Ook met burpees planken en meer van die ongein kun je een zachte buik hebben hoor. Zou bijna een foto uploaden nu van mijn pensje. Ik vind hem schattig en zie hem niet zo snel verdwijnen
Ooh weet ik (met maat 32 had ik nog een buikje), maar ik weet dondersgoed dat veel meiden op social media dit gebruiken om een strakke buik te krijgen. Ik vind het best schadelijk zulke challenges, omdat ze vaak heel snel resultaat geven en daardoor niet blijvend zijn. Je zal een groep hebben die het vervolgens gezond oppakt, maar ook een groep die doorslaat. Daar maak ik me zorgen om.
Ben er geen fan van en vind het best triggerend.
Ik ben het overigens totaal niet met deze zin eens (of de rest van het bericht), maar hoe stel jij voor racisme te bevechten? Hoera âall lives matterâ, iedereen mag er zijn, allemaal vriendjes nu?
bestaat nog steeds niet
Ok ik ken die challenge zelf niet. Lijkt me ook niet verstandig om van nul beweging naar leipe challenges te gaan.
Wat dan wel?
Het is niet aan jou en je hebt je er naar te schikken.
waar is die bingokaart van laatst, ik heb zin in een spelletje
Maar doorgaan wat ze aan het doen zijn werkt dus duidelijk niet, aangezien er in verhouding nog steeds véél meer (zwarte) mensen sterven dan zou âmogenâ (echte ongelukken).
Dus wat zorgt ervoor dat het nu wel ineens tot een verandering zou leiden?
Hier wil ik even op reageren. Hiermee, en wat dit meisje dus zegt, ben ik het pertinent oneens. Het gaat m.i. uit van een idee dat gelijkheid (want dat is gvd waar het om te doen is) verdiend moet worden. Door henzelf. En dus ook weer kwijt te raken is. Zo van âja ik ben wel bereid jullie goed te behandelen maar dan moeten jullie zelf ook geen misdaden begaan, dan maak je het er zelf naar!â Dare I say it, een héél sterk racistisch idee.
Ze gaat ook heeeeel erg uit van âthe American dreamâ. De dikke bullshit die alle verantwoordelijkheid voor het slagen danwel falen bij de individuele burger legt, geheel ten onrechte claimt dat iedereen gelijke kansen heeft en de reden is waarom zoân grote groep in de V.S. geen toegang heeft tot gezondheidszorg om maar wat te noemen. En goh wat denk je wie de groep is die hier het meeste nadeel van ondervindt?
Het filmpje is van Breitbart. Alt-right, Trumpist, white-supremacist, neo-nazi. Ik zou er geen woord van aannemen.
Black lives matter protesten dus. Vandaar de nood, want all lives matter dekt het niet. Dat leidt af van de kern van het probleem: levens van zwarte mensen zijn in onze samenlevingen minderwaardig tov witte levens. Ik snap niet waarom dit zo moeilijk is.
Dat denken wij als Nederlanders inderdaad snel: Dan leg ik toch even uit hoe we dat in Nederland doen en is het klaar. Dat is niet hoe culturen werken.
Het is gewoon een feit dat om eer te behouden, teleurstelling te voorkomen en respect te tonen er soms in bepaalde culturen wordt gekozen voor liegen. Wij Nederlanders vinden de daad van liegen zelf respectloos, zij vinden eer verliezen erger en minder respect tonen dan liegen. Zodra je dat weet kan je op een andere manier met een medewerker omgaan en de situaties zo inrichten dat je er a. begrip voor hebt en b. kan voorkomen dat het nodig is te liegen.
Je kan er prima niet in geloven of een andere mening over hebben, maar als je vanuit dat principe met mensen met veel verschillende achtergronden werkt creĂ«er je een veilige omgeving voor eigen culturen waarin mensen zich gehoord voelen. Mijn persoonlijke ervaring van nu zoân 3 jaar zo werken is heel positief daarmee.
Ik heb niet zoân zin en het lukt ook niet zo via een forum om heel die principes uit te leggen, dus als je er meer over wil weten kan je je er zelf prima online verder over inlezen.
Jezus dat kunnen we toch voor elke naam avatar wel zeggen? Wat een rare opmerking. Ze doet zich toch niet voor als de echte morgan freemanâŠ
Maar misschien rolt Karl zich wel om in zijn graf nu
Black on black crime is bijna volledig de schuld van systematisch en institutioneel racisme. En dit geweld heeft jaren, eeuwenlang in het voordeel van witte overheden gewerkt onder het mom van: zie je wel, deze mensen zijn echt inferieur, ze doden elkaar zelfs. Het idee dat er âniemand de straat voor op gaatâ is daar letterlijk een van de âsymptomenâ van. Er is ontzettend veel verzet en angst in verschillende gemeenschappen, maar lokale en federale overheid donât give a shit om het zo maar te zeggen. Er wordt gewoon geen aandacht aan gegeven. Dus wat deze vrouw zegt is gewoon niet waar.
Is dit een sneer naar mijn trui van mezelf ?
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.