Ik heb familie die DV zegt, maar daar nooit bij stilgestaan.
Ik houd van in de regen lopen, wel met een paraplu. Lekker anoniem en rustig op straat.
Ik vind roségoud toch wel zo lelek.Gewoon goud of zilver en anders nie.
Ik vind huisdieren eigenlijk best wel vies.
Dit is toch gewoon een feit? Ik hou heel erg van mijn hond, maar het is een goorlel
Mijn dwerghamster heeft het 1 dag na het verschonen van zn kooi alweer gepresteerd om de woonkamer te laten stinken.
Haha tja ik heb zelf om die reden geen huisdier. Maar kan me voorstellen dat er huisdierbezitters zijn die het er absoluut niet mee eens zijn…
Smoothie bowls slaan nergens op… Koude fruitsoep met stukjes fruit en je eet het met een lepel.
W a a r o m?
Jij snapt dit niet omdat je geen (wannabe) influencer bent.
Hey… ik heb best veel forummers aan de robotstofzuiger gekregen…
Smoothie bowls geven vloeibaar fruit een slechte naam. Want weet je hoe lekker fruktsoppa is? Ik ben echt opgegroeid met rozenbottelsoep en love alle Scandinavische fruitsoepen.
Is echt zo. Ik dacht altijd dat het wel veel mee viel als je regelmatig schoonmaakt. Maar vooral met honden valt het NIET mee. Zitten er weer haren op je sokken of zie je weer kwijlvlekken op de grond of nog erger je staat in kwijl. Heb zelfs soms vlekken op de muren?! En dan die geur, blegh mijn hond heeft sinds een par maanden gewoon ochtendgeur.
Is fruitsoep warm of koud?
Kan allebei. Maar meestal eet je ze in de zomer koud en in de winter warm.
Ik ben letterlijk nu een grote kom aan het eten, m e g a l e k k e r
Dit! Waarom zou je dit in een kom doen? Je slurpt toch ook geen cola uit een kom?
Jaaaa en met geklopte slagroom die dan zo langzaam smelt
Ik heb vanmorgen nog een koude variant gegeten met aardbei en rabarber, met een lepel yoghurt en hou je vast … droppoeder. Klinkt vast heel raar maar zooo lekker!
Dit is net zo’n woord dat je zou bedenken als je zogenaamd een Noordse taal moet spreken maar het niet echt kan, zo’n gibberish woord. Of Simlish
Maar de substantie is toch net zoals yoghurt of vla bijvoorbeeld (met daar ook zaadjes of fruit in), en dat eet je toch ook met een lepel uit een kom? Het is toch niet zo vloeibaar dat je het kunt opdrinken? @anon76889665
Øhjawel hoor