Impopulaire meningen #2

Sowieso alle kaders. :sweat_smile:

2 likes

Ook na het ongeval met de Stint? Ik ben juist heel blij dat alles volgens de regels moet, zou liever niet willen dat ministers de wetten als richtlijn zien - lijkt me veel te veel macht bij ƩƩn persoon/ministerie.

2 likes

Hee ik raak helemaal geĆÆnspireerd van je post! Ik heb zelf een aantal kustwerken (posters/schilderijen) in huis waar ik in mijn leven tegenaan ben gelopen, meestal op vakantie. En er zitten stukken bij die ik als eerste mee zou nemen als er brand zou zijn, zo blij ben ik er nog dagelijks mee. Door jouw opsomming besef ik me dat er nog allerlei andere plekken zijn waar ik lekker zou kunnen struinen. Normaal gesproken dan.

Dus ik ben wel benieuwd, heb jij vaste plekjes waar je heen gaat? Zoals bijvoorbeeld afstudeerexpo’s, hoe ben je daarvan op de hoogte? En die beginnende kunstenaaars bij popups? Stuit je er per toeval op of heb je tips voor mij?!

1 like

Elk patatje was ooit een aardappel :heart:

19 likes

Gekookte aardappels is bij mij net zoiets als koffie. Ik moet erg Ʃcht trek in hebben, anders vind ik het maar niks, maar soms heb ik ineens echt cravings ernaar en dan vind ik het ook echt megalekker.

1 like

Eens. Ook altijd eens met het zinnetje ā€œ17 miljoen mensen, die schrijf je niet de wetten voor, die laat je in hun waardeā€ ofzo uit dat ene nummer.

Maar vind het in Ne nog meevallen hoe erg we de wet aanhouden. Er worden veel oogjes dichtgeknepen. Gelukkig

Juist gekookt :heart_eyes:

1 like

Ik vind Kim Kardashian echt geweldig

13 likes

Nee maar ik ga altijd uit van een heersende onpopulaire mening op dit forum en niet de rest van de wereld

7 likes

Kim is echt mn bestie.

1 like

Had ik ook niet :joy:

21 likes

Ik zit hier op m’n pallet omdat ik in een nieuwbouwhuis zit met een zandbak als tuin en dit de enige manier is om thuis te zitten :sob::sob:

Heb de pallets tijdens de bouw gejat van de bouwplaats.

5 likes

Grappig, ik vind juist zo’n loungeset als hier onder echt zo lelijk en het toppunt van burgerlijk. Het Leen Bakker interieur van de Nederlandse tuin. Geef mij dan maar pallets.

loungeset_licht_grijs_hoofdfoto_site

59 likes

Dit zit ook echt helemaal niet comfortabel

1 like

wanneer je je kringverjaardag buiten moet vieren

13 likes

En deze niet te vergeten

34 likes

Misschien mensen die geen geld hebben voor pallets

11 likes

Pallets jat je. Die koop je niet. Althans niet in mijn wijk.

14 likes

Maar voor de kussens voor erop betaal je ook een godsvermogen.

1 like

Ja dit! Ik had met (gekregen overigens) pallets en een ingewikkelde bouwtekening echt de beste chillbank ooit gemaakt, toen ik erachterkwam dat ik €300 aan kussen nodig had.

2 likes