Impopulaire meningen #2

Agga is Den Haag!

1 like

en @Luzarl thanks guys! * taking notes *

Ik snap echt niet waarom Doppers zo populair zijn, vind het echt ondingen. Ik gebruik er nu een omdat ik hem gratis heb gekregen, maar het water smaakt raar en ze lekken ALTIJD. M’n fles van 24bottles is zoooveel fijner.

20 likes

Ik had er een aantal gekregen, maar ik krijg ze niet goed schoon dus heb ze uiteindelijk weggegooid. Zal eens kijken naar 24bottles want ik mis nu een waterfles.

1 like

en ze zijn ook nog eens ontzettend lelijk

8 likes

Design van de duivel, zeg ik altijd.

3 likes

Ehh de dop is een mini wijnglas he, eerder een design van God dus

15 likes

Ik vind het typetje Maxim Hartman soms wel grappig.
Kill me know.

7 likes

Same! Ik heb er nu een van Chilly en ik hou van deze fles. Zoveel beter dan Dopper.

2 likes

Ik heb ook een chilly maar wat ik aan dopper wel chill vond (nadat ik 2 ben kwijtgeraakt) is dat hij licht is, hebben jullie nog een lichte fles aanrader?

Nou ik denk dat hier best omg reacties op kunnen komen hoor @Lula Als ik dit verkondig in het echt word ik ook ongeveer met de grond gelijk gemaakt. Vind het wel een biecht.

1 like

Ik drink ook niet graag uit plastic. Kan de life factory flessen echt aanraden. Ze zijn van glas met een grote opening zodat je alles goed schoon kunt maken. Geen gekke ribbeltjes enzo. Heb m ook al eens keihard laten vallen buiten en niet kapot gelukkig. Je kunt er ook warme dranken in doen maar de buitenkant is dan wel heet. Enige nadeel is dat hij inderdaad wel zwaarder is dan plastic.

1 like

En ze vallen zo snel om en dat maakt zoveel herrie haha, dit klinkt echt als een gek argument. Maar weinig geluiden zo irritant als een vallende dopper

2 likes

Daarom eerst in het opbiecht.
Ik weet dat hij enorm vrouwonvriendelijk is en waarschijnlijk zou ik in het echte leven ruzie met hem hebben.

2 likes

Ik kan wel altijd om hem lachen :see_no_evil: Misschien net als bij Geert Wilders, ik neem wat hij zegt niet echt serieus maar zie het met een soort humoristische bril op en dan vind ik het grappig en lachwekkend omdat het zo belachelijk is. Denk ik. Heb ook helemaal zin om de aflevering met Tim’s tent maar dan in een bungalow terug te kijken.
Oh en hoef hier dus niet per se omg reacties op :’)

3 likes

Ik snap je laatste zin niet. Mensen posten in het biecht topic omdat het iets is dat “niet ok is om toe te geven”, toch? En omdat je er dan geen omg reacties op wilt. Dus ik zou zeggen, beide?

Gebruik je voor deze fles ook de afwasborstel of heb jij een andere goedkopere alternatief?

Mini wijnglazen zijn niet chill. Dan moet je vaker schenken om dronken te worden en daar ben ik te lui voor

5 likes

Ik vind kattencafés echt smerig.

42 likes

ja ik ben een keer gedwongen mee te gaan naar een kattencafĂ© (3 vriendinnen tegenover 1) en ik wilde al echt niet, vind het een vreselijk concept. EN DAN VERWACHTEN ZE OOK NOG DAT IK IETS GA CONSUMEREN DAAR. Heb met tegenzin een cola besteld maar ik zag mensen met taart en no way dat ik taart zou eten in zo’n vies kattencafĂ© met die nare arrogante katten en die mensen die somehow kei graag aandacht willen van zo’n kat.

24 likes