Impopulaire meningen #3

Maakt me niet uit maar iemand die vies is van voeten of ze absoluut niet aan wil raken of zien vind ik niks

4 likes

Zoals @Luzarl zegt, niks bijzonders! Ik vind het zelf gewoon fijn om me van top tot teen (haha) gewaardeerd te voelen. Mijn tweede vriendje een had een heuse fetisj, en mijn andere partners vonden mijn voeten ook leuk, lief, schattig en/of sexy. Als een volgende partner dat totaal niet zou hebben zou ik dat jammer vinden. Net alsof ik, als vrouw met grote borsten en een platte kont, een partner zou krijgen die zichzelf een billenmens beschouwt en totaal onverschillig tegenover borsten staat. Ik zou het geen totaal geen dealbreaker vinden, maar ergens toch wel zonde, haha!

2 likes

Ah daar is de jaren 30 woning mening weer

50 likes

Minstens 6x per maand.

5 likes

Ik draag overdag een pyjama en in bed niets.

18 likes

Same. Ik heb alleen pyjama’s om in te chillen, niet om in te slapen.

3 likes

Ook als jullie alleen slapen? In de zomer ben ik helemaal voor, maar in de winter moet ik zelfs mijn sokken aanhouden, omdat ik anders bevries :grimacing:

2 likes

Ja ook in de winter slaap ik in mn adams costuum.

1 like

Ah lekker! Sowieso is mijn dekbed te dun voor de huidige temperaturen, want ik heb er nu nog een deken op liggen :roll_eyes:

1 like

in mn eentje juist want dan ligt het laken + dekbed precies zoals ik dat wil

1 like

Ik slaap het liefst in m’n blootje met dikke sokken aan. :joy: Mijn ex en ik lagen er altijd idioot bij: ik naakt met fuzzy sokken (want warme voeten zijn het belangrijkst!) en hij in zijn blote kont maar met een charmant wit ondershirt (omdat zijn heupen anders kou zouden vatten :thinking:).

19 likes

Mijn vriend noemt mij zijn persoonlijke kachel, in bed ben ik bloedheet. Al vriest het 20 graden.

5 likes

In bed draag ik nooit iets. Midwinter ook nakend.

Ik heb sinds ik een paar jaar terug door een aardbeving om 3 uur 's ochtends het huis uit moest hollen altijd een joggingbroek en een shirt of trui klaarstaan. Sowieso fijn om gelijk comfy kleren klaar te hebben liggen voor 's ochtends!

4 likes

Warme sokken, legging, T-shirt, trui, deken en nog sprei er over heen. Anders slaap ik niet. In de zomer: zo min mogelijk

2 likes

Ik vind Big Brother fantastisch, volg non stop de livestream, zit in een app-groep, Google op ‘stream verslagen’ en stem natuurlijk als eerste mee! :flushed::flushed:

10 likes

Vreeeeeselijk! Heb altijd een lange luchtige broek aan met slapen, als mijn benen aan elkaar plakken kan ik echt helemaal gek worden.

2 likes

Hahah ja zo voel ik me ook altijd, hij is altijd zo warm terwijl ik het dan koud heb. Echt heel fijn om zo’n levend kacheltje naast je te hebben in de winter :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik had (deels) om deze reden lang haar toen ik studeerde. Ik sliep in een onderbroek en mijn haar zou dan mijn borsten bedekken, Alanis Morissette style.

24 likes

Dit mag ook in het biechttopic hoor!

7 likes