Ik ben vaak genoeg in de Efteling geweest, weliswaar de laatste jaren maar 2 keer, maar ik herken totaal niet de ervaring met asociale types die jullie gehad hebben.
Ik kom elk jaar minimaal 1, liefst 2 keer in de Efteling, heb nul tokkie ervaringen en ben zelf ook echt geen tokkie.
Haha oh dan ken ik toevallig heel veel mensen die dat echt stom vinden denk ik! Ik vind het wel een leuke activiteit namelijk
Ik kom er ook vaker en herken de tokkie ervaring ook niet, vandaar dat ik benieuwd was of het eenmalig was of niet.
Maar wel rot zeg dat het je vaker is overkomen! Als het mij (vaker) was overkomen zou ik er niet meer naartoe gaan.
Same. Ik kom daar al mijn hele leven minimaal 1x per jaar. Nooit last van aso types.
Ik ook kan me dus ook echt niet voorstellen dat anderen hier een hekel aan hebben
Ik ben er al een tijdje niet geweest maar heb er nooit heftige tokkies meegemaakt.
Nu denk ik wel ff ben ik dan zelfā¦hahaha
Maar goed ik ben ook nooit zo bezig met andere mensen eigenlijk.
Haha ik ben ook 30+ en er nog nooit geweest. Ook niet het idee dat ik iets heb gemist ofzo
Nou meid ga nog even hardlopen of poolstokhoogspringen. Zweten is niet moeilijk!
Moet al zweten van een potje poepen
De pompoenhype lijkt weer een beetje over, al ben ik bang voor een opleving in de herfst. Maar de zoete aardappel en avocado blijven. Ik vind dit eten zo overgewaardeerd en echt niet lekkerš
Ik ben echt een sucker voor dat soort āhipster voedselā. Avocado, sweet potato fries, acai bowls, alles met matcha, ik vind het heerlijk
Wauw waarom!
Ja mijne ook! Naast the good roll
Ja love it, lekker nourish bowls, juices, bloemkool pizza
Gaat je poeperd daar niet van schuren? Kreeg op school altijd van die schrale plekken
Sinds ik een keer in een aflevering van (ik denk) keuringsdienst van waarde heb gezien dat ze ecologisch wc-papier bruin verven om het ecologischer te laten lijken heb ik geen schaamte meer over wit wc-papier. Ik ben wel te gierig voor dat echte fluffy 4-laagse spul.
Maar dit is geen ecologisch maar gewoon goedkoopste toch? Of bedoel je dat niet?
Ja dat klopt, maar ze zei dat ze het fijn vond als het zoveel mogelijk gerecycled is, maar de kleur zegt daar dus niks over, dat bedoelde ik te zeggen.
Ik vind nepnagels over het algemeen nogal trashy.