Impopulaire meningen #2

Ja dat wordt volgens mij inderdaad beweerd. Ik vind dit ook wel verklaarbaar, aangezien het in een flink aantal culturen normaal is dat de vrouw het laatste mag eten, en ook het minste krijgt in verhouding met de man en kinderen. Zag dat laatst nog op tv in zo’n programma over eetcultuur en antropologie o.i.d.

1 like

En wat vind je van Coldplay? Vind de Coldplayhaat op dit forum ook altijd zo grappig haha.

1 like

Hoe kan iemand Pink haten? :scream:

12 likes

Kensington vind ik inderdaad niet zo, maar ik heb de 1e 2 albums van Imagine Dragons en alle albums van zes Sheeran grijs gedraaid!
Heb beide ook live gezien, maar Ed Sheeran in de Arena dus dat geluid was echt heel slecht :pensive: wil hem heel graag nog een keer (of 10 :stuck_out_tongue:) live zien. Love him, zelfs in GOT :joy:

2 likes

Hmm toch net iets te ver en volgens mij ook verder niet hele boeiende steden. Toch bedankt :stuck_out_tongue:
Hoe vind je trouwens het laatste album van Imagine Dragons? Ben er nog niet aan toegekomen om het te luisteren maar zoek nieuwe muziek voor in het ov.

Ik vind kensington ook wel leuk, denk wel leuker dan de meesten hier iig. Coldplay ook. En u2, dat kan hier ook echt niet volgens mij.

1 like

Oh I love U2!! Hoop ze zo graag nog eens live te zien! :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Nee, ik vond Evolve echt een stuk minder leuk helaas. Ah well… is het wel een soort van herkenbare sound ofzo :stuck_out_tongue_winking_eye:

@Maestoso maar de arena heeft ook wel écht kutgeluid! Heb haar namelijk een keer in de ziggo gezien en dat was echt heel vet! Dan zie je het ook beter.
Maar voor de rest eens dat het soms niet leuk is bij concerten. Mensen die te hard praten (sowieso waarom praat je tijdens een concert), irritant staan/bewegen, alleen maar lopen te filmen en ik het dus alleen kan zien vanaf zijn/haar telefoon want ik ben klein :stuck_out_tongue:
Misschien ben ik gewoon beter gemaakt voor privé concerten (Ed Sheeran, lees je mee?) :joy:

4 likes

Ah joh, zo lang hier nog 1 iemand fan is van Madonna zit jij goed hoor.
:raising_hand_woman:

3 likes

Nou alleen maar leuk toch! Ik ben in 2012 naar Imagine Dragons geweest en ik vond het echt een hele toffe show! Ze kwamen naderhand ook gewoon kletsen met het publiek en een beetje polsen hoe iedereen het vond. Naast dat ze goede leuke maken zijn het ook gewoon hele vriendelijke mannen. Ik snap je wel :smile:

Door een week met school naar italie te gaan waar je klasgenoten steeds een tv zender met muziek aanzetten. En op die zender zijn er maar 5 liedjes die elke dag 24/7 worden afgespeelt. Waaronder 1 van Pink. Zo leuk is Pink dan ineens niet meer

2 likes

En @anon50301661
:no_mouth:
De ellende die Shell veroorzaakt heeft met lekkende pijpleidingen in Nigeria is toch wel iets erger dan niet per se goed lijkt mij.

6 likes

Ik vind wachtkamers best fijn. Dan zit ik bijvoorbeeld bij de apotheek, dokter, tandarts etc. En dat is dan echt even zo’n momentje dat ik niks hoef te doen behalve te zitten en te wachten. Op de een of andere manier vind ik dat vaak echt even fijn en ontspannend haha

46 likes

Ik vind dat er bij vacatures altijd een salaris moet staan. Het hoeft niet heel precies, maar dat je een beetje weet waar je naar kijkt. Zoeken naar banen kan zo lang duren. Soms kom je er pas achter dat het salaris veel te laag is nadat je al veel tijd in een sollicitatie hebt gestoken

39 likes

Helemaal mee eens!

Eens, maar voor sommige gebieden vind ik dan ook wel weer een beetje verantwoordelijkheid bij de sollicitant liggen.
In onze vacatures staat standaard dat salaris is zoals in de cao is opgenomen. Als iemand dan wel naar gesprek komt, ik daar tijd in investeer en dan uiteindelijk erachter komt dat het salaris te laag is, denk ik ook: jeetje, had het cao even opgezocht dan.

Dit heb ik ook bij de fysio, soms ga ik zelfs een paar minuten dan nodig eerder weg zodat ik wat langer in de wachtkamer kan zitten.

1 like

Die royal baby kan me aan Mn reet roesten, lekker boeiend. Dat kind komt toch niet op de troon, het boeit me niet wat het is, hoe het heet of hoe het eruit ziet, welk sterrenbeeld het heeft en of het de onfortuinlijke haargenen van zn vader heeft.

31 likes

De naam maken ze ook nog niet bekend dus dat is niet gek hahaha

1 like

jaaa pushbericht en persbericht beste woordgrap <3

6 likes