Wij hebben ook zo’n lang bureau voor ons tweeën, maar wel met het blad van 60cm diep. Ik zou wel echt voor een grotere gaan! Wij hebben hem gekocht voordat we gingen thuiswerken en toen was het prima om zo nu en dan samen te gamen enzo. Met thuiswerken vonden wij beide het blad niet diep genoeg en zaten we te hannesen met extra schermen en dat je er dan te dicht op zit enzo.
Dit probleem heb ik nu ook. Alleen laptop is prima. Maar laptop op verhoging en los toetsenbord is echt krap. En moet nog los scherm bij ook.
Wij willen ook zoiets maken maar dan met de Nordli. Ik twijfel alleen over de hoogte. Ik werk nu aan een eettafel van Ikea, 73cm hoog en vind dat echt te laag, zelfs met laptopstandaard en in hoogte verstelbare monitor en stoel. Maar wij zijn allebei heel lang. De Alex en Nordli zijn 70cm dus ben bang dat dat veel te laag gaat worden. Volgens mij ben jij net een stap verder met het uitdenken dan wij, hebben jullie nog specifiek met die hoogte rekening gehouden?
Edit - bureau van 60 hebben wij ook gehad en was niet te doen met monitor, laptopstandaard ernaast, toetsenbord, muis etc. Tenzij je mega veel zin hebt om steeds van links naar rechts te rollen met je stoel als je ook nog iets op wilt schrijven oid. Ik heb nu 75 diep en vind dat net prima.
Toevallig net foto gemaakt van mijn plant en daar zie je ook wel goed dat het gewoon zwart is eigenlijk.
(Links daglicht en rechts felle lamp)
Die is 76 hoog toch?
Wij zijn niet zo groot (164&180)
Dus verwacht er wel genoeg hoogte aan te hebben.
Wat we bedacht hadden - maar bij ons niet echt gaat omdat we aan de zijkanten poten of schragen zullen doen, is dat je een blad op het kastje kan leggen. Gewoon mdf ofzo, dat zie je denk ik niet echt, zeker niet als het dezelfde kleur is als het kastje, en daarmee hoog je ‘m dan naar wens nog zo 3-4cm op!
Huh, nu je het zegt Ik zit me echt af te vragen waar ik nou de maten van heb overgenomen. Lijkt wel alsof ik twee keer de Alex heb opgeschreven. Nou, dan is dat ook opgelost. Thanks haha! En goede tip nog! Wij gaan de zijkant afwerken met hetzelfde hout als het blad als dat stabiel genoeg wordt (en anders nog een verstelbare poot eronder), en dat kunnen we zelf op maat zagen dus dan is een mdf plankje ertussen wel weer een hele goede optie (1.80-1.95 hiero).
Ik zit met 1.81 aan een Alex en dat zit goed!
Update, kon dus wel
Ik heb gisteren besloten om de pax kasten om te gooien, had voor vandaag een ritje naar ikea gepland om draadmanden te halen. Zie ik dat ze niet op voorraad zijn
Hopp dat ze wel weer snel terugkomen
Ik moet zo vaak nee verkopen op een dag, voorraden zijn echt dramatisch bij de komplement onderdelen op het moment. Je kunt op de website als het goed is een e-mail achterlaten zodat je op de hoogte wordt gesteld wanneer ze weer op voorraad zijn in jouw filiaal.
Weet iemand welke deurtjes dit zijn? Foto van de ikea website. Je kunt enkel doorklikken naar het besta basiselement, er staat niet bij welke frontjes het zijn.
Ikea via Twitter vragen? Zij reageren vaak wel vlot!
Ik heb deze vandaag gezien! Zijn nieuwe deurtjes voor de Besta kasten, maar geen idee wat de naam is.
Misschien iemand hier?
Heeft iemand enig idee of de Skaftet wandlampem binnenkort weer op voorraad komen?
In mijn vestiging stond eerst begin september, maar volgens mij wordt dit steeds verschoven.
Volgens mij heb ik dit ook nodig in mn leven. Welke zwaarte heb je? 6, 8 of 10kg?
Het moet ongeveer 10% van je lichaamsgewicht zijn. Een kilootje extra mag ook nog
Haha ik verwachtte een of ander ergonomisch kussen maar dit is nog beter