Bloemkool denk ik wel. Wortel blijft wss nog wel een beetje hard.
Ik zeg de meesten 
Binnenkort nieuwe oven ook, mooie vuurdoop 
Ik vind dit recept lekker, minus de champignons
Ik zou de bloemkool en/of wortel dan eerst even koken. Ik maak redelijk vaak bloemkool of wortel ingesmeerd met kruiden en olie uit de oven en die hebben dan 40 minuten nodig op 180 graden. Dus als je 15 minuten doet is voorkoken wel fijn.
Wacht even. Is het niet njokkie??
Eens champignons mogen eruit, thanks! 
@George dat is natuurlijk ook gewoon een simpele oplossing 
‘Zó magisch’ ??
Het tovert extra tijd!
Ja klopt, maar Emc is het grootste medische centrum van Nederland. Dus veel in het nieuws. Ik snap wel dat Diederik Gommers de eerste prik mocht zetten maar laat de ontvanger dan op zijn minst een vrouw zijn.
Vond het ook juist wel mooi dat de eerste in NL een verzorgende uit een verpleeg/verzorgingstehuis was! UMCG had ook een mannelijke SEH verpleegkundige als eerst op instagram gedeeld. Misschien ook een manier om te laten zien dat er ook mannelijke verpleegkundigen zijn?
Ik vind het goed om dat te laten zien (en ook om actief meer mannelijke verpleegkundestudenten aan te trekken), maar ik vind dit geen goede timing. De last van de coronacrisis is voor het overgrote deel op de schouders van vrouwen terecht gekomen. Ik vind het jammer dat ze dat in zo’n groot ziekenhuis impliciet niet erkennen op deze manier.
Ik ben ook heel blij dat de allereerste in Nederland een verzorgende uit een verpleeghuis was.
Ik vind het jammer als een (potentieel) partner niks heeft met voeten!
Eens
Ik ben echt Diederik Gommers-moe
Ik weet niet zeker of hij hier hoort.
Ik vindt appeltaart niet lekker.
Ik vind de lockdown fijn en zou het prettig vinden als deze wordt verlengd zodat de rijscholen nog niet mogen rijden. Ik sport in een doodlopende straat en als rijscholen daar het keren willen oefenen kan het ze niet schelen dat ik daar al bezig ben en blokkeren ze gewoon de boel. Gaan zelfs middenin m’n parkoers parkeren. En het is niet dat ze verder geen plek hebben. Dat gebied is zo’n vierkante kilometer aan plek, maar het ontbreekt die instructeurs aan inschattingsvermogen, anticiperen en creativiteit. Hetgeen volgens mij nodig is om een goede automobilist te zijn