Impopulaire meningen #3

Ahh we don’t deserve dogs :heart: :heart:

14 likes

Ik heb een gatenkaas geheugen als het op boeken aankomt, heel irritant als je een vervolg wil lezen (met name dat je moet wachten op de datum van uitgave) en je niet alles herinnert van het eerste boek. Boeken die ik heel mooi vond herlees ik dan of ik probeer een recap te zoeken haha

1 like

Heb ik ook, zeker toen ik nog alleen woonde. Dat als er iets is dat er altijd iemand in de buurt is en ook gewoon van oooh buurvrouw is ook thuis, nou das mooi.

1 like

Ik vind dit een heel mooie gedachte, al wil ik mijn buren liefst met een raket naar de maan schieten :heart:

12 likes

Ik vind wachten niet erg. Voel me ook nooit opgefokt als ik voor een stoplicht moet wachten of in een rij ofzo. Gewoon ff een chill momentje van niks doen.

8 likes

Ik wil niet dat de basisscholen open gaan want mijn ouders werken in het onderwijs en ik ben bang dat ze besmet raken.

12 likes

Ik heb dat ook hoor, maar met series juist haha! Boeken zijn voor altijd in m’n hoofd terwijl ik inderdaad na 1 seizoen van een serie al weer een recap moet opzoeken

Ik vind programma’s over daten op tv heel stom en vooral het commentaar dat erop wordt gegeven op Twitter.

Maar ik heb genóten van Utopia.

nav een ander topic: ik vind Tirza van Arnon Grunberg een fantastisch boek

8 likes

Ik kijk voor het eerst in mijn leven Star Wars, was van plan om de hele serie te gaan bekijken op de volgorde van release, maar ik ben mezelf al 50 minuten door de 1e aan het heenworstelen. Vind het zo kinderachtig en flauw. Bijzonder mooi gemaakt maar ik kan mijn aandacht er totaal niet bijhouden waardoor ik er ook eigenlijk geen reet van snap.
Iedereen lijkt altijd lyrisch over deze films, en ik vind dat ik het ook allemaal gezien moet hebben voor ik een eerlijke mening kan vormen maar als ik die 1e al niks vind vrees ik dat de rest niet veel beter gaat uitpakken.

14 likes

in welke volgorde kijk je ze? ik vind namelijk dat de kijkvolgorde 456 123 is haha en die laatste 3 kan je zelfs overslaan wat mij betreft

5 likes

Gewoon chronologisch, zoals ze zijn uitgebracht. Dus ik begin met 1. Die 1e 3 hebben ook ontzettende hoge ratings, ik vraag me af of dat vooral nostalgie votes zijn.
Ik ben zelf wel een groot fan van actie/avontuur films uit die tijd. Indiana Jones, Terminator al dat soort stuff…maar ik vind dit gewoon echt kinderachtig en verveel me.
Misschien moet ik nu besluiten de 456 tijdlijn te proberen.

1 like

De cijfers bij de films zijn er later bij bedacht, Star wars 77 was origineel gewoon Star wars, de 1e film uit de reeks dus zo bedoel ik het.

2 likes

Ik kijk achter gesloten deuren en overspel in de liefde. Vind het heerlijk vermaak.

8 likes

The memories!
Nu wil ik dat oorspronkelijke filmpje weer zien, maar kan hem niet vinden!

ja ze zijn behoorlijk sloom die jaren 70/80 star wars films, maar inderdaad de echte fans vinden die natuurlijk het beste. Ik zou aanraden om te beginnen met de star wars trilogie uit begin 2000 met natalie portman, zit ook wat meer girlpower in dan zijn die andere ook wat meer in context te begrijpen.

Ik raad je de Holiday Special aan als je meer actie wilt :stuck_out_tongue:

Ik mis gewoon heel erg de action vooral voor praktische dingen. Toen ik hoorde dat ze minimaal tot 2 maart gesloten bleven moest ik echt even slikken. Mega klein leed i know

13 likes

Ik ook hoor. Ik heb al een lijstje met dingen die ik er wil halen als die winkel weer open is. Er staan allemaal ‘praktische’ dingen op, die volgens mij ook prima (online) bij andere winkels te krijgen zijn, maar action is goedkoper dus ik wil het daar halen

2 likes

Nou klopt inderdaad en veel praktische dingen zijn al weken uitverkocht in de supermarkt etc. Moet mijn kinderen ook nog veel vermaken dus ja knutselspullen zijn wel wenselijk etc

2 likes