Ik heb een verzwaringsdeken (als je vraag daarover gaat). Heb er soms wat aan, maar heb het ook weleens als benauwend ervaren.
Oooh, nee, absoluut niet vergeten. Maar nog niet gekocht. Niet bij de Ikea geweest onlangs.
Weet iemand trouwens of de Sinnerlig nog terug komt? En zo ja, wanneer ongeveer? Zie ze nu ineens op marktplaats weggaan voor boven de normale prijs
En wij willen er nog zo graag een.
Komen wel terug, alleen zit een behoorlijk leveringsprobleem op zie ik. Moet vanuit Azië komen en door een tekort aan containers is het moeilijk hier te krijgen nu. In Duiven komt er week 42-43 weer wat binnen, vooralsnog. Kan uiteraard nog veranderen. Heb je je e-mailadres achter gelaten op de website voor een notificatie?
Is het de Sinnerlig rieten lamp? Amazon heeft exact dezelfde voor een tientje meer.
Ik ben ernstig op zoek naar de smaska bekers ons zoontje drinkt uit niets anders en er zijn al meerdere gesneuveld en nog maar eentje over! Weet iemand of deze nog terugkomen bij Ikea?
Kan ook niets soortgelijks vinden wat hij wel fijn vindt
https://m.facebook.com/IKEANederland/posts/4321617314571146?locale2=nl_NL
Vrees dat het nergens meer te krijgen is. Marktplaats in de gaten houden?
Weet iemand of er altijd iemand bij de keukens staat die je kan helpen bij korte vragen? Ik kan geen afspraak inplannen, maar eigenlijk heb ik die ook niet nodig. De keuken is al ontworpen, er moet alleen nog even naar gekeken worden en dan bestellen.
Weet iemand misschien of je contant geld terug kan krijgen wanneer je iets terug brengt? Of moet dat met de pinpas waarmee betaald is?
Volgend mij krijg je hier niet contant terug, alleen per pin. Maar dat hoeft niet perse de pas te zijn waar mee is betaald
Laatst bracht ik wat terug en vroeg ze hoe ik het wilde, ik heb toen voor een cadeaukaart gekozen.
Volgens mij zei ze ook contant erbij maar dat weet ik niet meer zeker.
Voor iedereen die nog Komplement draad mandjes of andere onderdelen van de PAX serie zoekt. Er was vandaag weer heel veel voorraad in Utrecht Kanaleneiland! Ik had een email reminder staan maar niks ontvangen, liep er vandaag voor iets anders en stond helemaal vol!
Komt omdat de rails en de draadmandjes hetzelfde artikelnummer hebben. De rails is op dit moment nergens leverbaar dus dan krijg je ook geen mail, vanwege hetzelfde artikelnummer. Draadmandjes zijn nu redelijk goed op voorraad!
Iemand enig idee of de Lindbyn ronde spiegel in goud nog terug op voorraad komt? Of hem misschien in de winkel gezien heeft? Voor mijn gevoel is hij al een hele tijd uitverkocht
Heeft iemand hier ervaring mee en werkt het? De muren zijn helemaal superglad en vrij nieuw gestuct enzo, vind boren echt doodzonde.
Zou dit misschien geen vlekken achterlaten?
Nou kan niks lelijkerds zijn dan dikke boorgaten. Maar het kost geen drol zag ik dus ik ga er sowieso wel een paar proberen, vooral op muren waarop het met niet zoveel uitmaakt.
Of stuc/verf mee trekken… Maar geen ervaring mee.
Erger me wel kapot aan dat ik keukenapparatuur wil die steeds niet op voorraad is en als het al binnen komt het er te weinig zijn om online te bestellen of klaar te laten zetten in een vestiging. Iemand ervaring mee of de klantenservice dat dan wel kan?
Het lijkt precies op de Tesa variant, maar dan een Ikea prijs. Lijkt me prima werken. Ik heb een schilderijtje op de zijkant van een hoge keukenkast opgehangen. Vond boren daar ook niet kunnen. Werkt echt prima.