Impopulaire meningen #2

Wat een blauwe oog shaming hier zeg.

9 likes

Pfff jullie zijn gewoon jaloers

Grapje oke, niet boos worden. Alleen maar liefde :kissing_heart:

1 like

Ogen boeien me eigenlijk vooral geen reet. Fijn als ze het doen en daar houdt mijn mening wel op. Ik snap ook eigenlijk niet dat mensen vaak het liefste een compliment over hun mooie ogen ontvangen. Ik vind dat zo’n beetje het meest generic en afgezaagde compliment ooit (want altijd goed en de ontvanger is er altijd blij mee) en dus totaal nietszeggend.

25 likes

Ik praat eigenlijk best wel eens over m’n haarkleur (of het verven daarvan) met vriendinnen?

3 likes

Ik vind dit zo’n leeg compliment. Ja oke leuk dat je mijn ogen mooi vindt. Ik ben ermee geboren en heb 0,0 invloed op hoe ze eruitzien.

6 likes

Ik heb ook echt nog nooit iemand horen zeggen dat iemand lelijke ogen heeft. Het is gewoon zo niet boeiend.

5 likes

Ik snap die fixatie op ogen niet. Hallo, mijn oorlellen verdienen ook aandacht.

7 likes

Nee gewoon grote botten!!!

16 likes

Ik vind je hanenkam mooier

5 likes

Ik vind mijn ogen best lelijk eigenlijk dus als iemand dat tegen me zegt, denk ik alleen maar suuure kijk eens goed. Volgens mij wordt er verwacht dus dat iedereen zo’n compliment leuk vindt maar nee, doe maar niet.

2 likes

Ik ken wel wat mensen eigenlijk hoor. Adrina van The hills. Marc Anthony. Lenny Kravitz is ook leuker met zonnebril op.

2 likes

Misschien de vorm of zo? Ik kan me er ook niks bij voorstellen haha. Ik zie alleen maar een oogbal voor me.

Vind mn ogen ook lelijk, maar meer door alles eromheen. Diepe oogkassen, met laaghangende wenkbrouwen en altijd zichtbare wallen.

Zie mijn reactie boven jou voor voorbeelden.
Als je veel oog wit ziet onder de iris, hangende oogleden hebt, veel ooglid, of juist diepliggende ogen, 2 verschillende ogen, sloom kijken, droopy eyes etc :stuck_out_tongue: Zelf kan ik daar aan toevoegen: gesprongen adertjes/gele vlekjes het oogwit.

1 like

Ik onthou vaak niet eens wat voor oogkleur mensen hebben. Valt me ook totaal niet op, haha.

6 likes

Ik heb mezelf 1 keer heel speciaal gevoeld en dat was toen ik drugs op had en bij m’n coming down een hele mooie oogkleur had, grijs met bruin. Echt geen idee hoe dat kwam maar helaas kwam mijn normale oogkleur weer terug :unamused:

5 likes

Ik mis het 3 zoenen geven aan mensen

11 likes

Ik geloof niet dat jouw mening heel impopulair is op dit forum hahah

11 likes

Ik vertrouw mensen met blauwe ogen ook minder snel dan mensen met andere kleuren ogen. Slaat helemaal nergens op maar ik kom er niet vanaf :thinking:.

Misschien omdat ik minder mensen ken met die kleur ogen, dus dat het daarom minder vertrouwd voelt?

2 likes

NIET

2 likes