Impopulaire meningen #2

Ik vind mijn vrouwelijke hormoon huishouding / menstruatie cyclus zo interessant. Vind het echt mega mooi omdat mee te maken en dat alles zo op elkaar ingespeeld is. Beetje vergelijkbaar met apple producten ofzo :joy:

30 likes

Ik ben vandaag ongesteld geworden en ik vind dit bericht zo mooi dat ik tranen in mā€™n ogen krijg (hallo hormonen) en ik heel hard aan het glimlachen ben

7 likes

Vind ik ook! En ik vind het dus ook zo bijzonder om te merken wanneer je ovuleert enzo, dat de natuur je dat duidelijk maakt. Best mooi systeem. Waarom het soms met helse pijn moet komen weet ik niet, dat is iets minder mooi van moeder natuur.

1 like

Ja! Klopt ik merk mijn ovulatie heel erg in mijn libido en gevoelens. Maarja de pijn is wel een groot nadeel en het bloeden had ook anders gemogen wat mij betreft maar verder geen klachten :+1:t3:

1 like

Bij mij is het dan meer een apple product met microsoft software en een paar losse draadjesā€¦

7 likes

Vind wandelen dus echt niks aan.

3 likes

Ik sta hier nu pas bij stil. Ik had de afgelopen dagen echt ontzettend veel zin en nu ik een beetje nadenk is inderdaad mijn ovulatie net geweest. Dat is hoe de natuur werkt, maar ik vind het nu het zo benoemd wordt eigenlijk ook wel heel bijzonder dat dat systeem zo werkt.

1 like

Ik weet niet hoe controversieel of impopulair deze mening is, maar aangezien er nog steeds zoā€™n vocale ā€˜alles Harry Potter is geweldigā€™ aanwezigheid is, toch maar hier:

Wat is dat fantastic beasts kut zeg. Een absurd verhaal, personages om wie ik geen fok kon geven en die faaaaking dialoog was zo cringy. Vooral in deel twee, die was echt niet om aan te zien.

Ik ging echt helemaal stuk toen Albino Johnny Depp die l speech deed de heel duidelijk impact moest hebben en ~diep~ was, echt 4 minuten gemompel waarbij hij af en toe verviel in de dubbele tong van Jack Sparrow en geconcentreerd naast de camera staarde. En bij dat ā€œfor The greater goodā€ de hele tijd kon ik alleen maar denken aan al die gekkies in Hot Fuzz Haha (echt een geweldige film btw)

afbeelding

24 likes

Geloof niet dat dit een erg impopulaire mening is hoor, ook niet in de HP fandom. De eerste was nog wel ok, maar de tweede was echt rampzalig.

9 likes

Helemaal met je eens, maar ik heb die film lang wel met veel plezier naar Zoƫ Kravitz gekeken.

4 likes

Oh ik dacht gelezen te hebben dat het niet Zoƫ was, maar wel dus! Was al zo hard in de war

Haha ja dit. Zoƫ en Jude Law, gewoon naar mooie mensen kijken, dat was de enige reden dat ik het uit kon zitten. Enorm slechte film maar mijn ogen waren blij :raising_hand_woman:t4:

5 likes

Ja, wat een fucking kutfilms. Vooral die tweede hadden ze nooit moeten doen. De eerste had leuk kunnen zijn als ze het oprecht bij de dieren hadden gehouden en zonder diepere verhaallijn erachter. Ugh.

Niet dat ik niet ook de andere 2489305 films nog ga kijken, though. Zo hypocriet ben ik dan weer wel. Principes, wat zijn dat.

4 likes

Ja mooie mensen en ik vond sommige beasts ook leuk hahahaha

Sws johnny depp als grindelwald vond ik vreselijk :slightly_frowning_face:

9 likes

Ik kijk liever Frozen dan Fantastic Beasts deel 2.

1 like

Frozen is zo overrated tho

9 likes

Ik weet niet of dit een impopulaire mening is, maar ik vind het heel erg jammer dat Big Hero 6 werd overschaduwd door Frozen.

23 likes

Zo hard gehuild bij Big Hero 6

8 likes

Toen we de bios uitkwamen na fb2 liepen alle bezoekers te klagen dat de film zo lang en slecht was en mā€™n vriend en ik vonden hem eigk echt goed en helemaal niet langdradig :flushed:

2 likes