Is laten buiten zetten dan niet genoeg? Ipv laten doden. Soms hoor k wel eens iemand roepen “dood hem!!” En dan denk ik eh buiten zetten is niet heel veel meer moeite? Waarom moet het dood? Misschien als je het zelf doet dat het dan sneller/minder eng is dan doden, maar als je toch al iemand anders inschakelt, doe het dan op een vriendelijke manier.
Ik zet hem buiten en doe de deur/het raam dicht. Geen idee wat er dan mee gebeurt eigenlijk.
Ik heb wel geen mercy met zilvervisjes en andere vieze kleine kruipende beestjes. Die plet ik wel. Maar als ik er over nadenk vind ik het wel best gemeen.
Om deze reden ben ik ook weleens bang dat als er ooit een super intelligente levensvorm ontstaat of aliens of whatever dat die dan ook zo over ons denken. ’ Ach maak ze maar dood’. Waarom niet? Wij zijn daar blijkbaar ook toe in staat
Ja! Heb ze ooit als voorprogramma van Justin Timberlake gezien, en zij waren zoveel leuker! JT was echt doodsaai zijn standaard show aan het afdraaien zonder ook maar iets persoonlijks en zonder dat het leek alsof hij het naar zijn zin had, en zij bouwden echt een feestje. Heb Beyonce nog nooit live gezien, maar bij haar lijkt het me ook eerder een heel erg strak geregisseerde, onpersoonlijke show, en daar heb ik echt een hekel aan bij live shows, ik wil interactie en ik wil kunnen zien dat de artiesten het ook naar hun zin hebben en dat ze het niet alleen doen om geld binnen te harken.
Zo leuk! Ze stonden op een festival toch? Ik was een paar maanden geleden bij BEP in AFAS Live en toen was Will.i.am een beetje ziekig maar ik vond het zó’n vette avond. Ze vertelden ook leuke en persoonlijke dingen tussendoor en het voelde allemaal heel oprecht en enthousiast aan. Ben ook nog een beetje extra fan sinds die avond. <3
Was ook bij beyonce in de Arena trouwens en zij kan weinig fout doen in mijn ogen maar haar shows zijn inderdaad wel echt tot de milliseconde af geperfectioneerd. Wat dat betreft merk je echt twee verschillende kampen als je vaker naar concerten gaat. Ik was vorige week bijvoorbeeld bij Christina Aguilera en ze was echt fantastisch, ik denk één van de betere live artiesten die ik heb gezien, en het leek ook alsof ze leuk had (vind ik toch belangrijk) maar toen was er echt zo’n mega abrupt einde wat ik heel jammer vond en waardoor ik dan toch weer het gevoel kreeg dat het voor haar ‘gewoon werk’ is. Is natuurlijk ook zo, maar toch…
Haha die moet op 37! Die spacet ‘m alsof ie nog in m’n buik zit, dus die vindt 37 wel top.
Ik heb het verkeerd ingeschat haha, ik douche denk ik met 34 graden ofzo. Als dat ding goed afgesteld staat.
Muggen en wespen maak ik wel dood, maar de rest niet. Ik ben geen fan van insecten maar probeer ze altijd te vangen en dan weer buiten te zetten. Spinnen laat ik juist zitten in de zomer in de hoekjes van mijn huis, want ze vangen zoveel muggen dan! Het ziet er misschien niet uit maar heb er wel plezier van.
Edit: had meteen gereageerd op je bericht en lees nu dat er al iets doortgelijks is gezegd.
Ik vermoord alleen vliegen. Vliegen doen het erom vieze pestkoppen.
Ik durf het bijna niet te vragen/zeggen maar ik doe het toch.
Ik vind mannen die buiten het strand en zwembad met ontbloot bovenlichaam lopen ook erg storend, inderdaad, trek een shirt aan.
Maar dan wordt vaak de vergelijking gemaakt met vrouwenborsten, wij doen dat toch ook niet, want dan is het ineens ooh blote borsten!
Wat ik hier niet goed aan snap is, een vrouwenborst ís toch ook heel anders dan een mannenborst? Een vrouwenborst dient inderdaad ook bijvoorbeeld voor borstvoeding maar is in mijn ogen ook een verleidelijk mooi lichaamsdeel, sexy, intiem. En dus anders dan een mannenborst. Waarom vinden sommige vrouwen dan dat een vrouwenborst dan ook gewoon bloot kan zijn ‘want mannen doen het toch ook’. Of zelfs dat het hetzelfde is?
En over het niet dragen van een bh. Ik zag een poos geleden een meisje rond de 23 lopen met mooie volle borsten, en dan zonder bh, in een T-shirt. En haar borsten wiebelden heen en weer, heel sensueel, vond ik. Maar toen dacht ik wel: waarom draag je geen bh? Ik heb er niet per se behoefte aan om zo iemands wiebelende borsten te zien. En nu snap ik dat er vast reacties komen in de trant van: wij kleden ons niet naar een bepaalde manier omdat jij er geen behoefte aan hebt, want dat is niet relevant. Ik kan mezelf ook niet zo goed uitdrukken zoals velen hier wel kunnen, dus hoop niet dat ik hier op aangevallen word. Het is voor mij het zelfde als een man in een linnenbroek zonder boxer en dat je dan zijn penis ook helemaal ziet. Ik hoef daar niet mee geconfronteerd te worden en zou het zeer waarderen als deze man een boxer of onderbroek zou dragen.
Maar ik ben oprecht benieuwd waarom ik ook op dit forum vaak lees dat het raar is een bh te dragen omdat de maatschappij ons dat zo heeft aangeleerd? Een vrouwenborst is toch ook best intiem?
Wat mij ook een beetje opvalt is dat er soms flauwe reacties worden gegeven, oogrollende gifjes ofzo. Ik hoop dat dat nu niet gebeurt want nou, ik ben gewoon echt benieuwd zonder dat ik belachelijk gemaakt hoef te worden dat ik mij dit afvraag. Misschien dat ik het straks beter begrijp.
Ik vind mijn borst gewoon niet zo intiem? En die van andere vrouwen ook niet per definitie (terwijl ik me wel seksueel aangetrokken voel tot vrouwen). Ik heb er verder ook totaal geen ideeën of gedachtes bij als ik een andere vrouw zonder beha zie lopen (dus geen “oeh sexy” maar ook geen “ik heb hier geen behoefte aan”).
Maar heeft de maatschappij dat echt gedaan, dat seksualiseren? Een borst is toch (ook) seksueel? Je kunt er opgewonden van raken als hij wordt aangeraakt, je tepels worden harder, etc. Kan het niet beiden zijn, om te voeden en seksueel?
Ok, gewoon neutraal dus! Ja, dat kan inderdaad.
Dit geldt voor een mannenborst toch ook? Die tepels kunnen ook harder worden bij opwinding en aanraking.
Ja, dat is waar! Toch zie ik het wel echt anders.
Ik denk omdat er bij vrouwen een nadruk op word gelegd van borsten zijn geil enzo. En ben je ren borsten of billen man en dat soort dingen. Als dat ook altijd zo werd gedaan bij mannen borsten dan was dat het zelfde geweest. Dan hadden zij misschien hempjes gedragen of wat dan ook. Ik zelf vind een vrouwen borst mooi en sensueel maar bijvoorbeeld op een strand denk ik niet oh wauuw ofzo ( ik val niet op vrouwen ofzo maar je snapt me haha)
Haha ja ik snap je
Ja, dat denk ik op het strand ook niet per se, als ik een vrouw topless zie zonnen. Maar bij dat meisje op het winkelcentrum, een andere setting dus vond ik het wel vreemd om haar borsten zo sensueel (voor mij dan) in your face te zien. En stel dat het op kantoor gebeurde dan had ik dat nóg vreemder en ongepast gevonden.
Jaa maar eigenlijk is dat dan toch hetzelfde als met mannen en hun ontblote bovenlijf haha. Dat vind ik in een winkel centrum ook niet chill en op kantoor al helemaal niet haha.
Oja! Kijk, nieuwe inzichten! Ok, stof tot nadenken. Maar toch vind ik mannen en vrouwenborsten niet hetzelfde. Maar ik snap zeker je punt.
Haha nou nou, loeren? Nee hoor, ze liep langs ik zag haar borsten wiebelen en mijn ogen vielen erop. Net als dat mijn ogen kunnen vallen op een opvallende rode broek, een mooie bos met haar, of toffe sneakers. Dan ben ik niet aan het loeren maar gewoon mijn ogen aan het gebruiken voor de dingen die om me heen gebeuren. Vind jouw opmerking een beetje hetzelfde als dat je iemand wijst op een open gulp en de reactie krijgt 'Jeetje, waar kijk jíí naar! ’