Impopulaire meningen #2

Ik zag idd ergens 420 voorbij komen, oh bij Lily Allen, en granny hier snapte al niet wat dat betekende haha :see_no_evil:

1 like

Oja! En in mijn hoofd denk ik dan bij je post ‘ah dat zijn begin twintigers’, tot ik aan tinder denk waarbij mannen van 35+ ook die cultuur helemaal uitdragen. Vind het ook kinderachtig en ik zou me eerder om drugsgebruik (en alcoholgebruik trouwens ook) schamen dan trots op zijn.

3 likes

Je ziet nu ook hele makeup collecties geĂŻnspireerd op wiet (Milk Makeup, MELT, Lime Crime) en het is zo flauw. Doet me vooral hieraan denken:

19 likes

Ik heb een aantal keer voor langere tijd in het buitenland gezeten en daardoor vinden mensen mij vaak reislustig en ik schaam me ervoor dat mensen mij zo zien. Ik vind het milieu en klimaat heel belangrijk en houd daar in mijn dagelijks leven veel rekening mee, dus dat ik dan ook naar de andere kant van de wereld ben gevlogen en weer terug voelt dan zo hypocriet. Ik vind ook dat mensen minder moeten vliegen maar ja ik ben natuurlijk de laatste persoon die daar iets over mag zeggen.

Dit was half een biecht en half een impopulaire mening, maar ik sta open voor omg-reacties dus vandaar dat ik het hier plaats.

5 likes

Ik vind paaseieren overrated en eigenlijk niet zo lekker.

7 likes

Eens. Nul gegeten dit jaar.

1 like

Ik wou dat ik jou was. Ben er toch weer ingetrapt dit jaar. Omdat het er staat he.

Brb even mn ruggengraat zoeken

Ik heb een hekel aan alle vormen van zelfhulpboeken en boeken die je om leren gaan met ‘de snelle wereld’ of ‘waar het echt om gaat in het leven’.

14 likes

Ik vind mensen die haten op Shell bijna wereldvreemd, alsof een energie transitie binnen 1 dag plaats vindt en alsof Shell olie pompt terwijl er geen vraag naar is.

1 like

Eric corton lijkt een heel ander mens nu hij is afgevallen. Een stuk minder rock en roll ofzo.

5 likes

Dat praat toch niet alle schandalen rondom Shell goed?

10 likes

Nee, er zijn wat dingen gebeurd die niet perse onder de noemer goed vallen. Dat is gebeurd, is niet goed en door met het leven of eventuele rechtszaken die je daar voor aan zou willen spannen.

Maar je kan doorslaan in alles wat Shell doet green washing te noemen, wat vrij vaak gebeurd, te oordelen over wat Shell met hun winst doet en elk persoon die er werkt zo ongeveer veroordelen op dat ze voor zo een bedrijf willen werken, wat ook vaak gebeurd.

1 like

Het is heel makkelijk om te haten op Shell gezien het Nederlands is inderdaad, maar ben er heilig van overtuigd dat Shell een van de enige is die wel hun best doet iets te veranderen. Maar zodra ze iets publiceren over groene daden is het weer niet goed omdat het dan green washing is.

Haha nice! Ik kom ook net van een periode voor Shell stage lopen en word zo moe van alle veroordelende mensen om me heen

1 like

Ik ben helemaal niet ingelezen in de discussie omtrent Shell, dus dit staat daar even los van. Maar het argument dat anderen het anders toch wel doen kan ik niet begrijpen. Als iemand iets slechts doet (even los van of Shell wel of niet slecht is) kun je dat toch niet goedpraten door te zeggen als hij/zij daarmee stopt, een ander alsnog wel verder gaat.
Alsof je stropers niet meer stopt, omdat er anders wel iemand anders gaat stropen. Zo werkt dat toch niet?

7 likes

Heb sowieso al een mening over die milieu organisaties, die oa schade aangericht hebben bij Shel HQ, waar ben je dan mee bezig?

Plus vind je punt wel fair. Als shell het niet doet, doet iemand anders het wel. Shell doet het tenminste nog veilig en gebruikt winst van olie voor r&d. Normaal gesproken is dit wel een beetje een karig argument, maar we kunnen gewoon nog niet de hele wereld voorzien van energie behoeftes door renewables, dus een bedrijf moet het wel doen. En vind Shell best sterk qua “different places different places”, hun energie transitie strategie verschilt in NL en DE al super erg omdat het per land verschillend is wat kan, laat staan per argument

Ah leuk! Ik Pm je er even over, want het is iets te herkenbaar bij mij

1 like

Ik hou niet van BBQ’en. Ik hou niet van buiten eten, omdat er allemaal beesten rondvliegen. En ik vind het te lang duren.

26 likes

Al het eten van de BBQ smaakt altijd hetzelfde, verbrand. Of mijn vader kan gewoon totaal niet BBQ’en

7 likes

Hahaha ik vind het ook zo overrated, maar het noodlot wil dat de man van mijn moeder een Passie heeft voor de bbq. Gelukkig heeft hij ook het besteedbare inkomen van een babyboomer die al 20 jaar bij hetzelfde bedrijf werkt dus er kunnen heel wat gadgets via internet gekocht worden, zoals vleesthermometers die met bluetooth aan zijn telefoon verbonden zijn. Weet je wat dat betekent? Dat je gewoon het hele jaar door kunt bbq’en!!! Vanaf je bank!!! Ik denk dat er bij hen thuis de afgelopen 2 jaar niets gegeten is dat niet minimaal 12 uur op lage temperatuur heeft liggen grillen.

21 likes

Haha ik ga nu bijna denken dat jij de dochter van mn collega bent. Haar man barbecuet (schrijf je dat zo??) Ook het hele jaar door en zij doen ook lang garen enz. In de big green egg.
Ik vind bbq opzich best oke, maar dat buiten eten hoeft van mij ook niet zo. De tuintafel is altijd gammel, dus als iemand snijdt schudt die hele tafel en ik heb het altijd binnen no time koud (ook als het overdag 30+ graden was)

3 likes


Dit is comfort. Fight me.

32 likes