Impopulaire meningen #3

Oh echt joh. Wat is er dan vervelend aan nieuwbouw met dit weer? :smiley: Ik ben vooral bang als het straks nog 10 graden meer worden…

Mijn nieuwbouwwoning is ā€˜te goed’ geĆÆsoleerd. Het is de afgelopen week niet onder de 25 graden geweest en vorige zomers werd het wel 32. En de warmte blijft ook enorm hangen dus moet ik echt wachten tot de zon onder is om te luchten. Helaas heb ik de pech dat er geen schaduw is aan de woonkamer kant dus vanaf 14:00 tot ongeveer 22:00 staat mijn woonkamer vol in de zon.

Voordeel is wel dat ik in de winter ook weer amper stook en volgens de monteur een ā€˜schitterend schone CV ketel heb’.

Maarja mijn vriend zijn woning is weer totaal niet geĆÆsoleerd en die heeft het al 30 graden binnen gezien.

3 likes

Bedoel je nu het grijze van vandaag?
I love dit en hoor mensen klagen dat de zon vandaag niet schijnt. Ik ben heel blij, eindelijk koele lucht vandaag!!!

4 likes

Het is al een week 26 graden binnen terwijl het buiten, op ƩƩn dag na, niet warmer dan 23 graden is geweest. Ik vind dit ook heerlijk weer zolang je lekker buiten in het park of op werk met airco kan zitten, totdat je de voordeur open doet en in een muur van warmte stapt. :sob: Ik heb dan ook nog eens alleen maar ramen op het noordoosten, wil niet weten hoe het binnen is bij de mensen in dit gebouw met ramen in het zuid(-westen). Als er deze zomer weer zo’n hittegolf komt ga ik in een hotel met airco wonen hoor.

4 likes

Bij mijn ouderlijk huis in de straat staat zo’n kerk, maar daar kom je gewoon niet binnen als je als vrouw geen rok en hoed draagt, dus daar kĆ”n je je niet eens niet aan de ā€˜dresscode’ houden :sweat_smile:

Alleen op dit forum haha

Edit: @ellegirltalk Bij mij is het gewoon zonnig :sunglasses:, heerlijk deze steady temperaturen (als het lang boven de 30 is ga ik overigens wel klagen hoor)

1 like

Birkenstock heeft ook nepleer en volledig veganistische modellen in de collectie, mocht je toch nog eens een paar met een kurken zool willen.

2 likes

Dat blijkt ook wel en probleem te zijn, die goed geĆÆsoleerde nieuwbouwwoningen. Er wordt nog teveel uitgegaan van de Nederlandse koude winters/natte zomers, terwijl het meer verschuift naar bloedhete zomers en matige koude winters. Lijkt mij echt verrot dat je zelfs in een nieuwbouwhuis het binnen gewoon niet koeler krijgt. :sob:

2 likes

Het blijft lang koel, maar als dan de warmte eenmaal binnen is bij nieuwbouw ben je fucked haha!

4 likes

Ik kijk er echt tegen op om weer op kantoor te moeten gaan werken. Vooruitzicht is dat ik in het najaar 1 dag in de week naar kantoor mag en ik wil echt niet. Ik chill zo hard thuis :weary:

4 likes

Ik zou een lat relatie eigenlijk helemaal niet erg vinden.
Als ik het geld zou hebben zou ik best twee huizen willen aanhouden.

24 likes

Volgens mij ben ik in de minderheid, maar ik ben echt blij dat ik weer 1/2x in de week op kantoor mag werken. Scheelt misschien dat ik echt een leuk team heb en een kantine met vet lekkere lunches :joy:

9 likes

Mensen beginnen nu na een jaar samen dus steeds te vragen of ik niet zou willen samenwonen. Nou nee.
Dat besef elke keer als we samen het huishouden gaan doen, of als je naar de wc wilt maar de ander zit net.
En love samen naar bed gaan en opstaan, maar alleen slaap ik veel beter.
Het lijkt me wel chill qua niet meer hoeven slepen met spullen elke keer. En ook qua kosten kunnen delen. Maar dat lijkt me geen goed uitgangspunt :’).
Misschien dat ik het overweeg als we echt iets significants beter/groter kunnen krijgen dan we nu beide hebben, maar no way dat ik nu bij hem zou intrekken.

2 likes

Ik kan ook niet wachten. Ik ga ook minimaal 50% op kantoor werken, echt geen zin om zoveel thuis te werken

3 likes

Ik was denk ik ook helemaal gek geworden als ik niet naar kantoor zou mogen. Vind dat echt heerlijk!

2 likes

Ik ben vorig jaar helemaal ā€˜gek’ geworden. Woonde toen nog in een gedeeld huis en het huis waar ik tijdelijk in kon wat leegstond kwijnde ik weg.
Gedeeltelijk thuis werken vind ik nu heerlijk maar zou het nooit volledig kunnen.

teriyaki? More like teringjakkie

Echt vies. Snap die populariteit niet.

4 likes

Jezus dit is echt een leugen als je buiten komt. Even vuilnis wegbrengen en het zweet Guts te over mijn gezicht. Zweetsnor, druppels op mijn kin en o ook mijn rug is nat.
Tering tyfus en dit tot september? Of mogelijk zelfs nog tm half september. Schiet me dood.

1 like

6 likes

En ook fucking gemeen van het universum dat niemand om me heen er zo uitziet als ik. Allemaal droge voorhoofden hier