Ik heb denk ik liever ook doordeweeks wat langer werken en vrijdag korter! Dan is je weekend een paar uur langer en kun je nog wat sociale dingen doen die je normaal niet snel zou doen omdat je niet te moe wil zijn voor werk, ofzo, haha. En ik ben zelf op vrijdagmiddag altijd kapot en te melig om me te concentreren.
Niks mis met Birkenstocks vind ik
© 2006
© 1774
Eens! En geen enkele zomerschoen die zoveel steun geeft
Precies. Hetzelfde geldt wat mij betreft voor al die zooi over Ted Bundy (en kornuiten) op Netflix en op andere plekken op het internet. Het is gewoon walgelijk.
Ik kijk en lees overigens graag detectives en moordverhalen, maar alleen als het verzonnen is en de moordenaar niet geromantiseerd of gepopulariseerd wordt.
Ik vind bloemen suf & stom. Maar heb wel net bloemen naar een vriendin gestuurd (dat waardeert ze wel). Maar bloemen gaat dood en hebben vreemde geuren en staan zo aanstellerig te shinen.
hahahaha
Mijn podotherapeut gruwelde vroeger van mijn Birkenstocks, ze heeft er toen nog een speciaal zooltje voor gemaakt
Hahaha mee eens!
Een vriend zei altijd âhier heb je een stel voortplantingsorganen die speciaal voor jou langzaam dood gaan en je gaat er nou van genieten ookâ en dat heb ik nooit meer kunnen vergeten
Ja haha ik heb er ook een zooltje in!!
Ik vind het zo âzondeâ van het geld. Meestal gaan ze na 1,5 week dood. Voor hetzelfde bedrag kan je ook een plant kopen die veel langer blijft staan.
Ik ook! Elke maand weer blij als mân bos komt. En ze staan zo drie weken.
Ik wou dat babyâs ipv 1 jaar lang een baby te zijn gewoon 2 jaar lang baby zijn. Vind 1 jaar veel te kort. Schijt en jank maar alles onder. Het liefst een beetje zoân 9 maand oude baby.
Ik vind Moederdag net zoân overbodig en commercieel iets als Valentijnsdag. Ik vind het best leuk om mân moeder een bedankje te geven, in dit geval een doosje bonbons en een kaartje, maar bijv mijn vriend en zân zus doen echt alsof ze jarig is? Vandaag een uitgebreid ontbijt laten bezorgen en dan volgende week het nog âinhalenâ omdat ze vandaag niet op visite kunnen komen en dan nĂłg een cadeau geven
Dat is ook de reden waarom ik deze dag niet specialer of vervelender vind dan iedere andere dag. Ik laat een bedacht commercieel concept mij niet rot doen voelen over het feit dat ik geen moeder in mijn leven heb. Dikke doei
Ze zegt dat ze geen moeder in haar leven heeft. Dat is wat anders en geloof niet dat je daar een mening over hebt te hebben.
Zegt iemand hier dat dat hetzelfde is dan? Volgens mij niet.
Jongens, lekker laten gaan!