IKEA topic

Weet iemand (ik heb zo het idee dat jij het weet @Stofdoek haha) of en wanneer het UTÅKER stapelbare bed in de winkels komt? Heb bedacht dat dit de perfecte oplossing is voor in de kinderslaapkamer met logeerpartijtjes en nu wil ik het NU :sweat_smile:

Haha dat kan ik je zo vertellen, er zit een productie probleem op met Asian Pacific kenmerk, als dat er bij staat kun je eigenlijk ervan uit gaan dat het voorlopig (dan heb ik het over het komende jaar) niet op voorraad komt. Die AP goederen zitten in zeecontainers in de haven van LA en dat gaat nog maaaanden duren voordat ze überhaupt bij die container kunnen en dan moet het nog verdeeld worden over de rest van de wereld (allemaal door dat ene schip in het Suez-kanaal toen…). Echt zonde want het is echt een top product. Enige optie en dat is absoluut geen garantie, vragen in de winkel naar het showmodel. Alleen aangezien we bijna geen vervanging hebben voor die plek en we geen lege plek in de showroom willen is dat ook een long shot.

1 like

Ik wist dat jij het antwoord zou hebben, thanks! Alleen was dit natuurlijk niet waar ik op hoopte haha
En dan heb ik er ook nog eens twee nodig :sweat_smile:
Om te beginnen maar eens vragen naar het showmodel, ga toevallig morgen naar Ikea Delft.
Nogmaals dank!

3 likes

download

weet iemand of dit soort grijze kussens ook los te koop zijn. Kan het niet vinden op de website dus zal waarschijnlijk niet. Of zoiets ergens anders gezien: opknoopbare dikke kussens?

2 likes

Verdomt, wil echt iets stevigs aan het hoofdeinde en heb ook zo’n structuur maar dan met metaal. @Ikea, als je mee lurkt, los verkopen, gaan als warme broodjes

Ik denk wel dat het kan! Je kan ook een onderdeel van een bank los kopen of 1 kussen los. Als het in een apart pakket zit, kan dat volgens mij wel!

1 like

Nee sorry @Koekelaar, deze kussens horen echt bij het bed en zijn niet los verkrijgbaar :frowning:

2 likes

:cry::heart:

1 like

Hoe kan je dat precies zien om welke producten het gaat? Ik wacht al een tijdje op Grimo schuifdeuren voor de pax kast maar ze zijn nooit op voorraad en heb echt hoop om die begin april wel te kunnen kopen……

Dat kunnen alleen medewerkers zien helaas. Maar de Grimo schuifdeuren zijn ook zo’n AP geval. Wij hebben ze van de showroom kast afgehaald van de week omdat ze voor een langere periode niet verwacht worden…

1 like

Oh wat jammer! Dan blijft onze pax voorlopig deur loos helaas.

1 like

@Stofdoek weet jij toevallig wanneer de weckpotten (korken) van 1L en 1,8L weer op voorraad komen. :sob::sob:

maar roedes kun je nou net heel makkelijk zelf maken. ik heb even gekeken maar die pax roedes zijn ook gewoon roedes.
Je koopt twee van deze dingetjes en een ronde lat: KASTROEHOUDERKUNSTOF 2 STUKS - O&O IJzerwaren en klaar ben je.
het heet een kastroedesteun

2 likes

Van welk filiaal wil je het weten? Bij mijn filiaal komen ze de komende 4 weken niet binnen. Zit verder geen leveringsprobleem op en niet uit het assortiment dus weet niet wat de reden is dat ze er niet zijn.

Breda. :grimacing:

Weet iemand hier hoe groot de leveringsproblemen/vertraging is bij de keukens? Wij willen eigenlijk per februari een nieuwe keuken bestellen (witte mat voxtorp uit mijn hoofd) maar ik vraag me even af of dat realistisch is :sweat_smile:. Hebben volgende week afspraak hoor, maar even alvast voor verwachtingen… apparatuur hoeven we niet!

Wow even een positief bericht, ik moest een werkblad + pax kasten bestellen en die heb ik zojuist besteld en worden vanavond al geleverd!
Dat had ik toch echt niet verwacht dat het zo snel zou gaan.

1 like

Heeft iemand ervaring met een koelkast inbouwen? We komen er echt niet uit met de handleiding. Als we de plank die we bovenin in de kast moeten plaatsen met het rastertje dan lijkt die tegen de achterkant aan te komen waardoor die plank er niet inpast…

1 like

Ik weet niet of je intussen al wat hebt, maar mijn vriend had deze (FRIHETEN 3-zitsslaapbank, Skiftebo donkergrijs - IKEA) en die zat en sliep prima. Hij heeft er dagelijks opgeslapen voor een paar jaar en ik paar keer week en ben geen één keer met rugpijn wakker geworden, dat is voor mij echt een goed teken. En je kan hem makkelijk uit -en inklappen, ook een voordeel.

1 like

Meteen ook zelf een vraag. Ik ben op zoek naar de pokal glazen van 150 ml, ik zie deze alleen niet op de site. Zijn deze uit het assortiment gehaald?