Nou nee, ik heb al twee heeeeel enthousiaste radio-DJ’s gehoord, eentje noemde het het allermooiste liedje wat ie ooit gehoord had. 
Jaa idd heel mn youtube aanbevolen staat vol met covers van dat lied. Heb t origineel nog booit gehoord. Maar zo saai pff
Zal Disney wel achter zitten
Ik ben docent en ik weet dat ik zou moeten vinden dat de scholen snel weer open gaan ivm leerachterstanden etc, maar ik vind het echt zo lekker rustig om vanaf m’n laptop les te geven
Het was net ook op Radio 2 en werd vergeleken met Maria Mena. Ik vind Maria Mena echt heel goed en ik vond dit maar een beetje een slap aftreksel daarvan
Ik snap de Maria Mena vergelijking wel, echt precies dezelfde stem wow
Hhaha jaa hier ergerde ik me ook aan.
Klinkt als Birdy all over again
haha precies dat stuk vind ik heel leuk, maar het refrein vind ik echt vreselijk
Mijn 32-jarige ik voelde zich ook zo toen mn relatie net uit was😬.
Ik denk dat dit een vrij universeel gevoel is en dat we allemaal wel die dramatische momenten kennen. Daarom doet dit soort bocht het ook zo goed haha
Ik ben nu bij aflevering 2 van The Queens Gambit en ik vind het tot nu toe een beetje saai…
(Ik heb ook Lupin afgekeken en dat is echt een aanrader!)
Als je aflevering 3 nog niet leuk vindt, zou ik stoppen. Vanaf aflevering 3 vond ik het leuk, toen kwam er ergens nog één saaie aflevering en de laatste was ook leuk.
Vooral in het begin vind ik het klinken als Maria Mena maar dan met een vleugje van die avocado-vine
Dit moet in het biechttopic
Ik vind al die crowdfundingacties en tikkie-acties zo overdreven. Tikkie voor een nieuwe computer, wasmachine of spelcomputer of een winkel die is vernield. Voor het een bestaat het concept ‘sparen’ en er zijn ook verzekeringen die dingen moeten oppakken. Tegenwoordig is voor alles een inzamelactie.
Maar heb je enig idee dat voor veel mensen sparen gewoon geen optie is?
Klopt, maar is een spelcomputer dan een levensbehoefte. En ik vraag mij af: hoe deden we dat voor social media?
Maar dat is toch niet de vraag? Ik vind het gewoon beetje gek dat je zegt daarvoor bestaat sparen. Ik weet niet wat het verhaal is achter tikkie voor een spelcomputer maar als dat een crowdfunding actie zou zijn voor kinderen in arme gezinnen dan zou ik er ook zo aan mee betalen. Ik vind gewoon dat we goed voor elkaar moeten zorgen zeker nu in deze tijd dat toch veel meer mensen afhankelijk zijn van een voedsel- speelgoed bank of iets in die richting
Ik vind Bridgerton stom.