Impopulaire meningen #2

Bij h&m en mango kun je het gewoon op een rek hangen, houden ze het apart en brengen ze het niet meteen weg. Bij Zara zeiden ze “we laten hier niks hangen, alles gaat meteen terug de winkel in”.
Zoals h&m en mango doen ken ik het ook bij andere winkels, alleen bij Zara doen ze het anders. In ieder geval heel irritant als je maar max 5 dingen mag meenemen en je tussen 2 maten in zit en verschillende items wil passen.

Ik ben juist blij dat dit bestaat naast de gewone kassa. Wil gewoon snel binnen en buiten en niet echt met iemand contact hebben. Verder staat daar ook veel minder volk

11 likes

Ik kan die hele ophemeling van Beyoncé echt niet aan. Queen B, ugh. No you’re not.

60 likes

Preach!

Begrijp dit ook echt niet. Wat maakt haar nou zo fantastisch tov andere artiesten??

3 likes

Helemaal niks.

2 likes

Ik vond Lissabon echt geen leuke stad.

4 likes

Ja MAAR het is een stuk extra plastic en electriciteit die je in je kast hebt staan en je kan zeggen dat je er eentje hebt.

2 likes

Ahh ik wil daar nog wel eens heen. Nog nooit geweest. Wat vond je er niet zo leuk aan?

1 like

Ik vind de patatjes uit de airfryer veel lekkerder dan uit de oven. Vandaar de populariteit bij mij;).

6 likes

Ja ik hoor alleen maar om me heen dat mensen het een geweldige stad vinden hoor, dus zeker gaan! Denk dat we gewoon overal een beetje pech mee hadden en dat dat ook meespeelde. Alleen maar regen, maar één keer echt lekker gegeten etc. En je hebt zeker mooie bezienswaardigheden en leuke plekjes maar ik miste echt de gezelligheid/sfeer waar iedereen het altijd over heeft. Leuke markten, straatjes vol restaurants, terrasjes etc. Maar ook dat komt misschien door het weer.

Ja dit. Waarom zou je alles in zon klein kut ding proppen als je het ook gewoon in de oven kan doen. Oke als je geen plek hebt voor een oven. Maar sommige mensen hebben een oven en kopen dan een air fryer want “gEzonD FrItURen”

8 likes

Ook als je hem op hetelucht doet? Het is gewoon een fancy hetelucht oven

Blijkbaar is het met recht een onpopulaire mening van de airfryer :stuck_out_tongue:
Ja sorry dan liever patat van de snackbar (frituur) en af en toe gewoon aardappels uit de oven/gebakken. Geen airfryer nodig, heb een heteluchtoven en werkt voor mij helemaal prima.

20 likes

Het is zo snel!! Oven duurt echt lang om voor te verwarmen. En ja, geloven dat je “gezondere” frietjes eet is ook wel leuk haha

1 like

Heteluchtoven voorverwarmen duurt toch niet lang?

Geen idee maar ik weet dat een afbak broodje in de airfryer na 3 min klaar is en als m’n oven eerst op moet warmen en daarna broodje erin duurt het toch langer. I love m’n airfryer.

4 likes

Airfryer 2 min en mijn oven bijna een kwartier. Voor een pizza oid prima, maar effe snel een broodje voor de lunch is dat toch echt sneller met de airfryer.

4 likes

Ik heb hier in de buurt alleen maar smerige snackbarren. Volgens mij zijn het allemaal witwastenten die wat friet bakken voor de vorm in maanden oud vet. :sob:
Ik vind dat echt een groot gemis in mijn leven dus daarom Airfryen om het goed te maken. (Als ik een schuur had zou ik een frituur kopen maar dat vind ik in mijn keuken zonder afzuigkap een beetje vies.)

Ik ben er echt heel blij mee, maar had liever een van de andere opties gehad.

Overigens zijn al die snacks speciaal voor de oven/airfryer echt heel lekker maar die zijn totaal nier gezond. Zit meer vet in dan in frituursnacks, om het knapperiger te krijgen. Maar goed als je een avond gezond wil doen moet je gewoon geen friet met snacks eten.

5 likes

Heerlijk. Al mijn hele leven een vaste frietdag :heart:

Herinner me eraan dat ik jou nooit uitnodig.

62 likes

Ik kom sowieso niet als je friet zegt

11 likes