Ok zin in tosti’s dat wordt morgen in mn pyjama naar de appie.
Appie heeft prima cheddar, maar die komt wel uit Engeland. In Amerika kocht ik het bij de versafdeling, dus geen idee welk merk dat was.
De beste tip die ik ooit gehad heb omtrent tostis is de tosti insmeren met Mayo en dan in de pan
Zoooo crunchy
Ik heb net een nieuwe grillpan, had er hiervoor nooit één. En bedenk me nu door dit topic dat ik daar binnenkort echt een lekkere tosti in moet gaan maken. Nu al zin in. Ik ga dan eens proberen de tosti in te smeren met mayonaise ipv boter. Ben benieuwd!
Ik hou niet van heel veel eten, ik zit snel vol en heb t liefst hele kleine porties. eet ook vaker perongeluk te weinig dan te veel op een dag
Ik zou echt willen dat ik dit had.
Over tosti’s: ik doe die altijd eerst 30 seconden in de magnetron zodat de kaas wat is voor gesmolten. Daarna in de pan. Met mayo ga ik zeker doen de volgende keer!
Tjeddehr. Is er een andere manier dan?
Mijn moeder vindt dat je het uitspreekt als sjedàr. Tja.
Ssssssjeddar
Sjeddar sjies
–‐------
OT: Ik haat tosti’s. Ik haat de geur. Als de hel zou bestaan, zou die naar tosti’s stinken. Van alle dingen die je kan eten, snap ik niet dat men tosti’s kiest
Het heeft ook zeker z’n nadelen, mensen shamen vaak en veel.
“Huh eet jij maar zo weinig??” Insinuaties naar of ik niet een eetstoornis heb, altijd opmerkingen “jeetje Toulouse ben je weer afgevallen?” “Kan je dat echt niet op??”
Je kent het wel. Foodshaming works two ways,
Je had me. Ik dacht ff ben je nou helemaal gek geworden.
Hahahah zat al te denken, wat zou de meest debiele manier zijn om het uit te spreken
geddar?!
Ik vind dat lied Drivers License van Olivia Rodrigo saai en snap niet waarom het zo populair is