En dan dit aantrekken op de fotoās met alle gasten. Al is dit een stuk minder comfortabel dan @Dazed s suggestie.
Ik heb een rode Jupiler cowboyhoed, die had ik dan echt op gedaan
Mijn oom(bouwvakker) trekt dan zijn meest donkere spijkerbroek aan en een ruitjes blouse en als je geluk hebt nog zoān leren spencer of bodywarmer eroverheen. Voor zijn doen is dat heel ānetjesā maar zou me geweldig kijken hem eens in een mooie pantalon met blouse te zien ofzo
Als ik de term āSmart casualā in een uitnodiging zie staan zou ik echt meteen zeggen: Veel plezier met zān allen, ik moet die dag boodschappen doen.
Dat is toch nog stressvoller dan, kom gewoon in pak of kom lekker in je spijkerbroek. Dan moeten mensen heel spastisch keuzes gaan zitten maken tussen 2 werelden.
Nouja, ik heb er ook wel genoeg over gezegd en hoe ik erover denk haha.
Vroeger vond ik het leuk om me te kleden naar een gelegenheid of setting. Nu doe ik steeds vaker exact het tegenovergestelde. Expres mān meest moderne (wel nette) outfit dragen naar een aartsconservatieve begrafenis. Een t-shirt als ik in gesprek moet met een pretentieuze man. Of een Canadian tuxedo als ik weet dat zoān snobistische tuttebel daardoor een rolberoerte krijgt. Ik geniet ook intens van die afkeurende blikken als ik dan van top tot teen bekeken word. ouder worden
Nou het zijn gewoon mān eigen kleren hoor, die ik anders ook graag draag. Dat het āstomme klerenā zijn maak jij er nu van. Alleen paste ik me vroeger eerder aan om in te blenden of om serieus genomen te worden. En nu niet meer. Met aartsconservatief bedoel ik hier bijv. een hel en verdoemenis kerk met nogal wat ideeĆ«n waar ik bepaald niet achter sta (homohaat e.d.). Ik ga dan niet mijn kanten blouses en kokerrokken uit de kast trekken (die ik óók heb), zodat ik bij dat gezelschap pas, terwijl ik er niet bij hoor of wĆl horen. Dat maakte mijn outfit zelf nog helemaal niet ongepast of opvallend. Met kleding kan je je wat dat betreft ook distantiĆ«ren, dat is nog heel iets anders dan provoceren. Hoewel ik ook eigenlijk niet zie wat er mis is met dat laatste.
Impopulaire mening: ik trek mijn birckenstoks bij de eerste zonnestraal aan (dit jaar was dat 28 mei) en doe ze pas eind september weer uit. Ik heb plastic birckenstoks and i love them.
Ohja om nog in het thema door te gaan: de enige 2 gelegenheden die ik heb waarin ik ze niet van plan ben te dragen zijn de bruiloft van mijn beste vriendin en die van mezelf. Ik heb daar verschrikkelijk slecht zittende sandaaltjes voor.
(post is nav ergernis topic)
Oh lol de mening is dus dat ik birckenstoks helemaal prima vind voor 95% van alle gelegenheden
Edit:
Deze had ik eerst 2 jaar
Maar 28 mei heb ik dus deze gekocht, want de zool van die blauwe was wat dun geworden.
Ben je met je werk in de horeca dan niet bang dat je hete koffie laat vallen en je het over je voeten krijgt? Daarom moesten wij ook standaard dichte schoenen aan.
Nee ik serveer maximaal 2 koffie tegelijk uit en werk enorm traagš
.
Het enige wat ik vervelend vind is om de parasol blokken(50kg) ermee te verplaatsen, maar meestal laat ik dat door bezoekers of vrijwilligers doen.
Mijn vader. Voor luxe dingen heeft hij een zwarte spijkerbroek. We zijn nog nooit raar aangekeken hoor
Haha de boeren die ik ken hebben een nette spijkerbroek tot hij oud is en dan is het een werkbroek.
Ik vond mijn vader er ultiem netjes uitzien in zān donkere spijkerbroek, wit overhemd en net jasje. Ik was echt blij verrast dat hij zān best had gedaan voor mān bruiloft.
Ik vond en vind Samson en Gert echt een dom programma. En ik vind Gert ook niet knap en zijn zoon ook niet.
Ik heb echt helemaal niks te klagen over dit weer, vind het gewoon perfectie.
Ik vind ze leuk, maar zweten ze niet gigantisch erg door het plastic?
Ben nu heel nieuwsgierig wat je dan precies aantrekt. Mijn schoonfamilie gaat naar zoān type kerk en ik wil mezelf altijd distantiĆ«ren en niet provoceren maar kom niet veel verder dan wel die kokerrokā¦
Had laatst zoān type begrafenis en toen moest in een hoed op dus toen dacht ik dan lekker groots en overdreven, waaide dat ding alleen constant af bij het graf
Eigenlijk niet veel erger dan ik in birkenstocks met kurk deed, die gingen ook altijd enorm stinken zodra ik ze uit deed en dat is bij deze echt niet.
Ik draag ze trouwens omdat ik geen leren producten wil dragen en birkenstocks dus de enige schoenen zijn waar ik de zomer op door kom
Nee perfect juist, zo houdt iedereen altijd afstand van je. Iedereen klaagt altijd over mensen die in de supermarkt in hun persoonlijke aura komen, doe zoān hoed op en dat is verleden tijd. Dat is pas comfort!
Hoor jij dan veel mensen klagen? Ik echt niemand haha. Iedereen die ik ken vindt dit perfect!
Ja wel met het thuiswerken en als je in een jaren oud huis woont (of ook nieuwbouw is geen pretje als ik zo om me heen kijk)