Hahaaha maar dat mag jij.
Waar heb jij die gekeken? Ik ben al het hele weekend op zoek.
ik heb helaas alleen clipjes op youtube gekeken maar je kunt hem huren via youtube videoâs ?
âDonât you get me wrong, donât you get me wrongâŠâ

Daar ga ik hoor! Dankjewel!
En dit bordje dan vooral ook in je tuin zetten als je ergens in Limburg woont en er geen strand in de buurt is 
Ik zag dit gisteren in een voortuin in Amsterdam Nieuw-West, kwam niet meer bij van het lachen

go big or go home
Zon bord en zon enorm canvas met een buddah erop.
Ik zou echt mijn hele benen open halen met dit bed, ben hier véél te lomp voor.
Heb twee jaar geleden een splinter van 7,5cm lang en 1,5cm breed in mân been gehad door die kutbanken. Hij moest operatief verwijderd worden. Die banken zijn nog gevaarlijk ook
laat maar ik zie t al
Aah mân favoriet rond de paasdagenđ eergister met mân ouders gekeken en voor de rest al heel de pasen als achtergrondmuziek
Ik heb hem dit weekend drie keer gekeken en een keer of twee de volledige soundtrack geluisterd
Hoort echt bij pasen, en je kunt zo heerlijk meeblĂšren erbij 
Ik heb zelf niks met verjaardagen en krijg altijd een beetje plaatsvervangende schaamte als volwassenen hun eigen verjaardag super belangrijk vinden en de leukste dag van het jaar en ook er naar aftellen
Net als dit (ja ik Sylvie is wel een extreem voorbeeld) maar meit doe ff normaal met je kroontje en ballonnen
Oh dit vond ik ook helemaal geweldig toen ik vijf werd.
Laatst ging het hier over fb moms en mijn moeder is er ook zo 1. Nu heeft mijn zusje aangekondigd zwanger te zijn en mijn moeder heeft dat gedeeld, maar mijn zusje heeft maar 21 reacties en mijn moeder 112 

WAKE UP SYLVIE WAAKE UP
Ik vind dit geweldig 
(gefeliciteerd trouwens!!)
Hoe lang heb je het konijn al als foto?
Gefeliciteerd trouwens
Bedankt! Ik denk een week nu! Voel me eindelijk compleet