Impopulaire meningen #2

Ik vind Dolly Parton fantastisch.

28 likes

Ik vind de muziek van David Bowie niks

9 likes

Ik vind Hot Pink van Doja Cat het beste commerciële muziekalbum van 2019.

2 likes

Ik ken zat mensen irl die haar ontzettend nep vinden.

1 like

Same en ben de laatste tijd de podcast dolly partons America luisteren voor extra dollypower
In this intensely divided moment, one of the few things everyone still seems to agree on is Dolly Parton—but why? That simple question leads to a deeply personal, historical, and musical rethinking of one of America’s great icons.

Plus als je je slecht voelt zijn haar nummers De Shit

Oke ik ga in overdrive maar love Dolly

5 likes

Waarom impopulair? Ik vind haar muziek ook goed

1 like

Ik denk dat het impopulair is om haar album beter te vinden dan bijv. dat van Billie Eilish, Taylor Swift, Lizzo of Lana wel Ray, die ook in 2019 zijn uitgekomen, niet zozeer dat haar muziek impopulair is!

1 like

Vind Toy Story echt geen bal aan

7 likes

Dat is wel jammer, maar ook heel erg gebonden aan je omgeving denk ik. De meeste mensen om mij heen kennen Billie Eilish alleen van horen noemen (ik heb denk ik ook nog nooit een lied van haar gehoord) en ik heb geloof ik ook nog nooit van de muziek van Lizzo gehoord en Lana Del Ray vindt mijn omgeving zeikmuziek (ik vind sommige liedjes wel leuk).

Ik vind baby yoda extreem irritant en vind het extreem kut dat het nog steeds zo populair is. Maar ik heb dan ook een hekel aan baby’s. En ik vind star wars overrated.

15 likes

Nee 1 was genoeg haha

1 like

Ik vind Netflix echt niets aan.

3 likes

Ik erger mij steeds meer aan mensen die vlees eten, vooral na al die bekendheid over hoe de varkens worden behandeld etc vast dikke omg op mezelf maar ik trek het gewoon niet meer wanneer mensen in mijn omgeving met alle kennis stug vlees blijven kopen

42 likes

Ik ook, raak er gewoon teleurgesteld van. Snap gewoon niet dat zoiets kan smaken, vooral wanneer mensen dan zeggen ik respecteer het dat je vega bent, respecteer mij dan ook dat ik wel vlees eet. Ehm waarom zou ik het moeten respecteren dat jij dode dieren eet die vreselijk hebben geleden

14 likes

Ja snap ik heel goed, herkenbaar! Ik probeer me altijd te bedenken dat het bij mij ook een tijdje duurde voordat ik vega werd. Ik wist natuurlijk al heel lang dat dieren leden, maar het duurde toch echt wel lang voordat ik die ‘link’ legde en ging denken ‘ik kan/wil/ga mijn eetpatroon aanpassen’

2 likes

Bij mij gaat het ook met baby steps. Ik was fervent vleeseter maar eet ondertussen 5 dagen vega, terwijl ik vlees heel lekker vind. Het is voor mij wel echt een opgave waar ik overigens bewust voor kies ivm milieu en dierenleed. Ik streef naar volledig vega, maar dat vind ik wel echt heel lastig. Ik eet die twee andere dagen wel biologisch vlees. Snap dat het niet optimaal is, maar vind het persoonlijk meer motiverend als iemand zegt: oh, goed bezig dat je nu tenminste 5 dagen al vega eet, in plaats van: walgelijk dat je nog twee dagen vlees eet.

22 likes

Alleen 3 is leuk, leuk. De rest is ok :no_mouth:

Ja die snap ik ook heel goed. Het is meer gewoon mijn eigen gevoel, dat ik die filmpjes voor mij zie, de beelden hoe de dieren worden mishandeld en gewoon een vreselijk leven hebben en dat ik dan niet begrijp dat mensen het nog blijven eten. Het is puur mijn gevoel dat ik denk hoe werkt dat dan? Hoe kan vlees smaken als mensen weten dat er zoveel leed achter zit?

1 like

Daar kan ik nog wel mee dealen ik ergerde me vooral aan iemand die liep te zeiken om die vegan bordjes bij de Appie. :joy: Erg joh een extra aanduiding van producten die al langer in het assortiment zaten zodat mensen gewoon snel kunnen pakken wat ze nodig hebben of worden verrast zonder het hele etiket hoeven te lezen.

2 likes

Haha vega kerstspecials allerhande dan

1 like