Impopulaire meningen #2

Klopt, het is maar een dagje per jaar en ze hebben het leuk. Maar er zijn heel veel dingen leuk toch?

(Ik weet dat mijn reactie zuur is, hoop niemand te beledigen)

1 like

Wat vervelend. Precies ja, ik gun ze echt een leuke dag, maar zoveel mensen hebben er last van.

Geen idee, haha. Omgeving weg

Ik ben zelf ook best wel een zuur persoon maar vind ‘kunnen ze niet gaan vingerverven’ een beetje denigrerend.

Desondanks vind ik dat toeteren ook ontzettend kut en mag het van mij wel afgeschaft worden tot een ritje zonder toeters.

10 likes

Nu ik het zo lees, kan ik begrijpen dat mijn woorden zo kunnen worden opgevat. Het was niet mijn bedoeling om denigrerend te doen. Ik gun ze een fijne unieke dag, maar op een andere manier.

Maar is het punt van die alarmbellen etc. niet dat juist letterlijk de aandacht een keer op de gehandicapte kinderen ligt? Dat ze als een super zichtbare en hoorbare stoet richting Artis gaan, ook om aandacht te vragen voor een groep die normaal toch een beetje weggestopt is, bedgebonden, in inrichtingen, ziekenhuizen, speciaal onderwijs etc.

Ik vind het juist top dat ze op deze manier ook een statement maken. Mensen hebben weinig begrip en geduld voor ernstig gehandicapten, toch mooi dat ze een keer wel “overlast” mogen veroorzaken. De maatschappij is al helemaal ingericht op iedereen die “normaal” is.

Dus ik vind het lawaai juist top.

72 likes

Dat had ik er ook niet achter gezocht, mooie gedachte! Ik gun het ze het ontzettend en ik geloof dat alle anderen die het ook irritant vinden het ze ook gunnen. :blush: Laat ons die dag in het jaar maar zuur doen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ja de helft kak je in z’n geheel weer uit. Overigens eet ik vaak mais haha

3 likes

In vind rond deze tijd van het jaar en met dit weer zwarte panty’s zo lelijk. Vooral in combinatie met een super zomers jurkje en zomerse schoenen zoals Toms.

11 likes

Ik moest lachen om het ‘wijvenvoetbal kijken’ filmpje van Hans Teeuwen :see_no_evil:

4 likes

Ik vind vriendelijkheid een overrated eigenschap. Als in, in oppervlakkige communicatie of relaties waardeer ik het natuurlijk. Maar op een dieper niveau omring ik me veel liever met gepassioneerde mensen, humoristische mensen, eerlijke mensen. Natuurlijk kan dat samen gaan met vriendelijkheid, maar van die mensen die altijd maar vriendelijk zijn, en nooit eens uit hun vel springen of prompt zeggen waar het op staat, daar kan ik niks mee.

21 likes

Love it. Het ergst zijn mensen die hun partner aardig of vriendelijk noemen. Dat zeg je ook alleen maar als je niks beters te zeggen hebt.

Dat is voor mij net zoals lief: je Golden Retriever is lief. Over je partner kan je hopelijk nog andere dingen zeggen.

8 likes

Maar het niveau bij de mannen ligt juist hoger omdat er zo veel geld in wordt gestoken.

Mannenvoetbal is in Nederland ook nog niet zo heel lang zo ‘professioneel’ dus je zou er vanuit kunnen gaan dat het vrouwenvoetbal in een paar jaar tijd grote stappen kan maken als er meer geld en aandacht voor is.

5 likes

Nu denk ik wel dat als een vrouw een video zou maken over het mannen voetbal met:’ Lekker rennen ,rennen rennen met je pikkie!’, ohhh boy de hoeveelheid butthurt mannen man :joy: Ik ben het ook helemaal eens met de rest van je post trouwens haha

1 like

Maar als je bijvoorbeeld kijkt naar atletiek. Daar zijn de kwaliteiten van de mannen ook beter, te zien aan de afstanden, snelheden en hoogtes die beter zijn dan de vrouwen. Maar binnen deze sport is het toch ook dat de vrouwen evenveel aandacht, financiën en reclames voor krijgen? Waarom dan bij voetbal niet?

Maar bij hockey, tennis etc. is het verschil tussen hoeveel geld en aandacht voor mannen en vrouwen is ook veel kleiner.
Waarom zou een vrouw niet even goed kunnen worden als een man met precies dezelfde training etc? Zeker als het met tennis en hockey e.d. dus wel kan.

Overigens vind ik dat je het mag vinden hoor, haha, ik snap je argumenten alleen niet.

1 like

Haha oke daar kan ik me in vinden, vind het vrouwenvoetbal ook minder leuk om naar te kijken, maar denk dat t komt omdat we al verwend zijn met de kwaliteiten van de mannen en die verwachtingen ook hebben en dan “sukkelen” de vrouwen een beetje relatief gezien. Maar ik gun ze wel die evenwicht qua financiĂ«n en reclames omdat ik niet vind dat dat moet afhangen van de kwaliteiten.

Ik vind die hele Nederlandse hiphop/rap scene echt om te kotsen, terwijl veruit de meeste mensen het helemaal geweldig lijken te vinden. Maar ik walg er dus echt van. Al die mannen zijn zo ontzettend vol van zichzelf en het gaat alleen maar over geld geld geld en vrouwen neuken. Kan mensen die er echt naar luisteren vaak ook niet serieus nemen en in mijn hoofd is het gewoon echt bedoeld voor 14-jarige jongetjes die heel stoer door het winkelcentrum lopen met zo’n dikke JBL speaker in camouflage kleur. Godzijdank kan ik deze haat met m’n vriend delen, eens in de zoveel tijd gaan we bewust naar dat Topnotch kanaal om even extreem te cringen op Lil Kleine, Ronnie, Frenna, Kraantje Pappie, Bizzey en weet ik het allemaal. En dan die comments
 “Je gaat kaolo dik neef” “Je bent echt op je grind” “Niffo wollah je bent relax” “Kanker spang kill” :woman_facepalming:t4::woman_facepalming:t4::woman_facepalming:t4: Crrrrrrrrringe. En toch ken ik ook veel twintigers die dit helemaal geweldig vinden en deze muziek het liefst hebben tijdens het uitgaan. Ik snap het niet en zal het nooit snappen.

38 likes

Ahhh, hier kan ik me zo goed in vinden! Ik vind vriendelijkheid belangrijk (vooral in oppervlakkige interacties, maar waar het kan ook in diepere relaties!), maar in mijn vriendengroep zit bijv. een meisje dat het altijd extreem belangrijk vindt om altijd en door iedereen aardig gevonden te worden, en dat vind ik juist allesbehalve bevordelijk in een jarenlange vriendschap. Ik kan echt heel weinig op intiem niveau met mensen die discussies alsmaar vermijden en zichzelf niet durven te uiten, ik vind dat namelijk erg belemmerend.

5 likes

Wat vind je van Amerikaanse hiphop?

1 like