IKEA topic

Ja, gemiddeld 9% duurder…

1 like

Yep de producten die ik eind december heb gekocht en de prijzen nu scheelt echt super veel. 30 euro op een salontafel, besta kast 50 euro duurder en buffetkast ook 30 euro duurder. Enige wat niet duurder is geworden zijn de eetkamerstoelen.

4 likes

Weet je toevallig of dit ook voor de witte hemnes met 8 laden zo is? Die is nu ook niet leverbaar en wil die eigenijk in februari hebben

3 likes

Onze keuken bijna 20%! We hadden gelukkig in december het eerste gesprek en gister de bestelafspraak dus we krijgen het nog tegen de ‘decemberprijs’ maar ik schrok er wel van!

2 likes

Zal vrijdag even voor je checken, ik ben namelijk vrij vandaag en morgen! :slightly_smiling_face: Ook voor @Paisleypark, het is zo ontzettend druk met online planafspraken en click & collect dat ik nauwelijks achter de computer zit.

Echt enorm balen, ik heb voor de prijsstijging nog een besta kast gekocht. Maar de deurtjes waren toen (en nu nog steeds overigens) niet leverbaar. En ineens zijn ze 5 euro duurder per deurtje. :sweat_smile: Voor jou klinkt het nog vervelender/duurder.

1 like

Ah dank al voor je voorlopige antwoord! Mocht dit nog maanden gaan duren dan moet ik echt even iets anders gaan verzinnen :sweat_smile:

1 like

Super lief! Alvast bedankt😊

1 like

Nog even als aanvulling hierop: ik zie nu dat hij wel op voorraad is in de Ikea winkel maar ik kan ‘m dus niet online bestellen. Dan heeft het toch ook geen zin om naar de Ikea te gaan nu omdat je alleen click and collect kan doen?

3 likes

Een domme vraag misschien maar krijg je een bevestiging als je alle gegevens van je keuken invult zodat een ikea medewerker een voorbeeld maakt? In een van de laatste stappen kon ik een afspraak maken om het plan dan nog te laten aanpassen in de winkel, wat ik gedaan heb, maar kan me niet herinneren dat ik het plan (alle afmetingen enzo dus) effectief heb moeten doorsturen of zo?

1 like

Mennn ik bied me suf op deze schoenenkast Bissa via marktplaats, maar lukt steeds niet. Iemand enig idee of deze weer ooit terugkomt in het assortiment? :sweat_smile:

Systeem geeft capaciteitsprobleem aan met beperkte levering tot in ieder geval mei. Dat wil zeggen dat er sporadisch wat binnen komt maar dat het heel willekeurig is momenteel. Heb wel een paar winkels gecheckt en zie wel dat er bij een aantal winkels voorraad aan zit te komen (Utrecht, Duiven, Zwolle bijv.). Stuur maar een dm als je een specifieke winkel wilt weten.

@Paisleypark er is nu voorraad van de zwarte en witte MINNEN in een aantal winkels, zou je eventueel met click & collect kunnen bestellen en ophalen!

@kleinmaargroot er staat geen aantekening bij maar komende 4 weken in alle vestigingen geen voorraad. De 2-vak is afgelopen december wel op voorraad geweest, maar dat is hetzelfde verhaal. :pensive:

5 likes

Wow dank je wel zeg! Dan ga ik nog maar even door op marktplaats.
Jij werkt dus bij Ikea? Hopelijk nog genoeg te doen ondanks de sluiting van de winkels! Fijn dat de click en collect er weer is

1 like

Bij onze online afspraak moesten we ons id van het ontwerp wat we zelf gemaakt hadden invullen. Dan kon zij het openen en tijdens de (online) afspraak doornemen en aanpassen

1 like

weet iemand wellicht wanneer de VALLFJÄLLET bureaustoelen weer beschikbaar komen bij Ikea?

Haha yes! Het is onwijs druk, ben vandaag eigenlijk de hele dag bezig met remote PAX planafspraken dus hele dag kasten ontwerpen samen met de klant via teams. Wel leuk hoor, tussendoor click & collect lopen en klanten bellen over lopende orders. Ben heel blij dat we nog gewoon kunnen werken eigenlijk!

@Clancy geen levering tot minimaal mei!

5 likes

Die heb ik niet gekregen 🥲 zal dan toch iets mis gegaan zijn met die aanvraag… hopelijk ben ik nog op tijd als in het vanavond opnieuw indien, mn afspraak staat op 27/01 gepland

Ik wil graag de roze pannenset maar die moet bezorgd worden met een vrachtwagen?? Weet iemand hoe groot die is? Want als het lukt ga ik hem gewoon halen met het Ov

Je kunt de afmetingen en gewicht van de verpakking zien op de productpagina

3 likes

De afmetingen en gewicht van de doos staan altijd op de website. Dan kun je het denk ik wel aardig inschatten?

3 likes