Impopulaire meningen #2

Wat zijn uffen?

Ik ging vanmiddag ff naar t station lopen in trainingsjasje + leren jasje en vond mezelf al heel optimistisch maar was echt warm. Als ik vandaag had moeten werken en vanmorgen door de mist had moeten fietsen was ik zeker in winterjas gegaan

Meisjes van het uvsv, studentencorps in Utrecht

4 likes

Ohh thanks @Banananana en @Suvi ik had al gegoogled, maar kon niks vinden :sweat_smile:

1 like

Hahah oh ja sorry dit inderdaad. Zou normaal gesproken ā€˜meisjes’ hebben gezegd maar ik vind het bij meisjes van uvsv altijd zo typisch dat ze er allemaal hetzelfde uitzien en nu dus ook weer met identieke beenkleuren :stuck_out_tongue:

2 likes

Oohhhh heerlijk, eerste zonnestralen loop ik door de buurt alsof ik op de camping ben hahaha sleppers kort broekske en een hemd

12 likes

Ik zag (aansluitend op de outfits want geen mening dit) een meisje op een racefiets met zo’n spijkerhotpants. Kreeg plaatsvervangend pijn aan mijn foef.

13 likes

Ik ook! Zo veel spijt dat ik dat spel gekocht heb :cry:

1 like

Kun je het niet doorverkopen

aauwww die dikke naad van zo’n spijkerbroek die er dan zo recht in ragt, brrr

11 likes

Verkoop je spel en switch aan mij

1 like

Ik vind mensen die kaders op fb profielfoto’s plaatsen met " ik werk door, de zorg gaat door" echt vreselijk
Of ik zorg

54 likes

I can’t stay home!!! I’m a nurse

13 likes

Ooh ja echt. En die collages dat iedereen een papier vasthoudt met 1 woord vind ik ook irritant. WIJ. ziJn. hier. VOOR. jullLie. blijven. JULLIE. thuis. voOr.ons?

14 likes

Vreselijk!!!

1 like

Ja dat… ik heb er nog steeds niet echt moeite mee. Kom er nu achter hoe alien ik eigenlijk ben. Vooral horeca mis is ik niet

8 likes

Ik snap desenio/junique/en al die andere trendgevoelige muurbekleding, of ā€˜op zoek gaan naar iets om op de muur te hangen’ niet. Je leeft al dertig jaar en het leukste wat je kunt bedenken om aan je muur te hangen zijn die karakterloze posters?

15 likes

Nou ja, ik wil dus geen posters omdat ik ze stom vindt. Maar ik ben wel bijna dertig en weet alsnog niet wat ik dan aan de muur zou moeten hangen. Dus dan maar lege muren haha. Dus ik denk dat wel meer mensen dat hebben en dan toch maar voor posters kiezen.

2 likes

Ik zou best wel ekte kunst of niet-ikea willen maar ja :money_mouth_face:

2 likes

Koop jij mooie kunst voor mij, voor de prijs van een desennio poster ? :grin::grin:

Haha, ik vind oprecht regelmatig mooie kunst van beginnende kunstenaars bij pop-up verkopen, afstudeerexpo’s, kunstveilingen (voor het goede doel of op museumveiling.nl), outsider art gemaakt op dagbestedingen etc. voor de prijs van een poster :smiley:

Maar niks tegen posters an sich hoor! Ik vind het alleen zo saai om een heel pakket posters te bestellen die iedereen heeft omdat je iets zoekt voor aan de muur. Dan vind ik leuke kaarten, schilderijtjes of tekeningen van vrienden/familie/kinderen, bob ross schilderijen van een feestje, dronken gemaakte tekeningetjes op bierviltjes, landkaarten, dingen van de kringloop, posters waar ik tegenaan loop bij museumwinkels enzovoorts gewoon duizend keer leuker!

16 likes