Impopulaire meningen #2

Ik voer een kat uit de buurt en ik weet dat dat niet oké is. Maar hij loopt altijd op mijn erf te schreeuwen en hij ziet er onverzorgd uit.

7 likes

Ik ben echt een zoetekauw die makkelijk hele chocoladerepen naarbinnen werkt en dol is op ijs, maar standaardformaat Magnums heb ik nooit begrepen!!! De verhouding tussen de chocolade en vanille-ijs is veel te scheef (meer chocolade, please!) en het voelt na twee happen alsof je een pak boter naarbinnen aan het werken bent. Bleah.

19 likes

Ik voel me aangesproken

1 like

Guilty!

Same!!!
Wil gewoon niks eten waarvan je moet oppassen met eten (niet tegen je tanden want koud etc)
Net als ijstaart, geef me gewoon taart!!!

4 likes

Trek het je niet aan. Die uitspraak wordt gedaan door iemand die niks van jouw persoonlijke situatie weet. Ook als ouders wel leven, kan het voelen alsof je ze niet hebt <3

17 likes

Liefde voor jou! <3

Ik erger me aan fietstassen. Geen omgs alsjeblieft maar mensen met fietstassen zijn ook altijd een bepaald type. Ze (die tassen) zijn altijd lelijk en je hebt meteen een onhandige fiets die altijd scheef of zwaar is en aargh ik vind fietstassen gewoon echt stom. Neem een krat.

13 likes

:heart::heart: @Lula en @Kaarsgeur

1 like

Neee geen krat, fietsen met kratten terroriseren echt de fietsenstalling :mad:

36 likes

Ja en mensen gooien heel vaak zooi in je mand/krat + hij valt snel om

Dat moment dat je blij denkt ‘ja, nog een vrije plek!’ en dat er dan in het rek aan de andere kant een fiets met een mand staat waardoor jouw fiets er niet past…

12 likes

Misschien moet ik dit gaan doen bij al die kratten die lege plekken in de fietsenstalling blokkeren :stuck_out_tongue:

1 like

Vind ik wel terecht

7 likes

Hahah ja in fietsenstallingen is dat helemaal terecht! Maar mijn fiets stond voor mijn huis en vooral na het weekend was het echt smerig soms. Stukken pizza of lege friet bakjes met mayo enz.

1 like

Ik heb een heel bescheiden kratje dat gewoon in de stalling past met andere fietsen er naast hoor thank you very much

1 like

Ik vind (vond?) fietsen met kratten dus ook altijd heel irritant en asociaal. Maar nu heb ik laatst zelf een krat voor op mijn fiets gekocht en toen heb ik meteen ook maar de grootste maat (echt heel groot) genomen :redface:

Echt niet oké dit, maar het is zo handig. Ik heb geen auto en nu kan ik alles wat ik maar wil met de fiets verslepen, boodschappen voor de hele week gaan er ook zonder problemen in.

Omg-reacties mogen hoor!

1 like

Nou ik heb een klein kratje sowieso en zet m’n fiets zelden in een rek omdat dat inderdaad asociaal is. Als het niet anders kan zoals bij een station waar ze fietsen weghalen zet ik hem achterstevoren erin, genoeg plek voor iedereen.

4 likes

Ik heb ook al jaren een krat voorop mijn fiets. Heb er nooit last van gehad, dat ding is ook precies even breed als het stuur, dus kan ook bijna geen problemen opleveren lijkt mij. Ik let er wanneer het mogelijk is sowieso altijd al op of ik geen andere fietsen in een fietsenrek blokkeer.

Maar je vindt dus je fiets in een fietsenrek plaatsen asociaal? Of bedoel je in combinatie met zo’n mand/krat?

Ik haat allebei, neem gewoon een rugtas.

1 like