Ik denk niet dat dit een impopulaire mening is
Ik zie ze echt nog té vaak dan overal.
Ook alle nagels in het show je nagels topic??
Ik verbaasde mij er vooral over dat ik in mijn omgeving vooral mensen met opvallende nepnagels zag rondlopen die schulden hebben of het financieel niet bepaald ruim hebben. En in conversaties heb ik er nooit wat van gezegd, want ze moeten zelf weten waar ze hun geld aan besteden. Maar als je een zeer beperkt budget per week hebt dan vind ik het toch wel knap dat je naast alle basisbehoeften ook nog nepnagels kan bekostigen.
Bij de primark kost een doosje 2,50
Maar ze lieten het wel bij een nagelstyliste doen en het waren designs door die vrouw zelf. Dat zal toch wel meer hebben gekost dan een â rijksdaalderâ.
Hahaha ik weet niet wat een rijksdaalder is, sorry, maar dat is meestal niet goedkoper dan 20 euro nee
Heb echt nog nooit in dat topic gekeken wist niet eens dat ie bestond.
2,50 gulden
Nepnagels <=> uiterlijk verwaarlozen vind ik ook wel erg overtrokken.
Als je een budget hebt van +/- 50 euro per week waar je alles van moet kopen dan vind ik het wel knap als je ook om de zoveel weken nog een euro of 20 kan spenderen aan nepnagels. Mij zou dat niet financieel nooit lukken.
Ohhh ik voel me echt heel oud nu
Mooie herinneringen aan. Kreeg er elke week eentje van mijn vader.
Er zijn genoeg dingen waar je op kan bezuinigen om het te kunnen betalen
Dat is waar. Ik snap de gedachte ergens wel, misschien is het meer zo van ok is dat op dat moment je grootste/belangrijkste behoefte? Maar ik kan me ook voorstellen dat iemand die het niet breed heeft denkt ok dit is de enige luxe die ik mezelf gun. Je kan daar gewoon niet over oordelen van buitenaf inderdaad.
Mijn vriend heeft (vast)gerookt voor wij elkaar kende, maar is inmiddels al een paar jaar gestopt. Heel goed natuurlijk, want roken is ongezond, het stinkt en het is duur. Ik heb zelf nooit vast gerookt
Nu vind ik roken alleen echt heel sexy dus ik baal er soms wel een beetje van dat mijn vriend niet meer rookt
Ik snap niet echt waarom die hele reactie op mij is, want ik heb niet gezegd dat mensen niet mogen bepalen waar ze het aan uitgeven (tenzij je dat meer in zân algemeenheid bedoelt). Het kan me verder ook niet veel schelen hoe iemand dat betaalt. Mijn reactie was meer bedoeld als: Er zijn meerdere manieren om dat te betalen.
Hoe dan ook is er op een iets bezuinigd als je je nagels wel kan laten doen. Als je deze gratis of met fikse korting krijgt is dat ook geld wat je niet meer hoeft uit te geven.
Omg als ik een rijksdaalder kreeg voelde ik me echt een billonair.
Anyhow ik kom hier om te posten dat ik wierrook vreselijk vind. Warme muffe lucht.
Vermoedelijk impopulair: ik vind de Harry Potter-films leuker dan de boeken.
Love me some Excel. Zojuist Office Insider geworden, om nieuwe features als eerste te kunnen gebruiken, jawohl!