Impopulaire meningen #2

word ook altijd lichtelijk agressief als ik zo’n glas in een restaurant of café krijg

19 likes

Ik lof van die glazen waarbij je hem dan lekker helemaal vol schenkt en dan naar de fles kijkt en dat die half leeg is.

7 likes

En dan heb je alsnog maar één glas gehad!!

SAVE_20190729_135922

oh werkt niet nja je je t de gif vast wrl

7 likes

Ahhh een bloedzuiger. Wat een fantastisch woord om zo’n man te beschrijven. Ik heb er ook een op m’n werk en ik kan hem niet treffender beschrijven dan een bloedzuiger.

3 likes

Ik vind Geert Wilders dus ook echt fucking hilarisch ondanks zijn standpunten e.d. Ik kan er oprecht niks aan doen. Hij werkt gewoon op mijn lachspieren net zoals Alex Jones :joy: dat is ook zo’n idioot

6 likes

maxim hartman, geert wilders en alex jones… bien etonnés de se trouver ensemble

2 likes

Ik vind Baudet dus om te gieren

3 likes

afbeelding

Mag De Micro-foon Aan!!!

31 likes

Ik liet dit filmpje destijds aan een vriendin zien en die zei: ‘daar krijg je gvd toch een droge kut van’

18 likes

Hahaha ‘kan iemand even op het idee komen om naar de dj te lopen!?’

3 likes

Moet-ie wel eerst nat geweest zijn.

Dat mensen nat worden van Baudets boreale gezwets gaat me echt de pet te boven.

5 likes

Hahahaha ik zie dit voor me :joy:

13 likes

:joy::joy: pootjes wassen na het plassen

4 likes

Ik haat haat op vakantie gaan.

4 likes

Op zich eens maar ik heb van die kristallen wijnglazen met een werkje erin (die dus ook wat dikker zijn) en dan voel ik me ook echt de shit. Voelt een beetje als zo’n adellijk ding wat niet zou misstaan in de tower of london tussen de kroonjuwelen. Heet dat een bokaal?

Ik was dit dus op m’n werk aan het googlen en nu heeft mijn collega volgens mij dit gezien in m’n zoekresultaten op m’n scherm:
image

Ik ga weer aan het werk.

25 likes

@Karl_Lagerfeld @Foucher en andere mensen met mobiele airconditioning-problematiek, mijn life hack is om de slang uit het kattenluikje te hangen! Mooi niet dat ik er gaten voor ga boren of ramen open laat staan, maar dit past perfect.

Ik had vroeger een wijnglas waar een hele fles canei in kon

28 likes

het echte werk

19 likes

Can ei? Yes i can

57 likes

Ik wou dat ik dit een superlike kon geven. Canei was echt de champagne van mijn puberteit.

13 likes