Omg neeeee fucking gênant
Ik vind het vooral op linkedin heel kut, maar misschien ben ik jaloers dat weet ik niet.
“Met gepaste trots wil ik mededelen dat ik mijn scriptie en mijn vier masters en mijn oma en mijn turnwedstrijd superdepuppa cum laude heb gehaald!!!”
Ik had ook wat meer verwacht van Lissabon. Het was niet stom, maar zou er ook niet snel weer heen gaan. Misschien alleen voor de pasteis de nata van Manteigaria.
Mijn oma???
Ja, bij arrogantie
Oh ik hou echt van gefrituurde aardappelen. Er was een tijd dat ik een mini frietpan had en iedere dag friet at.
Ik ben ook heel blij
Is toch heel persoonsgebonden of het moeilijk is of niet? En ook nog eens afhankelijk van je ‘leefsituatie’. Ik heb drie maanden stage gelopen en bij mijn ouders gewoond en niks gedronken, maar nu ik elke dag wel het terras op zoek met mijn vrienden mis ik het wel
Precies. Mij valt het toevallig vrij makkelijk omdat ik momenteel amper de deur uit kom, maar die enkele keer dat ik dan wel bij vrienden ben en geen wijn “mag” bij het eten, of in een bar zit en cola of alcoholvrij bier “moet” bestellen vind ik dat toch best lastig. Het hoort voor mij gewoon echt bij sociale gelegenheden, en ik vind het ook gewoon lekker. Maar juist daarom toch goed om het eens een maandje niet te doen en er wat meer bij stil te staan?
Dat vind ik ook best gek idd. Waarom doe je het dan? Het lijkt mij meer een maand van bewust worden hoevaak of veel je drinkt. Niet even 1 maand afkicken ofzo en dan de rest van het jaar gewoon weer veel drinken.
Ik denk dat het ook moeilijk is omdat je er mee bezig bent. Als ik ‘op dieet’ ga wil ik ook alleen maar chips.
*oh en rondom alcohol is ook wel meer sociale druk natuurlijk.
Ja ik ben ook aan het aftellen hoor. Ik mis het gewoon echt. Ik kan lichamelijk prima zonder, maar ik vind het lekker en ik vind een aangeschoten gevoel ook wel prettig.
Dit dacht ik ook, toen ging ik eraan meedoen en toen bleek het toch lastiger dan gedacht. Zoals gezegd zal dat per persoon wel verschillen. Ik vind het in ieder geval wel goed dat het zo confronterend is en heb er eigenlijk ook wel wat aan gehad door het te doen.
Ik was er aan begonnen en ik hoopte dat het echt een verandering zou maken maar tot nu toe nog niet. Maar ik wil het wel volhouden
Ik heb een extreme hekel aan die Facebook/instagram/linkedin/tinder meme. Zelfs als het corgis in de foto’s zijn. Laat deze hype ophouden
Het heet de Dolly parton challange. Ik weet ook niet waarom maar ik hoop dat Jolene dr man heeft ingepikt
oooo echt ja en dan vooral van die ‘‘influencers’’ die het met fotos van hunzelf op hun profiel zetten. Kots.
Omdat dolly Parton er mee begon.
Ik vind het ook zo genant Linkedin. Jezelf ongegeneerd schouderklopjes geven en alles net iets overdreven. Een meisje in mijn jaar (waarvan ik weet dat ze alles op het nippertje haalde en haar best niet deed) ging een heel pleidooi houden op linkedin hoe zij altijd harder dan de rest moest werken en nu een diploma had gehaald om trots om te zijn. Van mij mag iedereen trots zijn op de behaalde successen maar bescheidenheid siert een mens.