Ik heb een vaste patatdag én een vaste chipsdag, en ik word oprecht chagrijnig als dat om een of andere reden niet door kan gaan. Maar het gaat bijna elke week door, en ik ben niet dik. Als ik nu ineens wel dik zou worden zou ik gewoon klagen hoor. Je kan prima elke week patat en snacks eten en niet dik worden als je de rest van de week gewoon normaal doet. Dit vind ik net als van die mensen die na een week vakantie zeggen dat ze 4 kilo zijn aangekomen. Dat is gewoon vocht.
Maar goed, betekent natuurlijk niet dat elke week standaard frituur eten gezond is.
Maar als ik een schuur had dan had ik ook een frituurpan gehad ja @Flamoes
Haha nooo…laf frietdag.
Ik heb overigens geen FRIETdag maar ik denk dat je daar nit per se dik van hoeft te worden. Hangt gewoon helemaal van de rest van je leven af.
Persoonlijk heb ik op dit moment in mijn leven echter liever een wekelijkse alcoholdag en tja dan moet je keuzes maken.
Nee maar waarom ik begon over dat gezond en friet is omdat de airfryer natuurlijk reclame maakt met dat het zo gezond is, maar dat werkt dus niet als je voorgebakken friet en snacks gebruikt. Je kunt wel zelf friet snijden maar dan worden ze toch niet zo lekker (vind ik dan).
Er schijnen ook mensen te zijn die gezonde groente- en visdingen in de airfryer maken maar ik weet niet of dat een mythe is.
*Ik vind het gewoon een beetje een gek iets om wel friet te willen eten maar dan moet het wel heel gezond zijn en dat daar dan weer iets voor uitgevonden is. Zo’n airfryer heeft veel voordelen hoor maar als ik friet eet accepteer ik wel dat dat niet de meest gezonde keus ever is en daar is i.m.o. ook niet per se wat mis mee.
Elke dag ‘gezonde’ friet en bitterballen eten is de droom waar Philips mooi op in heeft gespeeld maar daar moet je gewoon niet intrappen.
Nou ja patatdag is dus juist niet vreet zonder limiet cultuur, want anders zou ik wel elke dag patat kunnen eten. Dan zou het raar zijn als ik zou klagen dat ik dik werd ja.
Maar ik heb er ook niet voor gekozen om zoveel van patat te houden. The patatlife chose me. Ik hou me nog in door het maar bij één keer per week te houden.
Love deze
Zo voel ik me bijna elke dag wel een keer
En een gebrek aan smaak.
Maar dat wisten we al wel van je.
Ja! Ik snap de liefde voor friet nooit. Het is en blijft saaie aardappel.
Bitterballen zijn toch ook maar saaie ragout totdat je ze frituurt?
Wacht maar totdat je op een extreme kring verjaardag wordt uitgenodigd.
Slechte patat én geen fritessaus… Waarom woon je daar nog?
@Zemraluani ja gekookt ben ik er ook niet dol op maar gebakken en gefrituurd Maar inderdaad wel het beste met mayo / fritessaus.
Nee hoor ik sta altijd open voor kritiek en weerwoorden omdat ik weet dat ik eigenlijk altijd toch gelijk heb.
Haha ja dan kon de biecht / mening discussie weer verder Hoe vaak zou die discussie in een jaar gevoerd worden?
Godver door al dit gepraat over friet krijg ik spijt van mn titel
Het is nog januari
I know maar het is stiekem vorige week al ingegaan Al heb ik nog wel een beetje ovenfriet liggen dus misschien dat ik stiekem daarmee afscheid neem op de 31e.
Ik vind posts over behaalde scripties en tentamencijfers echt het saaiste ooit
Op social media maar ook hier
Oh nu haat ik mezelf want ik reageer daar altijd op moet me zelfs nu inhouden om mijn verhaal te vertellen
Jij zat dezelfde avond alweer nibbits te eten!
Ken jouw verhaal uit mijn hoofd lol