Impopulaire meningen #2

Wat voor hond heb je?

Het was best gezellig en het duurde niet tot heel laat. En ik ben op m’n inkak moment gewoon binnen op de bank gaan hangen, beetje jammer dat er meer volgden. :see_no_evil: Iedereen wordt ouder, kinderen enzo hahah. En vandaag lekker relaxed, kind sliep uit tot na negen uur.

Voorlopig geen feestdagen meer en dat vind ik meer dan prima.

Wat doet het er toe wat voor hond ik nu heb? Ik heb ervaring met grote en kleine honden, denk dat dat belangrijker is om te weten.

Ben gewoon benieuwd

Kom zeg het gewoon voor de lol. Foto erbij en iedereen is weer blij

27 likes

Ja ervaring met iedere individuele hond die mensen hier hebben zeker, klaarblijkelijk de opperexpert, alle andere mensen hebben het mis, maar gelukkig hebben we jou.

4 likes

Ik hoop dat de rest van 2020 beter voor je is want volgens mij is je eerste dag behoorlijk kut. Gelukkig kun je daar goed mee om gaan en reageer je het niet op andere af. Ga zo door topper :face_vomiting:

1 like

Ik vind het heerlijk om samen te slapen en liefst lekker tegen elkaar aan. Wij hebben een 1.40 bed thuis en dat vind ik perfect. Dit weekend waren we in een hotel en dat bed was veel te groot man. Moest bekant een elfstedentocht zwemmen voordat ik mijn koude voeten ergens aan kon opwarmen :thumbsdown:

27 likes

Neehoor, “topper” (:rofl:) ik heb een hartstikke leuke eerste dag! Ik vind jouw toon en jouw reacties alleen ongelooflijk irritant dus daar reageer ik op.
Ben dus geen enkel slecht humeur aan het afreageren, m’n reactie is absoluut puur op jou bedoeld. :wink:

27 likes

Vind het vergelijkbaar met toetsenbordhelden die onder Facebookberichten hun mening verkondigen. Als een kind verdronken is direct in CAPS ‘waar waren die ouders zaten zeker op hun telefoon waarom had het kind geen bandjes’. Hoe harder je gilt hoe harder mensen denken dat het hen dan ook echt nooit zal overkomen denk ik :woman_shrugging:t3:

6 likes

Bij het afzwemmen van een neefje… ik weet het ook nog. Dat items ging over dat soort reacties, dat mensen keihard oordelen en roeptoeteren ‘dat overkomt mij niet’. En dat blijkbaar een soort primaire reactie is die voorkomt uit angst.

2 likes

Zo’n discussie heb ik ook ooit gehad met een vriend, het ging toen over mensen die hun kind achter in de auto vergeten. Hij zei toen ook dat dit hem NOOIT zou overkomen en dat ik maar moest wachten tot ik moeder was. Nou, heel eerlijk? Ik begrijp wel dat dit mensen kan gebeuren. Vind het gevaarlijker om zo stellig te zijn dat het je nooit kan gebeuren, omdat je er dan misschien minder scherp op bent het te voorkomen.

9 likes

Pfff, ben van mening dat vreemdgaan je echt niet kan ‘overkomen’. Vind dat zo’n bullshit altijd om te horen. Verliefd worden op een ander, dat kan je overkomen. Dat is ook niet erg maar als die verliefdheid heel lang duurt, wees dan eerlijk, hoe kut dat ook is.

En mensen die bewust met bezette mensen gaan omdat ze geen verantwoordelijkheid dragen naar de andere persoon in de relatie/het andere gezin: dan vind ik je ook gewoon een domme stomme kut (of lul). Ook al is de bezette persoon hoofdverantwoordelijk. Ja, is niet jouw relatie, maar functioneert je geweten dan niet ofzo? Hoop stiekem dan altijd dat ze in die relatie of in een andere ook bedrogen worden… :flushed:

Ben echt zooo judgemental wat dit onderwerp betreft. Zelfs met de gedachte dat de mens eigenlijk helemaal niet zo’n rationeel wezen is. Maar dat laatste is een ‘argument’ dat je altijd kan gebruiken om te verklaren waarom mensen zich stom gedragen, waardoor het eigenlijk ook niks waard is.

34 likes

Haha, maar echt. Kan zulke mensen echt niet serieus nemen. Wie houd je voor de gek? :roll_eyes:

Nouja je geweten is niet iets vastomlijnd hè? Iedereen heeft net andere normen en waarden die je geweten vormen.

11 likes

Ik begreep je reply eerst verkeerd maar klopt wat je zegt. Het is complex.

1 like

Je kan in zon situatiw komen maar je kan of die situatie of je relatie afkappen. Als je toch steeds een stapje verder zet dan overkomt het je niet maar dan maak je ergens toch een bepaalde keuze.

14 likes

Over vreemdgaan: ik zeg ook nooit nooit maar gok dat ik dat niet zou doen nee. Maar als ik het wel doe, omdat ik steeds mijn grens verleg dan is dat altijd toch een keuze geweest. En zal ik nooit zeggen - en dat durf ik dan wel te zeggen - dat het me is overkomen.

11 likes

Oh ik ben het er zeker mee eens hoor. Ik geloof niet dat de mens compleet monogaam is. Maar als het eenmaal gebeurt ben je je er zeker wel van bewust. En om dan met een exuus te komen van “Het ging perongeluk is wist niet wat me overkwam” dat vind ik nogal laf.

2 likes

Ik las het ook zoals @HvO.

3 likes