Impopulaire meningen #2

Je zou daar wel goed jeu de boule kunnen spelen.

1 like

WIJ PROFESSIONALS NOEMEN DAT PÉTANQUE, bedankt voor je aandacht.

10 likes

Ik vind Jesus Christ superstar best een sexy film eigenlijk met dat jaren 70 stijltje

11 likes

STANK PÉTANQUE VOOR DANK. :cry:

7 likes

Nog steeds moet ik iedere keer aan jou denken als ij mn pet op zet en dan denk ik ludo vind me zo ordinair nu :weary:

1 like

Hahaaha maar dat mag jij.

Waar heb jij die gekeken? Ik ben al het hele weekend op zoek.

1 like

ik heb helaas alleen clipjes op youtube gekeken maar je kunt hem huren via youtube video’s ?

1 like

En een bed?

1 like

‘Don’t you get me wrong, don’t you get me wrong
’ :notes: :notes:

Daar ga ik hoor! Dankjewel!

2 likes

Ik ga even vrolijk aan de haal met jouw tuin thema. Het zal hier een populaire mening zijn maar helaas niet in de rest van het land. Doe gewoon niet dit.

16 likes

En dit bordje dan vooral ook in je tuin zetten als je ergens in Limburg woont en er geen strand in de buurt is :joy:

6 likes

Ik zag dit gisteren in een voortuin in Amsterdam Nieuw-West, kwam niet meer bij van het lachen

1 like

Schermafbeelding 2020-04-12 om 12.29.06

go big or go home

29 likes

Zon bord en zon enorm canvas met een buddah erop.

9 likes

Ik zou echt mijn hele benen open halen met dit bed, ben hier véél te lomp voor.

1 like

Heb twee jaar geleden een splinter van 7,5cm lang en 1,5cm breed in m’n been gehad door die kutbanken. Hij moest operatief verwijderd worden. Die banken zijn nog gevaarlijk ook

1 like

laat maar ik zie t al

Aah m’n favoriet rond de paasdagen😍 eergister met m’n ouders gekeken en voor de rest al heel de pasen als achtergrondmuziek

2 likes

Ik heb hem dit weekend drie keer gekeken en een keer of twee de volledige soundtrack geluisterd :smile: Hoort echt bij pasen, en je kunt zo heerlijk meeblĂšren erbij :heart:

1 like