Impopulaire meningen #2

En een gebrek aan smaak.

Maar dat wisten we al wel van je.

23 likes

Ja! Ik snap de liefde voor friet nooit. Het is en blijft saaie aardappel.

2 likes

Bitterballen zijn toch ook maar saaie ragout totdat je ze frituurt?

1 like

Wacht maar totdat je op een extreme kring verjaardag wordt uitgenodigd.

2 likes

Nou @Zemraluani had je dit nu maar in het opbiechttopic gezegd he

28 likes

Slechte patat én geen fritessaus
 Waarom woon je daar nog?

@Zemraluani ja gekookt ben ik er ook niet dol op maar gebakken en gefrituurd :heart: Maar inderdaad wel het beste met mayo / fritessaus.

1 like

Nee hoor ik sta altijd open voor kritiek en weerwoorden omdat ik weet dat ik eigenlijk altijd toch gelijk heb.

8 likes

Haha ja dan kon de biecht / mening discussie weer verder :joy: Hoe vaak zou die discussie in een jaar gevoerd worden?

Ik heb een boek voor je

https://www.bol.com/nl/p/vladimir-poetin-life-coach/9200000108382407/?Referrer=ADVNLGOO002008P-OPSRRRXHITEBY-408777688949&gclid=CjwKCAiAgqDxBRBTEiwA59eEN7QQRWje_FuYXyB4mfIgoYZNv23DgsHKpd_73GyCkjIDyBK8TpL0DBoCECoQAvD_BwE

5 likes

Godver door al dit gepraat over friet krijg ik spijt van mn titel

11 likes

Het is nog januari :woman_shrugging:t3:

1 like

I know maar het is stiekem vorige week al ingegaan :sob: Al heb ik nog wel een beetje ovenfriet liggen dus misschien dat ik stiekem daarmee afscheid neem op de 31e.

1 like

Ik vind posts over behaalde scripties en tentamencijfers echt het saaiste ooit
Op social media maar ook hier

42 likes

Oh nu haat ik mezelf want ik reageer daar altijd op :weary: moet me zelfs nu inhouden om mijn verhaal te vertellen

10 likes

Jij zat dezelfde avond alweer nibbits te eten!

Ken jouw verhaal uit mijn hoofd lol

77 likes

Omg neeeee fucking gĂȘnant

37 likes

Ik vind het vooral op linkedin heel kut, maar misschien ben ik jaloers dat weet ik niet.

“Met gepaste trots wil ik mededelen dat ik mijn scriptie en mijn vier masters en mijn oma en mijn turnwedstrijd superdepuppa cum laude heb gehaald!!!”

27 likes

Ik had ook wat meer verwacht van Lissabon. Het was niet stom, maar zou er ook niet snel weer heen gaan. Misschien alleen voor de pasteis de nata van Manteigaria.

3 likes

Mijn oma???

1 like

Ja, bij arrogantie

4 likes