Impopulaire meningen #2

Inderdaad zegt. “Wie wil dat nou niet? Je tas pakken en met een paar kledingstukken de hele wereld rondreizen.” Wie wil dat nou niet? Nou, genoeg mensen kan ik je vertellen. Ik heb het prima naar m’n zin hier, niks mis met lekker in Nederland blijven.

10 likes

Waar is Marbella gebleven? Weet jij dat?

1 like

Nee, geen idee

Preach! En dan ook nog eens dat zo gehypet wordt dat Beyoncé erin zit, terwijl (zeker volwassen) Nala een kleine rol is en er veel interessantere mensen (zoals bijvoorbeeld Donald Glover) in spelen.
En inderdaad hetzelfde met alle live action Disney remakes. Waarom zou ik naar een CGI geest met Will Smiths hoofd willen kijken als de getekende genie al briljant is? Of een CGI Dombo?

5 likes

Ik vind Hij is van mij een chill nummer. En dat nieuwe liedje van Maan ook.

11 likes

Ik vind kipfilet het lekkers. Pleur op met je vettige kippen dijen of gekluif aan pootjes bleh.
“Ja maar kipfilet is zo droooog” jij kan gewoon niet koken vriendin.

17 likes

Hou op, mijn moeder maakte thuis alleen maar kipfilet klaar dus toen ik een keer kipdij at dacht ik echt, wat is er MIS met dit spul :face_vomiting: Kipfilet for life.

6 likes

Geef maar aan mij :pregnant_woman:t2:

8 likes

Ik houd niet van een warme douche, heb veel liever een lauwe, als een baby die op baarmoeder temperatuur in badje gaat. :joy: Ik verstel dus als ik ergens anders douche standaard de temperatuur flink naar beneden. Ik vind een warme douche gewoon pijn doen aan je huid. Voel me nu echt zo’n huilie huilie zeikerd maar het is 1 van de redenen waarom ik samen douchen irritant vind.

8 likes

Ik vind marc jacobs mouse flats nog altijd mooi

5 likes

Normaal om in te douchen? Ik vind dat bloedheet

1 like

En @Pendule ik vind 36/37 ook niet erg warm! Zit nu regelmatig in 37 omdat de baby erbij zit en op het begin is het wel lekker, maar na een tijdje koel je toch wel af. Dan liever 39 of 40 :smile:

En wat vind de baby ervan dan

1 like

Hoeveel doe jij dan? Ik zet hem altijd op 41 :flushed:

1 like

27 likes

Het schijnt dat moeders tegen heet water kunnen. Als je eenmaal zon kind eruit geperst hebt doet kokend water geen pijn meer ofzo.

2 likes

Wow dan zou ik echt het gevoel hebben dat ik levend verbrand. Ik zet 'm meestal op 32 oid, maar ik vraag me soms wel af of die temperaturen die op zo’n douchekraan staan wel kloppen.

Volgens mij is het vooral persoonlijke voorkeur, ik douche meestal op helse temperaturen en heb nog niks gebaard.

4 likes

Ik snap die insecten en beestjeshaat echt zo totaal niet en vind het zelfs irritant.
Oké eerlijk: muggen en wespen vind ik ook echt irritant maar heb daar ook last van dus dat snap ik dan wel van mezelf maar verder?? Ik probeer ze zelden te doden
Gisteren was er een vriendin bij mij. Ze zag een spin lopen in een hoekje van de kamer “OMG EEN SPIN DOOD HEM”
Uh nee? Wtf waarom zou ik zomaar een levend beestje doodmaken…?
Later zag ze een mot. “IEW OMG VIES EEN MOT SLA DIE DOOD IEH” Uh nee??? Wtf omdat mensen het vies vinden moeten insecten ook maar dood? Ja doei he. Wat zijn we voor verwaande wezens zeg :grinning:

Edit: ik ben ook echt geen heilige hoor, zoals muggen… sorry… maar te veel mensen gaan hier echt in te ver

44 likes

Dit heb ik ook! Ben ook niet snel bang voor insecten, maar waarom moeten ze altijd dood?

1 like