Impopulaire meningen #2

Word je alleen maar nog meer moe van

1 like

Ik ben naar Soldaat van Oranje geweest en vond hem erg mooi en indrukwekkend

16 likes

Maar, ‘je ziet er moe uit’ vind ik ook eigenlijk wel spreken voor een soort bezorgdheid of vragen naar iemands welzijn maar dan op een meer indirecte manier

3 likes

Same. 3 keer zelfs en zou met liefde over een jaar ofzo (dan ben ik 2 jaar niet geweest) nog eens gaan.
Vond het ook leuk om hem steeds door een andere crew gespeeld te zien.

1 like

dan heb je nog tijd zat joh

2 likes

Haha nee dat valt mee. Je zit gewoon steeds stil naar een aantal scènes te kijken, en als je naar een volgende akte/omgeving gaat draai je langzaam een klein stukje verder, meestal gewoon naar het volgende stukje van de cirkel dus bij wijze van spreken. Het is geen achtbaan haha. Maar door hoe het theater in elkaar zit kunnen ze wel gebruik maken van allerlei elementen die je niet op een normaal podium niet kunnen en dat is wel heel gaaf. Plus het is een bijzonder verhaal, de cast verschilt natuurlijk per voorstelling maar toen ik er waren ze allemaal erg goed.

Ik zou zeker gaan als je de kans hebt maar denk dat ze de komende 48 jaar nog niet stoppen :stuck_out_tongue_closed_eyes: tijd genoeg, hahaha

1 like

Ik zag dit een keer net buiten het station van Utrecht Centraal, en vond het heel indrukwekkend en mooi om te zien.

1 like

Ik was het hier zo mee eens, maar krijg net mail van ikea met die collectie van hem, en ik wil die spiegel…

Ik heb alleen geen 149€ om aan een spiegel uit te geven.

@Pantalones jullie worden bedankt nu wil ik heel die collectie van ikea.

Oh oeps ik lees nu pas dat je helemaal niet zegt “Ik wil alles wat hij heeft aangeraakt ik ben echt verpest”.

Die hele collectie is al weg. Kwam gister uit en gaat nu voor dubbel op marktplaats

Hier (DE) komt 'ie pas de 7e uit blijkbaar. Ze lopen hier altijd wat achter :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb instant een slecht beeld van een wit persoon die erg into Japan of Korea is. Dan voel ik gewoon dat die fascinatie gebaseerd is op kpop/jpop, manga/anime, dat soort dingen en dan weet ik al dat ik die persoon niet mag.

19 likes

Eens hoor maar is dit impopulair? Het halve internet haat op weeaboos

4 likes

Ik heb gisteren jouw schoonmaaktactiek toegepast en ben er heel blij mee :smiley:

2 likes

Achja zelfde laken een pak toch.

Allemaal even erg.

4 likes

Haha, in korea is het echt zo dat de witte meisjes die je daar ziet vaak een ~bepaald~ soort type zijn, haha

1 like

Eigenlijk is het toch sowieso heel raar om heel erg into een land te zijn? Een land/cultuur is zo veelzijdig, je kunt gewoon niet alles geweldig eraan vinden denk ik dan. Plus dat het echt heel moeilijk is om een land/cultuur te begrijpen als je er zelf niet woont.
Zelf ben ik bijv. dol op Italië (sowieso mijn lievelingsvakantieland) en ik vind het leuk om de taal te leren maar in mijn taalklas zaten echt veel babyboomers die van ‘Italië’ hun identiteit hebben gemaakt. (En eigenlijk bedoelen ze dan alleen Toscane maar dat hebben ze zelf niet door.)
Ik krijg er altijd een beetje plaatsvervangende ongemakkelijkheid van.

29 likes

Ik wou dat ik dit stuk niet had gelezen
Wat een enge nare man met zn selfies

3 likes

Dit zijn precies de mensen uit mijn les haha.

3 likes

Oh man ik krijg gelijk flashbacks naar de interrail die ik deed met m’n ex

Alleen ging het bij hem veel verder, in Polen begon hij ineens te zeggen dat de vrouwen zo puur en onderdanig zijn daar :weary:

3 likes