Impopulaire meningen #2

Ik vind burpees leuk en ik voel me altijd heel lekker als ik ze heb gedaan.

6 likes

Ik heb over burpees niet echt een mening, ja super vermoeiend wel maar niet leuk of niet leuk.
Maar jumping jacks vind ik altijd leuk om te doen! Waarschijnlijk omdat ze me niet zoveel moeite kosten en ik dingen alleen leuk vind als ik er niet zoveel moeite voor hoef te doen :’)
Jumping squats zijn wel heftiggg.

3 likes

Ja die haat ik ook met alle vezels in mijn lijf haha. Liever voor eeuwig burpees dan jumping squats.

2 likes

Vooral jumping squats met daar tussen opdrukken. Effectief doch de hel.

1 like

Ga weg met je Chloe Ting challenge en al die troep. Ik hou van zachte buiken. Is ook veel haalbaarder voor mij :sweat_smile:

11 likes

Ik weet gewoon zeker dat ik niet fysiek in staat ben tot een burpee. Dit is me al vaker opgevallen maar ik heb te korte armen en te lange benen (autorijden is ook kut altijd want de stoel moet naar achter maar helemaal rechtop om mn benen anders klemzitten of ik niet bij het stuur kan). Maar bij een burpee moet ik te ver bukken waardoor ik mn benen gewoon niet meer naar achter krijg. Ik kan het wel als ik op mn vingers leun ipv mn handen maar dan ben ik bang een vinger te breken. Dus heb het maar opgegeven, ik stap gewoon naar achter en weer naar voor.

dit ben ik
ce9631dad609d3abd9e57fb22c54528f

10 likes

:open_mouth::open_mouth::open_mouth::open_mouth::open_mouth:

1 like

Ik vind dit stiekem een humble brag haha. Zeker nav het ergernis topic. Beetje “kijk mij eens fit en knap zijn dat ik het wel leuk vind”. Ik snap dat je het niet zo bedoeld hoor, maar hoe kut is het als jij iets zwaar vind en dat iemand anders dan even komt zeggen dat zij het helemaaaaaal niet zo erg vindt

2 likes

Bedoelde het dus echt niet zo he. Ken namelijk ook zat fitte mensen die burpees nog steeds intens kut vinden.

Overigens ben ik ook echt niet goed in burpees. Dat zeg ik ook nergens. Ik vind ze gewoon wel leuk, hoe hard ik ook dood wil als ik er nog mee bezig ben.

Tussen het leuk vinden en er goed in zijn zit nog een groot verschil.

2 likes

Ik haat burpees ook intens maar vatte dit echt totaal niet zo op hoor @Kurisu.

Sorry maar als je burpees haat en iemand anders zegt dat zij burpees wel leuk vindt dan is daar toch niks ergs aan, als je daar al door van de leg bent vind ik dat wel heel lichtgeraakt. Alleen maar fijn als andere mensen wel van dingen kunnen genieten die ik haat, good for you.

30 likes

Haha nee van de leg ben ik niet (misschien @KipTokTok wel want zij is een kip haha okay niet grappig sorry), ik vind het zelf ook leuk en voel me niet aangevallen ofzo. Het kwam gewoon wel zo op mij over. Misschien komt dat omdat ik net in gesprek was met iemand die dit irl altijd doet en ik geprimed was ervoor ofzo

Als ik dat bedoelde had ik wel gezegd dat ik burpees helemaal awesome vindt omdat ze zoooo makkelijk zijn.

Makkelijk worden ze nooit denk ik. Zo, nu ff eitje leggen.

2 likes

Ik vind Friends een stomme serie.

49 likes

Het is geen humble brag, hoogstens een gewone brag (maar vind van niet), humble brag is juist verkapt, alsof je klaagt of iets moeilijk vindt, valse bescheidenheid. Zo van pff ben ziek geweest en heb echt slappe armen nu, kon ook maar vijf minuten planken.

18 likes

heerlijk om dit hardop te zeggen en de geshockeerde gezichten die daarop volgen te bekijken.

Ik kwam met die ergernis. Ik vind burpees enzo kut omdat ik niet van springen hou . Ik vind t niet erg dat @KipTokTok het hier post. Ik lees het meer als " Ik ben die gek die het wel leuk vind" hahah.
Ik poste trouwens over jumping jacks die op een of andere manier toch ALTIJD in elke “no jumping workout” video zitten
 hoe dan?!

3 likes

1 like

Ik ben het zo erg met je eens, ik zeg altijd: “het enige goede aan Friends is de themesong”.

Die vind ik dus wel echt top!

1 like

Echt wel zin om morgen weer te gaan sporten nu :thumbsup:
Ik stort bij burpees trouwens altijd gewoon ter aarde en dan krijg ik de slappe lach en krabbel ik weer overeind, doe een sprongetje omhoog voor de vorm en zak weer door m’n armen om op m’n buik te blijven liggen. Ik geloof ook niet dat er ooit een punt komt dat je hier beter in kan worden.

6 likes

“Pfff ben niet zo lekker, had echt maar 20 burpees ofzo”. Ik heb zulke collega’s :nauseated_face: “Kon na het overwerken nog maar 15k rennen, echt zoooo jammer”. Rot oooooop

6 likes