Pff al die screenshots op insta van 11:11 enzo. Boeieeeee
Oh en ik zit steeds snel een wens te bedenken rond 11.11 maar dan word ik dus gestalkt door een geest.
Ja ga lekker naar de zandbak, opschepper.
De enige manier om de kwelling te stoppen als het lied in je hoofd zit is heel hard ‘JEZUS ARMEN!!’ mee te schreeuwen op een toon alsof je vloekt.
Maar tweetalig? Jezus armen zeg!
Ik houd van stukjes ananas in stamppot zuurkool.
Ik eet er altijd gebakken schijven ananas bij
Ik voel me zo heen en weer tussen “you do you girl!” en “waaróm?”
Waarom wordt dit geflagged? Het is een impopulaire mening, maar die mag ze toch hebben?
Ahh zo, die is logisch ja
Ik geef wat ik niet gebruik weg als cadeautjes gedurende het jaar door! In een kalender met eten zal je ook niet alles lusten toch?
Ik snap het gehaat op U2 ergens wel een beetje, Bono vooral is natuurlijk een enorm pedant mannetje en dat wekt nou eenmaal ergernis op. En hun nieuwere albums zijn meestal heel erg meh. Maar alles t/m Achtung Baby is gewoon ontzettend goed. One is een van mijn lievelingsnummers, en Sunday, Bloody Sunday kan ik niet horen zonder brok in mijn keel. En ze waren politiek geëngageerd voordat het salonfähig was, ook dat kan ik ze echt niet kwalijk nemen.
Reken maar dat ik in een adventkalender met chocola alles lust hoor
Dat klinkt ook perfect!
Verdere jaren 90 hebben ze ook nog geweldig werk verricht; prachtplaten nog gemaakt (Zooropa bv) en ook op politiek vlak, met de oorlog in Bosnië (https://en.wikipedia.org/wiki/U2_concert_in_Sarajevo). Voor mij is het vooral sinds 2000 bergaf gegaan, qua houding werd Bono te veel “preacher” en love dit love dat platen. Maar ik blijf fan van hun oudere werk en vind het ook heel mooi te zien hoe ze al zolang meegaan (40 jaar) met nog steeds de originele bezetting.
Maar dat valt dan toch ook voor crempjes en doucheproducten wel te zeggen? Voor visite of cadeautje of als alles op is of voor in de wc…
Eens dat het verspilling van verpakkingsmateriaal is (wel heel leuk, I love mini’s) maar van bepaalde merken zoals TBS of Rituals zou ik serieus wel alles gebruiken. Als ik een kerstpakket zou mogen kiezen zou het of zo’n ouderwets vretpakket zijn of een mini’s pakket van een van die twee merken.
Ik vind adventkalenders niet zo leuk omdat ik eerst wil weten wat erin zit voor ik het koop en dan is de lol er wel vanaf.
Ik vind ook dat er veel opvulcadeautjes inzitten, maar ik vind dat met etenskalenders niet anders. Behalve die met die kleine chocolaatjes, die vind ik top