Impopulaire meningen #2

Ik vind het zo irritant als mensen hun zinnen niet afm

Haha shit je hebt t al bewerkt :joy::joy:

2 likes

Give me some time bitch haha, maar ja mijn mobiel doet tegenwoordig niet wat ik wil.

5 likes

Haha ain’t nobody got time for that!!

4 likes

Seinfeld is echt zo vormend geweest op me, ik heb dat jarenlang non-stop gekeken, al sinds kind. :ok_hand:t3:

3 likes

Iedere situatie in het leven kun je linken aan Seinfeld.

image

11 likes

Ik vond het heel leuk maar ben er nu ook wel klaar mee omdat je nooit ziet wat hij doet. Je kunt het niet echt volgen als recept zeg maar.

Volgens mij delen best veel mensen deze mening, toch?

Ik heb ook niet zo veel met andermans baby’s. En met wat oudere kinderen ben ik zeer selectief met wie ik wel en niet leuk vind haha.

Heb zelf trouwens ook een baby en ik zeg altijd tegen vrienden dat als ze hem willen vasthouden of willen spelen dat dat prima is, maar dat ze zich zéker niet verplicht moeten voelen.

1 like

Ik vind hem ĂŒberhaupt niet grappig. Vraag me af waarom ik hem eigenlijk volg, ga er even wat aan doen.

1 like

Heb je zelf wel een kind? Omdat je zo specifiek zegt ‘andermans’ baby’s.

Ik vind baby’s trouwens wel leuk en vind achter een wandelwagen lopen ook wel leuk, maar ook niet meer zo heel bijzonder want al vaak genoeg gedaan voor mn job, maar vriendinnen met baby zijn dus helemaal van ‘aah hier heb je de kinderwagen, kun je lekker strollen achter dat ding’. Zo bijzonder vind ik het niet. Het is gewoon een kinderwagen duwen. En soms nog heel irritant ook als hij niet soepel rijdt. (had het denk ik wel heel leuk gevonden als m’n schoonzussen mij dat lieten doen 5 jaar geleden, maar die gunden juist helemaal niks en wilden baby niet afstaan. Dat is het andere uiterste en dan heb ik toch liever dat iemand zn kind in je armen duwt en jij het zelf weer teruggeeft en afgeeft aan een ander dan dat je het helemaal niet mag aanraken).

Ik vind eigenlijk 99.9% van alle babies leuk (een zusje van een kleuter op stage niet) en ik zou jullie het liefst allemaal elke dag om foto’s vragen van jullie babies. Maar dat doe ik maar niet omdat dat psycho is. Misschien moet dit in het biechttopic. Please don’t omg

20 likes

Wat heeft het zusje van een kleuter op stage je aangedaan dat ze niet included is in de groep van leuke babies?

1 like

Nou niks persoonlijks maar ze is niet schattig. Onaardig om te zeggen over een baby maar ik heb goeie hoop dat ze niet meeleest. Ze is onder de een maar bijna even groot als de kleinste kleuter in m’n klas en verder gewoon very aardappel like.

43 likes

Ja idd, net zoals het bezetten van de metro in Londen. Snapte daar echt helemaal niks van.

1 like

Dat was ook echt een kutactie vond ik, is door heel veel mensen van Extinction Rebellion in het VK wel afstand van genomen geloof ik. Maar het is vaak lastig met dat soort grote groeperingen die ook geen vaste woordvoerder hebben bijvoorbeeld, dan is de kans best wel groot dat je met iemand eindigt die een incoherent verhaal houdt voor de camera.

Misschien kunnen de blokkeerfriezen die lui tegenhouden. Zijn we van 2 dingen tegelijkertijd af :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik zit bij een andere groep (Save Movement) en de meesten van ons delen die mening. Er zijn er een paar die ook bij ER acties aansluiten, maar alleen de niet heftige dingen en over het algemeen worden ze niet heel sympathiek gevonden inderdaad (door onze groep iig).

4 likes

Ik was altijd van mening dat je ‘meer vliegen vangt met stroop dan met azijn’. Ik vraag me oprecht af of je met fel protest iets bereikt. Want jaag je de mensen die het niet begrijpen dan niet verder tegen je in het harnas? Hoe denk jij hier over? Of anderen.

(Overigens ben ik wel voor vredig protest maar ik kan me ook voorstellen dat dat in sommige gevallen ‘niet genoeg’ is.)

1 like

Daar denk ik hetzelfde over, daarom doet save movement dat ook niet.
We staan in squares met blinddoeken om en zwarte dozen met daarin laptops met slachthuisbeelden. Daar staan mensen omheen (outreachers) die er op letten dat er geen kleine kinderen voor staan zonder dat ouders daar toestemming voor geven en om mensen aan te spreken die blijven kijken. Die mensen krijgen uitleg wat er te zien is en daar ontstaat altijd een heel fijn en kalm dialoog. Er wordt niemand aangesproken die gewoon langs loopt en zelf geen interesse toont. Het zijn echt onwijs positieve middagen. Natuurlijk komen we wel eens een agressieveling tegen, maar vanuit ons komt daar nul tegenreactie op.
Verder lopen we mee met marches, maar dus niet met bezettingen oid.
We gaan nu ook voor het eerst een white box toevoegen waarin alleen positieve en vrolijke beelden afspelen van dieren die huisdier- of mensengedrag vertonen om te laten zien dat het verschil alleen perceptie is.
Ook doen we chalk nights. Dan wordt een plein onder getekend met krijt met leuzen, schattige diertjes, wereldbollen, van alles.

Edit: geen idee hoe ik een highlight deel, maar als je wil zien hoe het eruit ziet allemaal staat op mn Instagram een storyhighlight die Animal Rights heet, daar zie je er een paar.
https://Instagram.com/linsta86

18 likes

Ik vind het niet zo erg als iemand zegt ‘wat zie je er moe uit’. Want vaak klopt het ook haha

13 likes

Haha ja hier ook. Lig ik niet wakker van hoor, LOL.