Impopulaire meningen #2

Nee Cursed child is een godslastering waar ik het niet over wil hebben.

Nou ok snap wel wat je bedoel maar er zijm door de boeken heen wel vaak subtiele hints in eerdere boeken over bepaalde dingen die dan veel later in een ander boek ter sprake komen. Maar dat valt dan dus op als je gaat herlezen enzo. En het zal vast wel dat ze later dingetjes erbij verzint, dat lijkt me ook wel logisch gaandeweg maar de hoofdlijnen had ze echt al vanaf het begin vast staan.

En Fantastic beasts is idd meer voor de lol en de moneys.

13 likes

Ik ben ook mega fan van HP maar dat hij dood gaat in het laatste boek en even een tĂȘte-Ă -tĂȘte met Perkamentus heeft vond ik echt te ver gezocht.

3 likes

But ofcourse it’s in Harry’s head @Banananana, that doesn’t mean it isn’t real!

Ps. Hij gaat niet dood, de horcrux gaat dood doordat hij zochzelf opoffert met de WIL om dood te gaan

7 likes

Een tĂȘte-Ă -tĂȘte in ze head

10 likes

Oh maar ik wil juist allerminst zeggen dat anderen niet idolaat van Harry Potter mogen zijn of dat het dom is als ze dat zijn. Dat ik de idolatrie niet snap, zegt natuurlijk niet zoveel, behalve dat ik er gewoon zelf niet zoveel/minder mee heb. Verder ben ik helemaal voor het Harry Potter fangirlen, vind het wel schattig zelfs hoe diep de liefde gaat. Maar ik voel dat zelf niet zo.

3 likes

Ik heb ook het idee dat het de laatste jaren hip/cutesy is om te zeggen dat je diehard potter fan bent.

7 likes

saai (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1
(van personen) waarvan weinig uitgaat; niet erg levendig
2
(van toestanden enz.) vervelend

Maar ik zei dat ik het saai vond, niet dat het saai was. Ik weet dat veel mensen het geweldig vonden.

2 likes

:heart::heart::heart:

1 like

Ik vind dat je dit heel mooi hebt omschreven. Ik was al wat ouder toen harry potter uitkwam maar als ik dit zo lees kan ik me er helemaal een voorstelling bij maken

2 likes

Ik ben echt GoT fan maar ik kan me best voorstellen dat je de eerste seizoenen saai vindt als het je genre niet is. Als je er niet inkomt, kan het best langdradig zijn.

Daarover gesproken (volgens mij heb ik dit niet eerder gepost maar ik twijfel), ik vind Peaky Blinders best saai. Ik heb Ă©Ă©n seizoen gezien en ik geef het tweede nog een kans. Als ik het dan nog steeds niet leuk vind ben ik er klaar mee.

Ik vind je haar zo dragen echt heel lelijk.

voorbeelden


Ik denk dat we over een paar jaar denken ‘waaaarom droeg iedereen z’n haar zo?!’ Ik vind het trouwens soms wel leuk, maar ik bedoel echt zo’n knotje midden op je hoofd en niet wat meer naar achter. Net een soort drolletje.

34 likes

ah de corporale meid look van 2017

16 likes

Ik ben gewoon jaloers als mensen hun haar zo kunnen dragen. Mijn haar is zo dun dat ik dan eerder een knot + matje heb.

31 likes

Ik heb echt nul ambitie om een huis te kopen. Al die verantwoordelijkheid die daarbij komt kijken, en allemaal papierwerk waar ik extreem slecht en ongeorganiseerd in ben
 Nee hoor, laat mij maar lekker huren, veel makkelijker. Plus dat als er iets kapot is ik mijn huurbaas bel en hij het laat fixen, ipv dat ik daar zelf mensen voor moet betalen.

16 likes

Het staat bij mij ook niet in mijn top 5 doelen ofzo. Ik hoop het op een dag wel te kunnen omdat het wat meer zekerheid geeft (als mijn huur nu ineens een stuk omhoog gaat ofzo ben ik fucked)(en ja, dat kan). Maar verder ben ik niet genoeg met geld en investeren enzo bezig om echt down te worden van het feit dat ik voorlopig niks kan kopen, en heb ik nu een heel fijn en als het goed is lange termijn huurhuis.

O ja en ik ken alle argumenten over dat het ‘verstandiger is’ en ‘huren is geld weggooien’ en ‘geld in stenen’ en I’m not interested. (verder vind ik de huidige huizenmarkt ziek en vind ik het verhandelen van woningen om lekker rijk te worden doorgeslagen kapitalisme 2.0, maar dat is weer een tweede)

15 likes

Ik vind dit altijd zo’n rare uitspraak. Oke sommige huurprijzen zijn bizar en dan betaal je natuurlijk wel meer dan dat het waard is. Maar je hebt wel een dak boven je hoofd.

22 likes

Ik vind mijn vrouwelijke hormoon huishouding / menstruatie cyclus zo interessant. Vind het echt mega mooi omdat mee te maken en dat alles zo op elkaar ingespeeld is. Beetje vergelijkbaar met apple producten ofzo :joy:

30 likes

Ik ben vandaag ongesteld geworden en ik vind dit bericht zo mooi dat ik tranen in m’n ogen krijg (hallo hormonen) en ik heel hard aan het glimlachen ben

7 likes

Vind ik ook! En ik vind het dus ook zo bijzonder om te merken wanneer je ovuleert enzo, dat de natuur je dat duidelijk maakt. Best mooi systeem. Waarom het soms met helse pijn moet komen weet ik niet, dat is iets minder mooi van moeder natuur.

1 like