Impopulaire meningen #2

dit is de beautygloss’ bunker tuin

12 likes

Ik heb geen ontzettend groene vingers maar voor de natuur zou ik wel beter mijn best doen (als ik zelf een tuin had). Al is de tuin in het ouderlijk huis wel een heerlijke (verzorgde) jungle al vinden mijn buren het volgensmij knap kut dat twee van de fruitbomen nu echt groot beginnen te worden. Die waren vroeger maar al te blij toen de berk eruit ging (R.I.P Berkie). :frowning: Maar echt niemand in dit rijtje heeft een beetje gezellige tuin.

2 likes

Ik heb helemaal geen tuinmeubilair maar ik heb juist een hekel aan van die tuin loungesets van dat antraciet plastic met die kussens. Vind dat altijd zo burgerlijk en fantasieloos.

Edit: spuitelf, @Ludo had m’n sentiment eerder al schitterend verwoord.

1 like

wel een leuk huis heb je verder volgens mij!! jammer van het grind maar het onkruid maakt het minder erg

5 likes

Ik vind Pasen veeeeeeeel leuker dan Kerst

5 likes

Me 2 love pasen.

Ik heb er totaal geen verstand van, maar waarom is dit dan?

Volgens mij omdat het water dan nergens heen kan! Als een “groene” tuin overstroomt, kan het water nog (in elk geval deels) de grond in, met tegels en alles gaat dat niet echt.

4 likes

Een paar baby matrassen van Ikea zijn een prima alternatief! (En een stuk goedkoper😬)

1 like

Ik heb deze gehaald!

6 likes

Wat er al gezegd is inderdaad! Hier staat wat meer praktische info:

1 like

Zijn die lekker dik? Ik heb vorig jaar uiteindelijk een kussen gekocht voor veel te veel geld dat niet eens dik genoeg was, je voelde de plankjes gewoon. Heb er nu een dubbelgevouwen dekmatrasje tussen maar dan is ook niet optimaal.

Ja! Ik was bang dat het van die dunne kussens zouden zijn, maar ze zijn echt dik en voelt niks van plankjes.

2 likes

Ik ga het lezen, dankjewel!

1 like

Nu ben ik wel benieuwd eigenlijk wat mooi tuin meubilair is. Want ik ken of loungesets, of pallet banken of de plastic tuinstoelen (die ik zelf dus heb en het lekkerste vind zitten van alledrie :innocent:)

2 likes

Gewoon wat jij mooi vindt. Je kunt de smaakpolitie toch niet uitnodigen voor een bbq nu.

44 likes

En de smaakpolitie heeft zelf kunstgras in z’n crematietuin dat hij stofzuigt, dus hij mag niks zeggen.

15 likes

Never forget

4 likes

Don’t worry! Juiste topic toch!

Ja snap ik, bedoelde het ook niet als aanval ofzo. Misschien had ik beter kunnen vragen wat je dan zelf in de tuin hebt.