de restaurants weer open gaan
Kom daar zo graag!!

1 like

Haha ik zag even niet dat dit het ikea topic was en dacht echt gurl de restaurants zijn al maanden weer open??? Maar ik weet niks over Ikea verder haha dus hier heb je niks aan

11 likes

September zag ik in onze IKEA toen ik er laatst was! (Weet niet hoeveel;p )

1 like

In Ehv stond GELOOF IK dat ze maandag tm woensdag open zijn.
Ik kwam daar heel blij hongerig en dorstig aangelopen en was ultiem teleurgesteld dus heb het bordje ook niet zo goed gelezen.

Op hun site staat vanaf 1 september.

3 likes

Ik heb de Daim taart inmiddels bij de jumbo gevonden!
En iemand enig idee wat er met de Kladdig gebeurd is?

2 likes

Er waren echt 3 meubels van de Ikea die ik altijd graag wilde hebben maar die waren ook uit de collectie toen ik een woning had bemachtigd. En veel andere dingen vind ik lelijk. :sob:

2 likes

Stockholm is echt een van de weinige echt mooie lijnen van Ikea :sweat_smile:

Ik heb me vaker verwonderd trouwens waarom de bánken van Ikea bijna allemaal superstom zijn (vind ik toch). De oude Stockholm bank (niet de nieuwere met te veel kussens maar die er in cognac en groen was) was best wel stijlvol maar zo veel andere zijn gewoon…. Totaal saai.

2 likes

Mijn schoonmoeder! Die eet dit echt constant haha. Maar ik word zelf al een beetje onpasselijk van de geur :sweat_smile:

2 likes

Mijn vriend inhaleert dit spul zo ongeveer (hij is wel Scandinavisch) dus telkens als we naar Ikea gaan wordt dit in bulk ingekocht.

1 like

Een van mijn instagramvrienden zat gisteren in de ikea te eten dus ik geloof wel dat er ergens al iets open is!

Ik heb ‘m gewoon hier in BE in de winkel gevonden, de groene kleur. Heb achteraf op de website gekeken en daarop stond ‘ie uitverkocht! Klopt dus niet altijd

1 like

Vorige week werd in Haarlem het restaurant weer opgebouwd dus denk dat het inmiddels open is.

1 like

In Delft stond aangegeven dat ie pas 1 september openging

Jaaa wat fijn! In mijn omgeving is hij helaas nog steeds niet te krijgen/te bestellen. Mijn vriend heeft de Markus ook als gamestoel en is er hartstikke tevreden over. Daarom wilde ik voor mezelf ook een :joy:

2 likes

Ik had laatst gechat met een medewerker en die zei idd dat ze aankomende maand geen voorraad meer verwachten. Nog even langer geduld hebben haha

1 like

Wow, dit is echt heel handig! Toch eens naar kijken als ik er weer ben.

Ik heb een paar weken geleden al in Groningen gegeten. Ging er eigenlijk vanuit dat het overtrek gelijk zou zijn.