Wel light hoop ik? Van appetina
Echte feta mét een handig uitlekbakje, wat wil de mens nogmeer!!!
Ja zeker goed wassen, anders vloekt het met de Duyvis zakjes aanmaak dressing Paté royal
Oeeh klinkt als een heerlijke tappas avond.
Ik vind kinderen die knoeien met hun eten en hun hele bakkes vol met danoontje hebben, niet schattig en ik verwijder vanaf nu iedereen op instagram die dat soort ongein post
Ik heb zojuist een video gepost waarbij ik croissant op mn gezicht heb. Het spijt me please ontvolg me niet.
De processieraps compenseerde het gelukkig
Jij bent echt mân spirit animal
Hahahah ja ik vind het gewoon smerig
En dan het liefst in 7 filmpjes waar niks in wordt gezegdâŠ
Hahaha die doperwtjes en wortels zijn juist mijn terrorfood. Mijn moeder heeft mij echt getraumatiseerd daarmee
Toen ik samen ging wonen met een vriendin zei ze dat dat iets was wat je toch wel elke week at.
Ik had het nog nooit op :â). Ze heeft het 1 x voor me klaargemaakt en het was net alsof ik babyvoer at.
Wellicht heeft @Xiomara andere redenen om deze quote stom te vinden hoor, maar ik vind persoonlijk dat het door de manier waarop mensen het gebruiken een lege huls is geworden, een uiting van individualisme, neptolerantie en een overwaardering van het recht op het uiten van je ââmeningââ.
In essentie ben ik het er mee eens hoor: leef je leven op zoân manier dat je andere mensen en dieren in hun waarde laat (en dat zij daar uiteraard niet de dupe van worden). Maar het wordt mijns inziens juist vaak misbruikt om het tegenovergestelde te rechtvaardigen: leef je eigen leven, trek je niks van anderen aan. Je leeft alleen voor jezelf, waarom zou je naar anderen moeten omkijken of rekening meten hen moeten houden? Je maakt je eigen keuzes, waarom zou je verantwoording aan anderen moeten afleggen?
Ik heb het zelfs mensen wel eens horen gebruiken als een excuus voor niet-duurzaam of niet-diervriendelijk gedrag, wat letterlijk het tegenovergestelde effect van âlet liveâ heeft omdat het de natuur of andere mensen of dieren juist schaadt.
Live and let live*
*de mensen dan, de dieren mag je laten sterven
Ja live and let die dus
Maar deze associatie heb ik er niet bij @Violoncello ik gebruik m als mensen zich weer eens druk maken over iets waar een ander niemand kwaad mee doet.
Echt heh hahaha. Ik vind het ook zulk slap spul. En mijn moeder kookte het dan nog eens tot een soort smurrie bijna. Ik hou zielsveel van mijn moeder hoor, maar koken kan ze echt niet Nu nog kook ik bijna geen pasta of rijstgerechten door haar haha
Er bestaan dus zelfs spruitjes in een pot
Sorry had niet naar boven gescrold, had het dus niet gezien!
En champignons uit blik, dat lijkt me echt zoooo smerig.
Op een soort vieze manier ben ik daar dus best benieuwd naar. Net zoals nasi of bami uit blik. Niet zo nieuwsgierig dat ik het ooit echt gekocht heb, maar toch wel een kleine kriebel als ik het zie staan.