Impopulaire meningen #2

Als mijn vriend een BBQ van dik 1000 euro zou kopen zou ik echt gek worden denk ik

4 likes

Haha ik geloof niet dat hij zo’n green egg heeft! Wel een of ander megaduur ander ding natuurlijk. Maar hij post ook op bbq fora enzo dus er is een hele groep van deze mannen actief
 misschien zijn ze wel online vrienden.

5 likes

Ik vind “leed niet met leed vergelijken” eigenlijk dikke fucking onzin.

7 likes

Haha vaak vinden mensen mijn voeten schattig, ik heb er zelf niks mee maar mijn beste vriend zit heel vaak aan mijn voeten als we op de bank liggen/zitten. Gewoon een beetje aaien/kriebelen want hij vind m’n voeten zo leuk (zijn woorden). En ik vind het zelf wel een chill gevoel. Dit doen we eigenlijk zo vaak dat ik er niet eens bij stil sta maar nu klinkt het best raar. Ik denk wel dat voeten over het algemeen als veel viezer worden beschouwd dan dat ze in werkelijkheid zijn.

Ja dit vind ik ook altijd een beetje jammer.

Ook wanneer een afspraak al heel lang staat en ze dan die dag zelf afzeggen met “ik ben de 5 nachten hiervoor uitgeweest en het laat gemaakt en nu voel ik me een beetje niet zo fit worden, dus ik moet onze overdagactiviteit afzeggen want ik heb echt even een dag voor mezelf nodig want ik wil echt niet ziek worden volgende week.”

Of nog erger, wanneer een afspraak al heel lang staat en ze dan de dag ervoor appen “ik ben de 5 nachten hiervoor uitgeweest en het laat gemaakt en nu voel ik me een beetje niet zo fit worden, dus ik waarschuw alvast, ik hoop dat ik me morgen gewoon goed voel zodat onze overdagactiviteit door kan gaan maar ik laat het je nog weten want ik wil echt niet ziek worden volgende week”

Ja, kan gebeuren maar ik voel me dan zo laag op de prioriteitenlijst staan dat het m’n eigen humeur verpest.

6 likes

Normaal gesproken vind ik Amy Schumer niet zo heel grappig. Maar ik heb wel echt gelachen om haar show ‘growing’ die op Netflix staat.

1 like

Geen idee! Ik weet alleen dat ze vorig jaar van een herenafdeling kwamen omdat ik te grote voeten had voor de damesafdeling :sweat_smile:

1 like

Vroeger had ik ook een vriendin die vaak cancelde want ze zat toen steeds precies als wij af hadden gesproken te krap bij kas om in het weekend met de trein te kunnen reizen. Ze had in het weekend studenten over zodat ze met korting kon reizen. Maar wel veel weken van te voren dat inplannen en veel uitgaan. Leg dan gewoon wat geld opzij dacht ik dan steeds. :rofl:

1 like

Dit vind ik geen excuus en echt super respectloos tegenover de tijd die ik vrijhoud!!

2 likes

In ieder geval een vrij impopulaire mening op mijn leeftijd (22): ik slaap extra lekker op nachten als koningsnacht, wetende dat iedereen in drukke kroegen staat, op plakkerige vloeren tussen zwetende mensen en de volgende ochtend wakker wordend met een kater. Terwijl ik gewoon heerlijk met m’n vriend een avond op de bank heb gehangen en een goede nacht doorslaap. Dan geniet ik nog meer van het huismus leven. Ja ik ben een oma en proud.

50 likes

Ik heb echt niks met koningsdag

12 likes

Ik vind Nederlandse muziek toch wel het vreselijkste ever.

6 likes

En Ronnie dan?

2 likes

Is Nederhop. Ik heb al een half jaar geen Ronnie meer geluisterd. Maar ik bedoel dat slagers muziek en Nederlandse pop

2 likes

Ik vind Andre Hazes jr. echt superlekker.

:zipper_mouth_face:

1 like

Ik vind het echt irritant als mensen een groot drama maken van spoilers.
Edit: spoilers van films en series bedoel ik dus

7 likes

Ik heb echt een hekel aan van die zelf samengestelde cadeaupakketen. Bonnie geeft die vaak: douchegel, geurkaars van de Primark en thee bijvoorbeeld. In zo’n jolig tasje.

16 likes

Ahhhh ik haat het als mensen me dan 1 zakje pickwick Camille thee geven, dat is de komkommer onder de thee. Losse thee of gtfo. En idd niet in zo’n lullige cadeaumand.

Misschien moeten ze kinderen op de middelbare school lessen in sociaal wenselijk gedrag geven, waaronder een semester kado en verjaardagsfeest etiquette.

5 likes

Lof dat soort cadeaus samen stellen. Maar dan wel persoonlijke dingen niet van die standaard douchegels.

Maar als iemand bijv paarden meisje is en fan is van Marco Borsato , Dan geef ik een kussen met Marco print om je dromen op waar te maken , een paarden poster , een Penny vrienden boekje , een baal hooi en een maskertje omdat ik het anders iets te weinig vind maskertjes zijn goede opvulling.

26 likes