Welke trend? Ik lees niks over een bepaalde trend? Of is dat verwijderd?
Edit: sorry was te lui om terug te scrollen. Dacht dat het over de post van Lula ging.
Welke trend? Ik lees niks over een bepaalde trend? Of is dat verwijderd?
Edit: sorry was te lui om terug te scrollen. Dacht dat het over de post van Lula ging.
Hij is daar gister nog gedeeld haha maar ben hem verder ook maar een keer eerder tegengekomen.
Haha belachelijk maken is een groot woord. Ik zei alleen dat ik niet snap dat het een forumtrend is. En het is in dat topic meerdere keren zo benoemd, dus vandaar!
Edit: dat is toch precies waar dit topic voor is. Dit kledingstuk is leuk = populaire mening (want veel mensen vonden dit blijkbaar leuk). En ik vind het niet leuk = impopulaire mening.
Verder denk ik sowieso âyou do youâ, als je dit wel heel leuk vindt moet je je niets aantrekken van mijn mening
Hoe is dit een trend? Is dit een pyjama? Vind ik allemaal een beetje lullig als je weet dat een aantal mensen dat gekocht hebben. Net als âhaha belachelijk maken is een groot woordâ want ik voel me inderdaad belachelijk gemaakt.
Mode is nou eenmaal iets om een mening over te hebben
Ach het is maar kleding, de een vindt iets mooi wat de ander niet mooi vindt en andersom. Volgens mij komt een afkeurende mening over birkenstocks bijvoorbeeld ook regelmatig voorbij, net als als fotoâs of aankopen van die slippers in elk zomerseizoen. Kwestie van smaak, waarom zou je je daarover aangevallen voelen.
Sorry! Was niet mân bedoeling iemand te beledigen natuurlijk. Trek je ook vooral niets van mijn mening aan (ik draag birkenstocks)
Niet om af te doen aan de ergernis die jullie over bbqâ en ervaren, maar dat van die duizend stukken vlees naar binnen werken is niet hoe het HOEFT te gaan. Is wel vaak hoe mensen het doen en dan vind ik er ook niks aan. Die Hollandse manier van duizend bakjes vlees bij de albert Heijn kopen en dan als een stel gekken dat allemaal opvreten, waarbij er ook geen samenhang is tussen de verschillende âgerechtenâ. Maar het kan ook anders, gewoon eĂ©n stuk vlees en dan veel salades en gegrilde groenten etc erbij.
Dank u! Dit is hoe ik het liefste bbq, al die stukken vlees vind ik helemaal niks. Gewoon 1 goed stuk vlees en verder lekkere bijgerechten met wijn en dan heb ik een top avond
Precies! Hier ook zo. En op de BBQ ook: gepofte aardappels, champignons met kruidenroomkaas in folie, stokbroodjes om te roosteren, maiskolven, groenten grillen. Ik hou daar echt van haha
Ja ben ik het mee eens, maar zo gaat het in mijn omgeving helaas zelden. En dan alsnog vind ik het overrated. Ik vind het gewoon wel oké. Ook de smaak van barbecue vind ik gewoon wel ok, niet extreem bijzonder. Ik verbaas me er gewoon altijd over dat bij iedere Nederlandse zonnestraal heel het land gaat barbecueën alsof je bij zonlicht geen enkele andere maaltijd zou mogen eten.
vind het echt leuk als mensen nummers (zo via spotify) in hun IG story delen
Ja daar ben ik 't wel mee eens. Gister meurde het ook weer aardig op 't balkon, overal stond zo een ding te branden
Bij heel veel eten wat lang duurt denk ik: tja lekker maar ik had ook iets kunnen eten wat binnen een half uur klaar was geweest. Zoveel moeite voor bijvoorbeeld risotto en dan is het wel lekker, maar tja ik vind het gewoon niet belangrijk genoeg om veel tijd aan heel lekker eten te besteden. Het is ook gewoon binnen een kwartier opgegeten. Dan liever een stuk minder tijd/energie kwijt zijn qua koken maar dan wat minder lekker eten hebben. Over bbqâen denk ik ook heel vaak, en vroeger gourmetten al helemaal, ; dit kon ook binnen een kwartier klaar zijn gebakken in de pan of een half uur in de oven.
Ik ook! Heb zo al goede nummers ontdekt
Ik heb denk ik een mening die misschien voortkomt uit onwetendheid ofzo, maar ik vind de antwoorden die ik online vind best wel vaag.
Even los van de crisis die zij nu doormaken: waarom krijgt de horeca eigenlijk fooi? Als hun CAO slecht is, dan zorg je toch voor een betere? Waarom heeft die branche zoân uitzonderingspositie? Uit gewoonte?
Ik bestel toevallig nu eten en ik zie overal fooi staan terwijl ik dat nooit eerder zag. Als ik contant betaal geef ik ook veel sneller fooi dan wanneer ik digitaal betaal. En nu met de crisis denk ik ook dat het een fijn extraatje is, maar daarbuiten begrijp ik het eigenlijk niet? Nu het ook steeds meer een dwingend karakter krijgt, denk ik al helemaal: waarom?
Ik vroeg het mezelf ook wel eens af hoe het kan dat het zo verschilt per land ook. In Praag betaalde ik altijd met de kaart en werd er ook altijd gevraagd of ik fooi wou geven, maar alles is daar ook belachelijk goedkoop dus vond ik het nooit een probleem. Waarom we fooi geven is volgens mij denk ik om hen te bedanken voor de service en/of het goede eten, ik geef ook alleen fooi als ik het een fijne ervaring vond
In Nederland is fooi geven niet per se nodig zoals in de VS bijvoorbeeld. Horeca medewerkers krijgen gewoon minstens minimumloon net zoals ik supermarkten, winkels, fabrieken enz. Ik geef zeker niet standaard fooi. Zeker als ik niet contant betaal. Fooi geef ik als extra als ik de service fijn vond.
Over fooi geven, vrijdag had ik wat besteld bij Thuisbezorgd en na het afronden van mijn bestelling (betalen enzovoorts) kwam ik op de pagina met de tracer. Onderaan de map was er echter een mogelijkheid om fooi te geven aan de hand van drie voorgestelde percentages (5%, 10% en 15% denk ik) en die fooi kon ik via iDeal betalen.
Had dit nog niet eerder gezien en voelde me ook niet echt geroepen om fooi te betalen aangezien ik al voor een mooi bedrag wat had besteld en bezorgkosten betaalde.
Ik zou ook eigenlijk nooit fooi geven bij een thuisbezorg bestelling of als ik met pin betaal. Ik weet van vriendinnen die in de horeca hebben gewerkt dat de fooi die via pin binnenkwam, bijna nooit bij de werknemers kwam en uiteindelijk gewoon bij de baas terecht kwam. Zal vast niet overal zo zijn, maar ik vertrouw het nooit zo.