Impopulaire meningen #2

Je hebt gelijk hoor! Wetenschappelijk gezien zijn het allebei harddrugs en misschien allebei ook wel even erg.
Ik vind de vraag persoonlijk altijd gewoon erg irritant omdat ik het me persoonlijk op een andere manier aantrek.

We hebben denk ik allemaal wel dingen die we ons meer aantrekken dan anderen/die we belangrijker vinden dan andere dingen terwijl het objectief gezien even erg is/even veel impact heeft, etc. maar dan net op een andere manier en in die net andere manier zit denk ik de nuance.

2 likes

Ja eens.
Ik wil het heel graag leuk vinden maar ik mis ook gewoon de spanning die ik voel als ik naar het mannenteam kijk (omg ik wilde ‘als ik naar normaal voetbal kijk’ typen maar vrouwenvoetbal is natuurlijk ook normaal voetbal).

2 likes

Dit heb ik 1000 x geluisterd in de bus terug van Oostenrijk toen ik heavy verliefd geworden was op mijn snowboard leraar.

Ik was 16, goodtimes

21 likes

omg ik ook!!! terwijl ik normaal gesproken helemaal niks met Nick & Simon (en cheesy liedjes) heb :no_mouth:

2 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het opbiechttopic zonder omg-reacties #4

Ik vind veel Limburgse dialecten mooi.

15 likes

Ik vind het dom dat posts nu steeds zo steevast worden verplaatst omdat ze niet in het topic zouden horen, alsof iemand de hele tijd stiekem met je meekijkt en je op de vingers wordt getikt. Als het ff offtopic gaat wordt daar ook niets aan gedaan, maar ok

39 likes

Mijn impopulaire mening is dat I :heart: off-topic conversaties

En dat ik het gebruik van het woord discussie overmatig vind, een reeks berichten over één onderwerp wordt al gauw een discussie genoemd maar soms is het gewoon een gesprek.

Ik ben natuurlijk zelf gewoon een impopulaire mening :’)

22 likes

Denk dat er heel veel mij kwijt willen :grinning::grinning:

Heb je het opbiechttopic al gelezen?

1 like

ik kan me er echt helemaal niets bij voorstellen dat vrouwen niet zonder make-up de deur ~uit kunnen ~
een vriendin zei laatst toen we ff snelle boodschappen wilden doen ‘ja ik doe geen make-up op maar wel ff een likje mascara hoor’
is ook gewoon make-up :joy:

27 likes

Ik snap dat ook niet! Ik heb echt een hekel aan het verwijderen van make-up (vooral mascara) dus ik doe dat nooit op als ik maar voor een paar minuten de deur uitga haha

1 like

Kan iemand deze post verplaatsen naar wat je even kwijt wilt?

10 likes

the ‘german’ haircut ook wel genoemd

1 like

Peaky :heart_eyes:

1 like

Ik noem het altijd het hitlerjugend kapsel. Ik ken zo’n jonge man die echt meedoet aan elke mannenkapseltrend die er is. Die ging van ‘man bun’ en baard naar dit en gladgeschoren. :’) En meestal staat het hem ook niet zo die trendy kapsels.

2 likes

Ik vind die blauwe avas op insta zo lame.
Jaa zoo krijgen we aandacht voor Sudan. Ahjaa heel duidelijk ook allemaal. Ipv dat die famous mensen naar de media stappen of iets anders doen om aandacht voor Sudan te vragen. Doen ze even hun Ava blauw!

5 likes

Vandaag komen er weer gehandicapte kinderen toeterend in vrachtwagens voorbij en ik word er zó agressief van. Wat een lawaai. Super tof dat er iets leuks met ze wordt gedaan hoor, maar kunnen ze niet gaan vingerverven ofzo? Ik snap echt niet waarom iedereen er zo’n last van moet hebben. Fijn ook voor mensen die nachtdiensten draaien en overdag moeten slapen.

21 likes

Ik vind het wel schattig dat ze daar zoveel plezier mee hebben. Het is maar een dagje per jaar toch?

23 likes

Ik vind de reacties op filmpjes van dumpert of vkmag heel vaak grappig

8 likes