Impopulaire meningen #2

Op een soort vieze manier ben ik daar dus best benieuwd naar. Net zoals nasi of bami uit blik. Niet zo nieuwsgierig dat ik het ooit echt gekocht heb, maar toch wel een kleine kriebel als ik het zie staan.

5 likes

Ik heb dit een keer gegeten omdat iemand dacht dat je dat wel door het eten kan doen. Geen aanrader :nauseated_face:

2 likes

Alle smaken?

Ik vind perenijsjes goor.

9 likes

Bastonjekoek is echt vies, vooral die met dat witte in het midden.

Mislukte nepspeculaas

13 likes

Nee nu ga je te ver. Dit is de bloody fucking limit.

18 likes

Echt, HOU ME TEGE

6 likes

Mijn moeder vindt dit ook heel vies en een MonChou? Taart mocht echt niet met bastonjekoekjes worden gemaakt. Ik heb er zelf geen mening over omdat ik ze nooit kreeg en de smaak me niet eens meer kan herinneren maar ze doet alsof het naar de hel smaakt.

Zeikwijf

1 like

Jij bent echt bijzonder. Mag ik vragen wat je naast visstick met ketchup wel eet? Hahah :heart:

8 likes

Op de erwtjes en wortel in pot na, ben ik het met je eens!
Wie heeft bedacht dat bastognekoeken en een monchou-taart lekker zijn??? :nauseated_face:

2 likes

Een wrap met zalm is ook verboden toch? :sob: Heb er nog wat thuis liggen.

Nou ik zal ook ff mijn lijstje geven dan:

Softijs , en het vieze hoorntje
Soesjes
Tiramisu
Serranoham (dit is echt misschien wel de ergste het smaakt naar de dood)
Hamkaas chips
Rode bieten (oké 1 keer gegeten en het was afgrijselijk)

1 like

SOFTIJS??? :scream:

1 like

Ja ik vind het echt smerig. Ik kreeg vroeger van mijn moeder soms een softijsje met spikkels en ik vond dat er leuk uitzien. Altijd op dezelfde plek. Ik vond het hoorntje heel erg goor/wordt papperig/deed me denken aan een hostie die je krijgt in de rooms katholieke kerk. Mijn moeder beet dan de onderkant van dat vieze hoorntje af en ik ging vervolgens zelf dat ijsje in 1 keer naar binnen slikken? Daarna gaf ik het hoorntje aan mijn moeder en zei “ik hoef niet meer”. Vind het nog steeds echt heel chemisch en gewoon vies smaken.

2 likes

Heb jij wel eens een hostie gegeten?

  • Ja
  • Nee
  • Wat is dat?

0 stemmers

Ben echt verbaasd nu al over de hoeveelheid aangezien je geen hostie mag halen in de kerk als je niet rooms Katholiek bent, dan moet je in de bank blijven zitten.

Niemand dat dat toch controleert? :woman_shrugging:

12 likes

Ja in mijn ervaring wel, bijvoorbeeld bij de begrafenis van m’n oma hadden we mensen die rooms katholiek waren opgevoed (waaronder ik) maar ook neefjes en nichtjes die dat niet waren. Bij die uitdeling van de hostie “hoor” je dan te blijven zitten. Neem aan dat niemand zegt van hallooo jij mag geen hostie. Het is een soort algemene regel. Heb er zelf ook niks mee hoor. En het wordt je ook geleerd hoe je de hostie moet ophalen. Met welke hand etc. En wat je daarna moet zeggen. Het zou mij een worst wezen maar ik denk dat een pastoor wel opkijkt als je niet “amen” zegt etc.

4 likes

Ik denk dat er hier best wat mensen zijn gedoopt en hun Eerste Heilige Communie hebben gedaan. Het is nu niet zo gebruikelijk meer, maar van mijn basisschool weet ik dat al mijn klasgenootjes dit hebben gedaan. Ik denk dat wij ook een van de laatste generaties zijn waarbij het nog wel gebruikelijk was.

2 likes