Impopulaire meningen #2

Ik snap niet wat er boeiend is aan een lege Efteling

Dit filmpje wordt veel gedeeld

https://www.youtube.com/watch?v=yDXb5o-bO5g

De Dam ofzo, daar begrijp ik wel van dat het bijzonder is. Maar de Efteling is toch sowieso elke avond leeg. Boeiend haha. Krijg wel zin om in de python te gaan.

Ik word daarnaast ook moe van videos/commercials/dronebeelden waar Mark Rutte z’n persconferentietekst onder wordt gemonteerd.

22 likes

Ah die van de SBS met luctor et emergo in het zand irriteert mij zo hard :face_vomiting: :laughing:

2 likes

Ik vond een lege Efteling wel leuk om langs te lopen, omdat Holle Bolle Gijs bleef smeken om papier :sweat_smile:

6 likes

Vind dit heel stom van mezelf, maar ik vind zingende mensen voor me heel ongemakkelijk. Zie nu die video van een agent die een serenade brengt en ik zou dat zo ongemakkelijk vinden

Zingende kinderen vind ik nog erger

49 likes

Ik herken dit ook. Mijn ex zong wel eens liedjes voor me en ik snap niet waarom ik het niet eerder uit heb gemaakt. Hij deed het ook voor al z’n vrienden enzo, wat een extreme cringe

12 likes

Ik had ooit een date die mij saai noemde omdat ik niet wilde zingen voor hem. Hij bleef nog 5x doorpushen. Uiteindelijk niks geworden natuurlijk. Beetje uitdaging houd ik wel van, maar zingen: echt ongemakkelijk.

Dodged bullet die gast

2 likes

Laat het dan op zijn minst wel beelden van Zeeuwse stranden zijn. Een beetje het Zeeuwse motto jatten.

3 likes

Oh vind dit juist een super mooi filmpje maar ik word altijd beetje emo van de Efteling

Ik vind het gewoon geweldig het hele park haha maar ik snap wat je bedoelt dit is elke avond normaal

1 like

Oh neee, waar kijk je dan heen?? In z’n ogen kijken lijkt me nog erger

Hahaha dit denk ik dus ook elke keer als ik dat zie😂

1 like

Ik weet mij echt geen houding te geven als iemand een liedje voor mij zingt.

@pastelzwart hij kan toch ook gewoon voor zijn moeder zingen of oma :joy:

3 likes

Hahahahha ik ben zo blij deze berichten over dat zingen te lezen. Ik heb dat mega erg maar werd altijd uitgelachen als ik het aan iemand vertelde :woozy_face: Maar een jongen die echt met gitaar en al voor me gaat zingen, zeker als we echt alleen maar met z’n tweeën zijn, vind ik denk ik een van de ongemakkelijkste dingen ooit. Ik vind ook als mensen in een TV programma dat niet over zingen gaat opeens ‘even een stukje zingen’ zo voor de leuk (als de presentator dat dan vraagt ofzo) altijd ZO vreselijk ongemakkelijk.

10 likes

Ik voel me ook zo enorm ongemakkelijk als ik jarig ben en er wordt voor me gezongen, dan weet ik echt niet wat ik moet doen

11 likes

Dat heb ik dus met Mamma Mia vooral omdat bijna niemand in die film fatsoenlijk kan zingen :nauseated_face:

2 likes

Je moet hem een keer met vrienden kijken en dan de hele tijd erop zeiken! Dan is ie wel leuk. Of iig het fragment waarin Pierce Brosnan zingt :sweat_smile:

5 likes

Wat ik ook awkward vond was toen een scholiere ging zingen tijdens een simpele kerstviering op school (geen religieuze viering o.i.d.). Vooral toen ze mij ging aankijken. Moet ik enthousiast meeklappen op de maat? Glimlachen of mag ik gewoon stilstaan? En ik had sowieso niks met dat nummer en met kerst vieren. :upside_down_face:

3 likes

Ieder z’n mening maar vind je echt dat Meryl Streep en Amanda Seyfried niet kunnen zingen? De rest totaal mee eens, love love love Colin Firth maar hij kan niet zingen en zo ook de rest haha

Ik zei bijna

3 likes

Zullen dat op individueel niveau zoveel cadeaus zijn? Ik werk in de zorg en ik heb één keer de gelegenheid gehad (niet gebruik van gemaakt) een éénpersoons diepvriesmaaltijd op te halen en dat is het.

3 likes