Impopulaire meningen #2

Serieus Bastogne koeken maken ALLES beter. Punt. Uit. Afgelopen.

30 likes

Ik vind het jammer dat Beyoncé de soundtrack van the lion king zingt…

Ohja en al die ‘live action’ films van (oude) Disney klassiekers vind ik ook stom

23 likes

Ze zingt het heel overdreven zeker? Dat doet ze altijd met themesongs, echt pipe down joh.

6 likes

Ik heb vooral negatieve dingen over de film gehoord en ontwijk de soundtrack ook bewust. Ik ben het heel erg met je eens ook wat betreft live action remakes

1 like

ik moet ook eerlijk bekennen dat ik een live action version van de lion king verdreven vind, waar zijn de wilde dieren? (natuurlijk is dat niet diervriendelijk, maar deze versie is wel een beetje dubbelop)

2 likes

Ik heb het toen ik een jaar of 8 was op een bruiloft een keer gewoon gehaald omdat ik benieuwd was. Ik deed gewoon de andere mensen na. (Met welke hand je het moet nemen etc.)

Ik vind het heel naar voor nabestaanden die iemand zijn verloren, maar ik snap al die aandacht voor MH17 niet.

18 likes

Wat snap je er dan niet aan? Het zijn toch meer dan 300 mensen, die in een passagiersvliegtuig door een niet-vijandige natie uit de lucht zijn geschoten in het luchtruim boven een oorlogsgebied in europa. Dat zeg ik niet om je uit te leggen wat er gebeurd is (dat weet je natuurlijk) maar het zijn opzich allemaal vrij opzienbarende zaken die heel weinig voorkomen en an sich ernstig zijn. Dus dat verklaart mijns insziens de aandacht wel goed.

15 likes

Ja en ik vind dus dat het disproportioneel veel media-aandacht krijgt. Nu ook weer pagina`s vol in de krant want het is 5 jaar geleden, en een hele serie over de slachtoffers op de NPO. Het ‘voelt’ voor mij niet als de nationale ramp die veel mensen er blijkbaar in zien.

12 likes

Ik zat precies hetzelfde te denken vandaag. Voor mij voelt het ook zo omdat het niet in Nederland zelf is gebeurt.

2 likes

Dit is echt een biecht maar ik kende dus een van de mensen waar ooit een aflevering over is gemaakt en ik vond het echt geen recht doen. Alsof het leven alleen die reis was. Maar goed ik hoop dat de directe nabestaanden er steun aan hebben gehad, dat is het belangrijkst.

2 likes

Ik vind dit een van de verschrikkelijkste rampen ooit dus ik vind de aandacht wel terecht en ook niet onnodig gezien het feit dat de daders nog steeds vrij rondlopen en Rusland blijft ontkennen. Dus laten we het vooral blijven herinneren.

9 likes

Hmm dat ervaar ik totaal niet zo in deze zaak, dat het heel sensatiebelust zou zijn en dat er meer aandacht zou zijn voor de persoonlijke verhalen (en dat die compleet gedramatiseerde zouden zijn). Ik vind dus wel dat de aandacht voornamelijk op dat dikgedrukte ligt. De nieuwsberichten gaan ook voornamelijk hierover, dat dit toch niet kan, dat het niet in de doofpot gestopt mag worden (wat lang leek te gebeuren en daar nog steeds wel gebeurd), over de onderzoeksrapporten (over hoe of wat er nu precies gebeurd is en door wie), over de vervolging, hoe te vervolgen gezien ze nooit uitgeleverd gaan worden etc etc. En ja, als er dan zo nu en dan, zoals vlak erna en nu 5 jaar na dato, ook weer wat meer aandacht is voor persoonlijke verhalen (zoals in een mini-docu van nog geen 30min over rouw/een paar nabestaanden dit weekend) vind ik dat juist passend.

3 likes

Ja

3 likes

Ik vind arjen lubach/zondag met lubach meestal best leuk, net als best wat mensen in mijn omgeving. Deze mensen vinden allemaal dat beter in bed dan thierry liedje leuk. Ik vind het helemaal niks

4 likes

Ik vind die suitsuit koffers echt zulke onzin dingen? Een koffer kopen die kwalitatief niet zo best is maar er wel “leuk” uitziet? En dan zag ik nog mensen met een hoes erom heen om je KOFFER niet te beschadigen :confused:

21 likes

Late reactie, zie het nu pas. Nee, ik deed maar wat degenen voor mij deden. Mogelijk dus fout gedaan, maar er was in ieder geval geen reactie op.

Ik vond Bram 1 seconde leuk maar nu mag het wel weer ophouden

6 likes

Ik heb helemaal geen interesse in de nieuwe lion King film. Mensen in mijn omgeving zijn helemaal enthousiast enzo en ik voel er helemaal niets bij. Zelfde met alle andere disney life action films trouwens.

20 likes

Ik vind het wel een mooi programma maar die intro is echt niet te doen inderdaad. Je rugzak volproppen met net genoeg kleren en een reis over de wereld maken is helemaal geweldig??? Ik blijf lekker in Nederland en ik ben ook geweldig en verleg mijn grenzen. Hoeft echt niet in fucking Azië ofzo. Ik heb me hier samen met Marbella op het vorige forum ook wel eens over opgewonden, zo vervelend

20 likes